X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לטענתו קצינים ביחידתו שביצעו עבירות ואי-סדרים רקמו נגדו תוכנית זדונית ושטנית לשם הדחתו מתפקידו ובמסגרתה טפלה עליו שוטרת מג"ב עלילה של הטרדתה המינית
▪  ▪  ▪
העלילו עלילה [צילום: פלאש 90]

מפקד מחנה של משמר הגבול בצפון הארץ הגיש תביעת דיבה כנגד שוטרת מג"ב שהעלילה עליו כי הטריד אותה מינית. זאת לטענתו במסגרת קנוניה שנרקמה כנגדו על-ידי קולגות שלו, קצינים ביחידתו, על-רקע אי-סדרים ועבירות שבוצעו על ידם וניסיונו להשליט סדר ומשמעת. בנוסף נתבעת משטרת ישראל על החלטתה להעמידו את התובע לדין משמעתי למרות שהאמת הייתה ידועה.
התובע רס"מ עיסאם דגש(49) שירת בזמנים הרלוונטיים לתביעה בתפקיד מפקד מחנה בפלוגת צפון קו- תפר אזור ואדי עארה. לדבריו הוא גילה אי-סדרים ועבירות שבוצעו על-ידי קצינים ביחידתו והחליט להפגין תושייה, לעמוד על המשמר ולהילחם בכל כוחו בעבירות אלה, ולהשליט סדר ומשמעת.
לדברי התובע, התנהלותו זו לא הייתה לשביעות רצונם של אותם קצינים ואלה רקמו כנגדו תוכנית זדונית ושטנית במסגרתה התלוננה אחת השוטרות בבסיס בפני מפקדה על כך שהוא הטריד אותה מינית, וכל זאת במטרה לפגוע בשמו הטוב ובקריירה המשטרתית שלו.
לטענתו, בעקבות תלונותיה השקריות של השוטרת נפתחה חקירה כנגדו ואף נשקל להעמידו לדין פלילי. לדבריו הוא נשאב אל תוך מערכה בה נאלץ להיאבק על חפותו ולטהר את שמו. ואולם ההר הוליד עכבר ובתום החקירות והבירורים התבהרה התמונה וחפותו הייתה ברורה לכולי עלמא.
חרף זאת, נטען בתביעה שהוגשה לבית משפט השלום בנצרת המשיכה משטרת ישראל בהליכים כנגדו והוחלט להעמידו לדין משמעתי באשמת התנהגות שאינה הולמת שוטר וזאת ללא שום אינדיקציה לאשמה כלשהי מצדו.
לדברי התובע, באמצעות עו"ד שאדי ערטול, הוא לא הסכים להצעת המשטרה לרישום הערה בתיקו האישי בתמורה לאי העמדתו לדין משמעתי, מאחר שמשמעה של הערה זו הינה חסימת דרכו המקצועית ומעין אות קיין על מצחו. אשר על כן החליט התובע להילחם עד לזיכויו המלא.
התובע נשפט בפני דן יחיד אשר זיכה אותו מכל אשמה וקבע לאחר עיון בכל חומרי החקירה כי מדובר בקנוניה שנרקמה כנגדו על-ידי קולגות שלו לשם הדחתו מתפקידו. בתביעה נאמר כי במהלכה של החקירה שנמשכה מספר חודשים הועבר התובע מיחידתו, קידומו נפגע, וסבל רב היה מנת חלקו וחלקם של בני ביתו.
לדברי התובע בירור מעמיק יותר טרם פתיחת ההליכים כנגדו או לאחר מכן לאחר השלמת החקירה היה מגלה כי המדובר בתלונות סרק ובקנוניה כפי שנקבע בסופו של יום, דבר אשר היה ברור לכולי עלמא מלבד המשטרה אשר משום מה התעקשה לנהל הליכים כנגדו.
לטענת התובע האשמות חמורות אלה גרמו לפגיעה אנושה בשמו, בכבודו, ובאמון שרחשו לו בני משפחתו ומקורביו, וכי למרות זיכויו ימשיך להתנוסס אות קיין על מצחו.
לטענת התובע הנתבעים גרמו לו לצער, בושה, סבל נפשי, ועוגמת נפש רבה. בנוסף הוא הפך לפגוע ונרדף על-ידי הבריות ואף ספג קללות וגידופים מהבריות. כמו-כן הקריירה המשטרתית והצבאית המפוארת שלו נפגעה אנושות וקידומו נעצר.
התובע מעריך כי הפיצוי הראוי על הנזקים שנגרמו לו הינו מיליון שקלים לפחות, ואולם מטעמי אגרה החליט להעמיד את סכום התביעה על סך של 300,000 שקלים תך שמירת זכותו לשוב ולהגדיל את הסכום הנתבע בעת שיוכל להשלים את תשלום האגרה, וזאת עד למלוא תקרת סמכותו של בית המשפט.

ת.פ. 53266-02-14
תאריך:  27/02/2014   |   עודכן:  27/02/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מפקד במג"ב תובע על תלונת כזב של הטרדה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
קרן ההשקעות הפרטית רכשה 100% ממניות החברה תמורת 60 מיליון דולר    גילון בק מהקרן יכהן כיו"ר החברה    מרכז הפעילות ייקבע בישראל
עידן יוסף
קו 54 של אגד איחר להגיע לתחנה המרכזית בירושלים    בית המשפט לתביעות קטנות הורה לפצות את הנוסע על האיחור ועל ביטול הזמן שנגרם לו
עופר וולפסון
נתניהו אומר באסיפת התעשיניים, כי הבעיה המרכזית של המשק כבר אינה הקרטלים או המונופולים, אלא דווקא עודף הרגולציה    "בקרטל הזה אני מתכוון לטפל לטובת כלכלת ישראל"
יצחק דנון
הסוהר מואשם בקבלת שוחד מאסיר בתמורה להעברת ציוד שאינו מותר בהחזקה בין כתלי בית הסוהר וכן בניסיון להחדיר לבית הסוהר סמים בכמות גדולה שהיו מיועדים להפצה בין כותלי בית הסוהר
יפעת גדות
מיזם חדש משותף למשרד החקלאות ופיתוח הכפר והתאחדות הסטודנטים הארצית יציע עבודה לסטודנטים בחופשת הקיץ במשקים חקלאיים    המיזם החדש יאפשר לסטודנטים לעבוד בחופשת הקיץ בעבודה מאתגרת ומספקת, שלרוב אינה פתוחה בפניהם    הסטודנטים יקבלו שכר הולם בגין עבודתם ותנאים סוציאליים כמתחייב בחוק, ובנוסף, יזכו במלגה ללימודיהם בגובה 3,500 שקל    יסופקו מקום לינה ומזון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il