X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יו"ר נמל אשדוד ביום עיון: "עובדי הנמלים לא מתביישים בשכר שאנו מרוויחים, אבל לא ייתכן שמשתפים ציבור שמרוויח רובו שכר מינימום" על התנהלות הוועד: "מסיתים נגדנו בפרעות" על התחרות: "ריסקנו את נמל חיפה. בכל הקשור לתחרות עסקית - אנחנו אריות"
▪  ▪  ▪
אלון חסן, יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד. "הנמל זו משפחה" [צילום: עומר זעירא]

"אני לא מחפש להיות ח"כ או שר. אם הייתי רוצה כבר הייתי. אני רק רוצה אנשים ראויים שייצגו אותנו בכבוד" - כך אמר (יום ה', 27.2.14) אלון חסן, יו"ר וועד עובדי נמל אשדוד ביום עיון שערכה הפקולטה לניהול טכנולוגיה ב-HIT, שכותרתו הייתה "דירקטוריון - מנכ"ל - וועד עובדים: 'משולש שווה צלעות או שווה צרות'".
בפתח דבריו אלון חסן התייחס לעובדה ש"הנמל זו משפחה ומקום עבודה חשוב לכל מי שעובד בו", אך לטענתו התקשורת מציגה את הוועד כמושחת. "כל מה ששומעים בתקשורת בזמן האחרון זה הרבה אי-דיוקים, שקרים והסתה פרועה", אמר חסן ופנה לסטודנטים: "זה מה שממלא אתכם ונותן לכם להגיב ולתת ציונים, האם אנו נאמנים למקום, עושים את העבודה, עושים מה שמוטל עלינו, האם אנו באמת מושחתים כפי שמציגים אותנו...?"
בהתייחסו לרגולטור אמר חסן: "במגזר הפרטי קל לסגור הסכמים, אך במגזר הציבורי, כשהרגולטור מתחלף כל שני וחמישי - כל אחד בא עם האג'נדה שלו, וכל אחד מפר את ההסכם של הקודם. אז יש וויכוחים ובעיות. אני לא פרופסור, לא דוקטור, גמרתי רק 12 שנות לימוד. אבל אני יודע למה התכוונו כשחתמנו, ואם החכמולוגים באים עם בעיות, אז יש בעיות. בחברה פרטית, אם המנהל חותם הוא חותם, ואם לא הוא לא חותם, אין עסקה. כל הבעיות בארגונים הגדולים הן בגלל שהרגולטור מתערב. הממשלה מתחלפת, כל אחד בא עם האג'נדות שלו והרצונות שלו, סוגרים הסכם עם א', ואז מגיע ב' ונלחם למה הוא סגר איתך, ומה הוא סגר".
בהתייחסו לביקורת שנמתחת על שכר עובדי הנמל ועל הכוח בידי וועדי העובדים אמר חסן: "עובדי הנמלים לא מתביישים בשכר שאנו מרוויחים, אבל לא ייתכן שמשתפים ציבור שמרוויח רובו שכר מינימום, ומספרים לו מה שכר עובדי הנמלים, ושואלים: למה הם מרוויחים ככה, הם לא למדו כלום ? הציבור ממורמר בגלל שכרו הנמוך ואנו הופכים לאויבי העם ! אנחנו לא אשמים שרמת השכר במדינה נמוכה ואנשים לא מרוויחים בכבוד. אתה יכול לרצות להפריט כל מה שזז, זה בסדר, אבל למה לשסות את העם בעובדים?
"התעריפים בנמל נקבעים על-ידי המדינה, לא על ידינו. על-ידי וועדה בכנסת שקובעת את המחירים. בסיבוב הקודם, ב-2005, ביבי היה שר האוצר, והוא טען שבגלל משכורות עובדי הנמל מחירי הסוכר והקפה יקרים. מאז ירדו התעריפים ב-50% והמוצרים עלו ב-100%. אז מה קשורים התעריפים? כי זה פופולרי ויפה לכתוב את זה!".
חסן נשאל על-ידי הקהל האם ראוי שהוא מכניס בהתנהלותו את הצלע הפוליטית. אחד מן הנוכחים התייחס לכך שחסן הכניס צלע פוליטית לנמל על-מנת להדיח מועמד מכהן, ותהה האם ראוי לעשות כך. "אתה נגעת בשיטה!", ענה חסן. "יש את המאבק שלנו כעובדי נמלים להשגת מטרות בנמלים ויש מה שאני רואה כשיטה - העובדה שבממשלה שלנו אין נציג אחד שמדבר לטובת העובדים ושומר על האינטרסים שלהם. שלי יחימוביץ' וישראל כ"ץ לא נפלו מהשמים. הציבור בחר אותם כדי להשפיע. אבל אחרי שהם נבחרים הם שוכחים מה תפקידם. לכן אני רואה שיש רק דרך אחת - החלפת השלטון! אני לא מחפש להיות ח"כ או שר. אם הייתי רוצה כבר הייתי. אני רק רוצה אנשים ראויים שייצגו אותנו בכבוד".

תאריך:  27/02/2014   |   עודכן:  27/02/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אלון חסן: אם הייתי רוצה להיות שר כבר הייתי
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
במדינה מתוקנת היה בכלא על הסתה ל"ת
דראק  |  27/02/14 19:21
2
הוא כבר מרויח יותר משר ל"ת
למה שירצה ?  |  27/02/14 19:51
3
לחסן! לא לעולם חוסן! נקודה! ל"ת
גימי-יהודי מיהודה  |  27/02/14 23:50
4
אני מתבייש
דודקה  |  28/02/14 22:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
סילבן שלום באסיפת התעשיינים: "אין סיבה שיהיו 50 תאגידי מים. התחלנו להוריד את מחירי המים והמגמה תמשך"    על יוזמתו לסוף השבוע הארוך: "התוצאה תהיה חיובית"
אלעזר לוין
דחיה שלישית תוך חודש, בהסכמת המשטרה וללא הנמקה    המועד החדש: 24 במרס    האם תהיה דחייה רביעית?...
איתמר לוין
ביהמ"ש העליון קובע: צה"ל המשיך להעניק הטבות ניכרות לקצינים גם כאשר היה ברור שלא יקודמו לתפקידי מג"דים - המטרה המקורית של ההטבות    58% מהקצינים שהוצאו מהתוכנית לא נפגעו כלכלית
יצחק דנון
לטענת האגודה ויוסי בר מוחא כתבה ששודרה לפני כחודש במהדורת יומן בערוץ ה-1 שימשה במה לחיסול חשבונות עמם על שהעזו להתלונן כנגד רשות ובכריה ולנקוט בהליכים משפטיים כנגדם
יצחק דנון
לטענתו קצינים ביחידתו שביצעו עבירות ואי-סדרים רקמו נגדו תוכנית זדונית ושטנית לשם הדחתו מתפקידו ובמסגרתה טפלה עליו שוטרת מג"ב עלילה של הטרדתה המינית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il