X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חברה לשיווק בריכות שחייה טוענת כי אחד מלקוחותיה עמו היה לה סכסוך כספי נקם בה באמצעות הכפשתה תוך ניצול הודעת מייל שנשלחה ל-129 מלקוחותיה, ביניהם לו עצמו
▪  ▪  ▪
בריכה של סכסוך [צילום אילוסטרציה: AP]

חברת ספיר בריכות שחייה ומערכות ספא מפתח-תקוה, הגישה תביעת דיבה נגד שמעון פריזנט מהרצליה, לקוח שלה, בטענה להשמצתה מול קהל לקוחותיה בדרך מקורית על-רקע סכסוך כספי.
בתביעה שהוגשה לבית משפט השלום בתל אביב, נאמר כי הנתבע רכש מהתובעת בריכת שחייה, וכי התגלע ביניהם סכסוך כספי לאחר שהוא סרב לשלם לה את התמורה הכספית בעבור הבריכה שהזמין ממנה והותקנה אצלו.
בתביעה נאמר כי בסיומה של הבוררות בין הצדדים נקבע כי על הנתבע לפרוע את יתרת חובו כלפי התובעת בסך של 19,000 שקלים. לדברי התובעת, מאז הפסדו בבוררות נותר התובע מלא כעס וזעם על הפסדו בבוררות והמתין לשעת כושר על-מנת לפגוע בה.
לטענת התובעת, לשם הוצאת תוכניתו הזדונית להשמצתה והכפשתה אל הפועל, ניצלה הנתבעת תכתובת דואר אלקטרוני ששלחה ל-129 מלקוחותיה ועל גביה שויכו כתובות המייל של אותם הלקוחות והוא בתוכם, מחק את כתובת המייל של התובעת ושלח ללקוחות דואר מייל חוזר הכולל דברי בלע והסתה מטעמו, במסגרתם הכפיש את טיב השירות אותו היא מספקת ללקוחותיה ואת מקצועיותם של עובדיה.
בתביעה שהוגשה באמצעות עו"ד חגית שרעבי, נאמר כי בהודעת המייל המקורית ששיגרה התובעת אל לקוחותיה, נאמר בין היתר כי "...אנו מזמינים אתכם ליהנות משירות התחזוקה לבריכה המקצועי והמסור שלנו".
אולם בדברי הדיבה שהעביר הנתבע לכל אותם לקוחות, נאמר בין היתר: "...חשוב שאנשים נוספים לא יעברו את החוויה האומללה שאני עברתי עם החברה הזו. שילמתי להם 120,000 שקלים עבור בריכה בביתי בקיסריה וקיבלתי מוצר פגום ושירות תת רמה".
בתכתובת נוספת נאמר: "גם אני לקוח לא מרוצה מעבודת ספיר בריכות וממש ממליץ להתרחק מהם! עשו עבודה גרועה וגרמו לנזקים עקב חוסר מקצועיות מדהים של כל שרשרת העובדים מהמנכ"ל ועד אחרון הטכנאים. תרשום לי את הטלפון שלך על-מנת לבדוק כיצד נוכל לעזור לאנשים אחרים להימנע מלשכור את השירות הירוד שלהם".
בית המשפט מתבקש לחייב את הנתבע לפצות את התובעת בסכום של 200,000 שקלים, לפרסם מכתב התנצלות, ולמחוק את כתובות המייל של לקוחות התובעת המצויות אצלו.

ת.א. 47407-02-14
תאריך:  09/03/2014   |   עודכן:  09/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לקוח לא מרוצה נתבע על "נקמתו" בחברה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
לדברי התובעים, לו ידעו כי הבנק לא יעמוד בהתחייבותו לחלוקת דיבידנד לשנת 2011, היו נמנעים מלרכוש את מניותיו או מזדרזים לממש אותן
איתמר לוין
על-פי החוק - מדובר בחומר חקירה שאותו על הפרקליטות להעמיד לרשות הסניגורים העשויים למצוא בו תועלת    העברת החומר עשויה להביא לזימון זקן לעדות מחודשת ואף לעדויות נוספות של נאשמים
איציק וולף
אחרי שהפסיד במרוץ לרבנות הראשית עושה הרב דוד סתיו מחווה לחברי קהילתו בשוהם    כוורת - מאחוריכם
איתמר לוין
ביהמ"ש: הייתה לשון הרע בכותרת לפיה מירון חויב לשלם לבני נוער שעבדו בקמפיין שלו - בעוד סיעתו היא שחויבה בתשלום, והתביעה האישית נגדו נדחתה
איציק וולף
שר התחבורה המלזי הודיע כי נתוני הרדאר מצביעים על כך שטיסה MH370 ניסתה לפנות לאחור בטרם אבד עמה הקשר    ארבעה מנוסעי המטוס נשאו דרכונים מזויפים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il