X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רשת הסופרמרקטים החרדית תהיה העוגן המרכזי בפאואר סנטר שעמרם אברהם יבנה בעיר הערכה: תשלם כ-3% מהמחזור אברהם ישקיע 65 מיליון שקל בבניין שיכלול גם 7,500 מ"ר למשרדים, היי-טק ובידור
▪  ▪  ▪
הדמיה של פאואר סנטר חדרה [צילום: איבולב מדיה]

רשת הסופרמרקטים החרדית "אושר עד" מתרחבת גם לאזורים שאינם ידועים כדתיים-חרדיים. הרשת תשכור מהיזם והקבלן עמרם אברהם חנות ענק בת 5,500 מ"ר בפאואר סנטר, פאואר סנטר חדרהש הוא עומד לבנות באזור התעשיה הדרומי של חדרה. על-פי הערכה, תשלם "אושר עד" דמי שכירות של כ-3% מהמחזור.
"אושר עד", שנוסדה לפני כחמש שנים, נמצאת בבעלות היזמים אריה בוים, יהודה לניאדו ואברהם-משה מרגלית. הרשת גדלה במהירות, וכיום יש לה 11 סניפים. מחזורה הגיע ב-2013 ל-1.45 מיליארד שקל. חלק מהסופרמרקטים הם בערים המוגדרות כחרדיות - בני ברק, ירושלים ובית שמש. סניפים אחרים נמצאים באזורים ובשכונות חרדיים, כמו בלוד, אשדוד ובאר שבע. בתקופה האחרונה החלה החברה לפעול גם לשכונות ולאזורים מעורבים, כמו פתח תקוה וגדרה.
כוחה של "אושר עד" בין היתר בכך, שהיא מוכרת מוצרי מזון ומוצרים משלימים באריזות גדולות ובמחירים נמוכים יחסית. יתרון נוסף הוא שעות הפתיחה הארוכות של הסופרמרקטים, לעתים עד 23:00-00:00 בלילה. בנוסף, הרשת מוכרת רק מוצרי מזון עם הכשרים מהודרים. הרשת ממוחשבת, אך הוצאות ההנהלה קטנות יחסית.
עמרם אברהם, הפעיל בעיקר בבניית מאות דירות בחדרה ובערים סמוכות, ישקיע 65 מיליון שקל בפאואר סנטר בן שתי קומות. הבנייה החלה בימים אלו, והמרכז אמור להיחנך בסוף 2014. קומת הקרקע תהיה מסחרית, ובנוסף ל"אושר עד" יהיו בה 1,000 מ"ר חנויות אחרות. השוכרים ישלו 120 שקל למ"ר לחודש במצב מעטפת.
בקומה השנייה, בת 7,500 מ"ר, יהיו משרדים להשכרה ב-45 שקל למ"ר לחודש. כן יהיו בקומה זו שטחים להיי-טק, בידור ושירותים. בצמוד לבניין יהיו חניונים ובהם 400 מקומות.

תאריך:  27/02/2014   |   עודכן:  27/02/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
דרום תל אביב דורשים משר הפנים והוועדה המחוזית לחסל בהקדם את התחנה המרכזית מרובת המפגעים, ולבטל את ההחלטה שלא לחסל אותה בשנים הקרובות    "לא די לדבר - צריך להחליט"
איתמר לוין
פסק דין בבית המשפט העליון מאיר את התגמולים השנויים במחלוקת בגין נכויות שלא נגרמו עקב השירות הצבאי    החייל שנפגע בעת החופשה הוכר כנכה בשיעור של 26%
יפעת גדות
חוקרים גילו, כי ברשתות מחוברות היטב משתתפים הצליחו טוב יותר לענות נכון על שאלות שנשאלו, ככל שנשאלו יותר פעמים וככל שהיו להם יותר הזדמנויות "לגנוב" את תשובות "השכנים"
עופר וולפסון
הסתכם ב-200 מיליון שקלים    ההכנסות גדלו ב-3%    יתרת האשראי למחזיקי כרטיסי החברה זינקה ב-25%
איציק וולף
הנשיא הזמני של אוקראינה שיגר מסר חריף לקרמלין: כל תנועת כוחות צבא רוסיים מעבר לקו הגבול תיחשב לפלישה צבאית ולהכרזת מלחמה    "כל הכוחות הצבאיים אמורים להישאר במקומם על פי ההסכמים הקיימים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il