X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הסתכם ב-97.8 מיליון שקל, על-רקע הפעלת תוכנית הפרישה מרצון של קופות הגמל ההכנסות שאינן מריבית גדלו ב-6% כתוצאה מגידול ברווחי האג"ח ועמלות ההפצה התשואה להון - 9.5%
▪  ▪  ▪
שאול גלברד, מנכ"ל בנק יהב [צילום: יח"צ]

הרווח הנקי של בנק יהב, מקבוצת בנק מזרחי, הסתכם בסך של 87.8 מיליון שקל בשנת 2013, לעומת 100.3 מיליון שקל בשנה הקודמת, קיטון של כ-12%. כך עולה (יום ה', 27.2.14) מפרסום דוחותיו הכספיים. הירידה נובעת מההיערכות לקראת ההפסקה של פעילות התפעול של קופות הגמל הכוללת בעיקר תוכנית פרישה מרצון לעובדים.
הכנסות הריבית, נטו, הסתכמו בשנת 2013 בסך של 400.7 מיליון שקל, לעומת 397.6 מיליון שקל בשנה קודמת, גידול של כ-1%, הנובע בעיקר מעלייה בהיקפי הפעילות של הבנק במגזר השקלי. העלייה קוזזה בשל ירידה במרווחים הפיננסיים על-רקע הפחתת ריבית בנק ישראל.
ההכנסות שאינן מריבית הסתכמו בסכום של 138.5 מיליון שקל, גידול של כ-6%. העלייה נובעת בעיקר מגידול ברווחים נטו ממכירת איגרות חוב מהתיק הזמין למכירה ומגידול בעמלות הפצה שנבעו מעלייה בהיקפי הפעילות של הלקוחות בתחום. מנגד, חלה ירידה בעיקר בהכנסות מטיפול אשראי על-רקע הרחבת הפטור מעמלת דמי טיפול באשראי.
הוצאות הבנק בגין הפסדי אשראי הסתכמו בשנת 2013 בסך של 5.4 מיליון שקל, ירידה של 58% לעומת 12.8 מיליון שקל בשנה הקודמת. הירידה נובעת מהקטנת המחיקות החשבונאיות ומירידה בהפרשה להפסדי אשראי השנה בשל השבחת תיק האשראי, לעומת עלייה בהפרשה בשנה הקודמת.
תשואת הרווח מפעולות נמשכות לאחר מסים להון העצמי בשנת 2013 הגיעה ל-10.6% לעומת 12.3% בשנת 2012. תשואת הרווח הנקי להון העצמי בשנת 2013 הגיעה ל-9.5%, לעומת 12.2% בשנת 2012. יחס ההון הכולל לרכיבי סיכון עומד על 15.03%, לעומת 14.22% בשנת 2012.
היקף המאזן ל-31 בדצמבר 2013 הסתכם ב-19.32 מיליארד שקל, לעומת 18.36 מיליארד שקך בסוף 2012, גידול של כ-5%. האשראי לציבור, נטו, הסתכם ב-6.65 מיליארד שקל, לעומת 6.12 מיליארד שקל בסוף השנה שעברה, 9% יותר.
שאול גלברד, מנכ"ל בנק יהב: "הבנק שומר על רמת רווחיות שוטפת זהה לזו של שנה קודמת. הרווח מפעולות נמשכות הגיע ל-98 מיליון ש"ח בדומה ל-2012. רמת הריבית האפסית גוררת עימה ירידת מרווחים ושחיקה ברווחיות בכל המגזר הקמעונאי במערכת הבנקאית, אולם הבנק נמצא בתנופה של צמיחה בפעילות ובגיוס לקוחות. פעילות זו מאפשרת לו לשמור על נתוני רווחיות גבוהים בניגוד למגמה במערכת, תוך שמירה על מדיניות מחירים זולה ותחרותית. תוצאות השנה הושפעו מהוצאות חד-פעמיות בשל הפסקת פעילות תפעול קופות הגמל וקרנות ההשתלמות, שכללו גם הוצאות פרישה מרצון".
דוד בן דוד, יו"ר דירקטוריון בנק יהב, מסר: "הבנק הקפיד בשנת 2013 לעמוד ביעדי התוכנית האסטרטגית שלו ואף הקדים את לוחות הזמנים המתוכננים. עובדה זו היא שאיפשרה לו להגיע לתוצאות עסקיות ברמה גבוהה, למרות נתוני שוק לא מעודדים במגזר הקמעונאי. מדובר בנקודת מוצא מצויינת לקראת השיפור החזוי במצב השוק מאמצע שנת 2014".

תאריך:  27/02/2014   |   עודכן:  27/02/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בנק יהב: הרווח הנקי קטן ב-12% ב-2013
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
בלונדון נוסד בנק אנגלו-פלשתינה - המכשיר הכספי של ההסתדרות הציונית    לימים הפך הבנק לבנק לאומי לישראל
אלעזר לוין
רשת הסופרמרקטים החרדית תהיה העוגן המרכזי בפאואר סנטר שעמרם אברהם יבנה בעיר    הערכה: תשלם כ-3% מהמחזור    אברהם ישקיע 65 מיליון שקל בבניין שיכלול גם 7,500 מ"ר למשרדים, היי-טק ובידור
אלעזר לוין
דרום תל אביב דורשים משר הפנים והוועדה המחוזית לחסל בהקדם את התחנה המרכזית מרובת המפגעים, ולבטל את ההחלטה שלא לחסל אותה בשנים הקרובות    "לא די לדבר - צריך להחליט"
איתמר לוין
פסק דין בבית המשפט העליון מאיר את התגמולים השנויים במחלוקת בגין נכויות שלא נגרמו עקב השירות הצבאי    החייל שנפגע בעת החופשה הוכר כנכה בשיעור של 26%
יפעת גדות
חוקרים גילו, כי ברשתות מחוברות היטב משתתפים הצליחו טוב יותר לענות נכון על שאלות שנשאלו, ככל שנשאלו יותר פעמים וככל שהיו להם יותר הזדמנויות "לגנוב" את תשובות "השכנים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il