X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בתום הליך מיון 21 המועמדים שהציגו את מועמדותם, המליצה ועדת האיתור על 3 מועמדים קראוס, עופר לאופמן ויוסי שמר שמילוביץ הבחירה הובאה להכרעת הדירקטוריון
▪  ▪  ▪
קראוס. האישה הראשונה בתפקיד [צילום: יח"צ]

דירקטוריון מועצת החלב בחר (ג', 4.3.14) ברוב קולות במיכל קראוס לשמש בתפקיד מנכ"ל מועצת החלב. קראוס (58) תיכנס לתפקיד בחודש הבא, ותחליף את שייקה דרורי (50) המכהן בתפקיד מאז שנת 2004. קראוס הינה האישה הראשונה שתכהן בתפקיד.
עם היבחרה אמרה קראוס כי "אני מודה על התמיכה הרחבה בבחירתי. אפעל לטובת האינטרסים המשותפים של היצרנים, המחלבות והצרכנים. בטוחה אני כי עבודה רבה ניצבת בפנינו ואנו נפעל בכוחות משותפים להמשיך ולמצב את ענף החלב כענף מרכזי בענפי החקלאות והמזון".
קראוס היא בת קיבוץ קבוצת שילר. קראוס כיהנה בתפקידים בכירים רבים במגזר הקיבוצי והחקלאי וביניהם שימשה כיו"ר הקיבוצים גלאון, עין חרוד מאוחד, צרעה, שריד וגבולות. בעבר היא כיהנה בתפקיד מנהלת היחידה לשותפויות וגיוסי הון באיגוד התעשיה הקיבוצית, מנהלת תאגידי קרן התנועה הקיבוצית ומנכ"לית קמ"ע - (הקרן המרכזית לערבויות של התנועה הקיבוצית), יו"ר ההנהלה כלכלית וכלכלנית של קבוצת שילר, וכדירקטורית בקרן BRITECH (קרן משותפת לישראל ובריטניה) ובמתימו"פ (מרכז התעשיה הישראלית).
באוקטובר האחרון החליט דירקטוריון מועצת החלב על הקמת ועדת איתור למינוי מנכ"ל מועצת החלב, המשמש גם כיו"ר ועדת המכסות בענף החלב. הדירקטוריון הסמיך את הוועדה להגיש לו 2-3 מועמדים, לקראת קבלת החלטה על מינוי המנכ"ל.
מנכ"ל מועצת החלב היוצא, שיקה דרורי, ברך את קראוס על המינוי והביע בטחונו כי תצליח להוביל את הצוות המצויין שהתגבש בשנים האחרונות במועצת החלב ואת משק החלב כולו להישגים מרשימים - על-אף האתגרים הקשים שענף החלב משופע בהם.
"בעשור האחרון נבנתה כאן תשתית ארגונית שהפכה מודל מקצועי במשקי חלב רבים בעולם", אמר דרורי וציין כי כבר נאמר ש"אין נביא בעירו" וכל הישג קיים נראה לנו טבעי ומובן מאליו, אך גם מסכי הציניות לא מצליחים להסתיר את העובדה שמשק החלב שלנו, הוא לא רק אות ומופת ברמה הבינלאומית אלא דוגמה מצויינת לעשייה ציונית אמיתית המושתתת על נורמות נדירות של איכות מוצר ובקרה. למרות כל הביקורת משק החלב הישראלי גם מתאפיין ברמת יעילות המאפשרת לספק לצרכן הישראלי מגוון אדיר של מוצרים איכותיים במחיר תחרותי גם בהשוואה לנהוג בעולם" אמר דרורי והביע תקווה כי הרגולטרים השונים ישכילו להבין שכשל השוק שהפך מוקד למחאה, נמצא במגזר הקמעונאי - לא בשער הרפת או הדיר ועל-פי רוב גם אף לא בשער המחלבה.

תאריך:  04/03/2014   |   עודכן:  04/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מיכל קראוס נבחרה למנכ"ל מועצת החלב
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
לשכת סוכני ביטוח פותחת מחר במסע פרסום נגד החברה לביטוח ישיר, כתגובה למסע הפרסום של ביטוח ישיר נגד הסוכנים    "פרסומת במאות מיליונים על חשבון המבוטחים"    "700 טלפנים של ביטוח ישיר טסו לתאילנד, עם זמרת"
אלעזר לוין
יהיה שכנו של נשיא המדינה שמעון פרס, שרכש בעבר מהיזם יוסי אברהמי דירת 5 חדרים בבנין ב-6 מיליון שקל
שירות גלובס
עורך דינה הודה בשמה כי נהגה בשכרות ומכטינגר עצמה נעדרה מהדיון בביהמ"ש    גזר הדין - ב-13 במרס
עופר וולפסון
נשיא רוסיה אומר כי עדיין אין צורך בשליחת כוחות רוסים לאוקראינה, אך כי מדינתו שומרת לעצמה את האפשרות להשתמש "בכל האמצעים"    על הכוחות הנמצאים באי קרים: "לא כוחות רוסים, אלא כוחות מקומיים תומכי רוסיה"
עופר וולפסון
הרכישה בוצעה באמצעות חברה מקומית בה מחזיקה אלקטרה נדל"ן 75% מהמניות    צופה כי תרשום רווח של כ-10 מיליון שקל ברבעון הראשון, בעקבות השפעת העסקה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il