X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בבית המשפט טען המלון שהאורח החליק בשל מצב בריאותו - אך מסמך מזמן אמת של הקב"ט הראשי אישר את גירסת האורח: ההחלקה נבעה משום ששביל הגישה לחניה היה רטוב
▪  ▪  ▪
סתירה גם בעדות המנכ"ל [צילום: אורן גור]

מלון המלך דוד מסר לבית המשפט גירסה הפוכה מזו שתיעד בזמן אמת בנוגע לפציעתו של אורח במלון. כך עולה מפסק דינו של שופט בית משפט השלום בתל אביב, יובל גזית.
שמואל שבח, הפעיל בתחום האבטחה, תבע את המלון בטענה שהחליק בשביל המוביל לחניה משום שהממטרות הופעלו מוקדם מהרגיל והשביל היה רטוב. המלון וחברת הביטוח מגדל טענו בתגובה, כי לא הוכח שהיה מפגע כלשהו, וכי לשבח עבר רפואי העשוי להסביר את החלקתו.
ואולם, מסמך של המלון עצמו מזמן אמת קבע, כי האירוע התרחש כפי שטען שבח. הקב"ט הראשי של המלון מילא דוח על האירוע וציין, כי שבח החליק על השביל הרטוב וכי עובדת של המלון שמעה אותו מדווח כך לצוות מד"א על נסיבות נפילתו. גם מנכ"ל המלון, חיים שקדי, אישר בעדותו את דבריה של אותה עובדת.
זאת ועוד: שקדי אישר בתצהירו, כי אכן באותו יום התרחשה תקלה והממטרות הופעלו מוקדם מהרגיל והשביל נרטב. ואולם, כאשר נחקר על תצהירו - שינה לפתע את גירסתו וטען שלא התרחשה תקלה כזאת, אם כי אישר שידוע לו שהשביל היה רטוב.
גזית אומר (19.2.14), כי הוא מאמין לשבח שעדותו הייתה אמינה וסדורה. כדי לקבוע את ההפך, הוא מעיר, יש לומר שמדובר באדם תאב בצע שהעליל עלילה בה הוא מחזיק במשך שנים - דבר שאינו עולה בקנה אחד עם ההתרשמות ממנו. לצד זאת, מציין גזית שדוח צוות מד"א מדבר גם הוא על החלקה, ולא על התעלפות כטענת המלון - שלא הובאה לה שום ראיה. גזית קובע, כי המלון היה חייב לפעול כדי למנוע את המפגע, ועובדה שלאחר האירוע התקין מעקה באותו מקום.
עם זאת, הטיל גזית על שבח אשם תורם גבוה יחסית של 40%, באומרו שהיה עליו להיזהר בעת הליכתו על השביל הרטוב. לפיכך קבע גזית, כי מלון המלך דוד יפצה את שבח ב-157,000 שקל וישלם שכר טירחה בסך 30,000 שקל. שבח יוצג בידי עו"ד טלי שחם, והמלון ומגדל - בידי עו"ד אורי ירון.

תאריך:  25/02/2014   |   עודכן:  25/02/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יובל גזית
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
יושב-ראש צוות הניהול של החברה לפיתוח מזרח ירושלים אומר ל-News1 כי החברה תעביר לידי החברה לשיקום ולפיתוח הרובע את השליטה באתר על-פי החלטת בית המשפט    "אלע"ד נמצאת בהתנהלות אבל ההתנהלות שלנו היא מול החברה לשיקום הרובע ופשרה אם תושג - תהיה מול החברה לשיקום הרובע"
עופר וולפסון
הייצוג המוגבר בוועדה המייעצת לשוויון ההזדמנויות בעבודה יכלול נציגים של מרבית המיעוטים המרכזיים המתקשים להשתלב בשוק: כגון ערבים, ילידי אתיופיה, נשים וכו'
גלית יצחק-אוגנוב
האישה בלעה מחט דנטלית במהלך טיפול שיניים שעברה    המחט הוצאה ללא ניתוח באמצעות צינור שהוכנס לקיבתה
יפעת גדות
פקחים של רשות הטבע והגנים מצאו נקבת נשר מחוסרת הכרה    היא הובהלה במהירות לבית החולים והוכנסה מידית לחדר הרנטגן    בצילום התגלתה כדורית עופרת בתוך קיבתה
יפעת גדות
בתום עשור של מו"מ: הוסדר תחום הסעות ילדים עם מוגבלות    לדרישת יו"ר הוועדה, ח"כ כץ, נוספו 18 משרות לצורך הבטחת שלומם של הילדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il