X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לטענת העובדים, משרד הפנים ומשרד האוצר הפרו התחייבות בחוזי העבודה להפריש בעבורם כספים לקרן ההשתלמות גם בעד שעות נוספות ועבודה במשמרות
▪  ▪  ▪
משרד האוצר. הפרת חובה?

תשעה מעובדי רשות האוכלוסין וההגירה הגישו לבית הדין האזורי לעבודה בירושלים תביעת זכויות סוציאליות נגד משרדי הפנים והאוצר, בטענה להפרת חובה בהתאם לחוזי העבודה עמם להפריש כספים לקרן השתלמות גם בגין שעות נוספות ועבודה במשמרות.
בכתב התביעה נאמר כי בחוזי העבודה נקבעה זכותם של התובעים לקרן השתלמות כדלקמן: "הממשלה תפריש בכל חודש לקרן השתלמות אליה משתייך העובד 7.5% ממשכורתו הכוללת לרבות התמורה בעד שעות נוספות ועבודה במשמרות בהתאם לחלקיות המשרה...".
אולם לטענת התובעים, הנתבעים מעולם לא קיימו חובה זו, כאשר ההפרשות לקרן ההשתלמות נעשו בהשמטת התמורה המשתלמת בעד שעות נוספות ועבודה במשמרות.
בתביעה שהוגשה באמצעות עוה"ד איתי בשן ואבינועם מגן, נאמר כי משרד הפנים הפר התחייבות בכתב מיום 13.3.12, לפיה יקיים את חובתו בהתאם לחוזי העבודה ויבצע את הפרשת הכספים לקרן השתלמות גם בגין שעות נוספות וגם בגין עבודה במשמרות אשר מתחילה ביום חתימת כל אחד מחוזי העבודה ואשר מסתיימת ביום 31.12.12.
בתביעה נטען כי במקום לקיים את התחייבותו, מנסה משרד הפנים לקבע את מחדלו ולהכשיר את השרץ בדרך של כפיית שינוי חוזי העבודה על התובעים. לדברי התובעים, פניותיהם למשרד הפנים לקיום התחייבותו כלפיהם נפלו על אוזניים ערלות.
התובעים מציינים כי עקב ביצוע ההפרשות לקרן ההשתלמות בחסר, נשלל מהם זיכוי בשיעור של 21% ממס בגין הסך שלא הופרש כדין בצירוף פיצויי הלנת שכר.
התובעים טוענים כי הם זכאים לכך שההפרשות שהתבצעו על-ידי משרד הפנים לקרן ההשתלמות יכללו גם את התמורה בגין שעות נוספות ועבודה במשמרות, וכי החסרים הללו יושלמו בצירוף פיצויי הלנת שכר או הפרשי הצמדה וריבית. בנוסף מבקשים התובעים לפצות אותם בגין הפסד זיכוי המס בשיעור 21%.
בנוסף מתבקש בית הדין לחייב את הנתבעים להמשיך ולבצע את ההפרשות המלאות גם לעתיד כל עוד נמשכת העסקתם על-פי חוזי העבודה. התובעים מעריכים את זכויותיהם בשיעור של 145,000 שקלים.

ס.ע.ש. 57735-02-14
תאריך:  09/03/2014   |   עודכן:  09/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עובדים ברשות האוכלוסין תובעים הפרשי השתלמות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
חברה לשיווק בריכות שחייה טוענת כי אחד מלקוחותיה עמו היה לה סכסוך כספי נקם בה באמצעות הכפשתה תוך ניצול הודעת מייל שנשלחה ל-129 מלקוחותיה, ביניהם לו עצמו
יצחק דנון
לדברי התובעים, לו ידעו כי הבנק לא יעמוד בהתחייבותו לחלוקת דיבידנד לשנת 2011, היו נמנעים מלרכוש את מניותיו או מזדרזים לממש אותן
איתמר לוין
על-פי החוק - מדובר בחומר חקירה שאותו על הפרקליטות להעמיד לרשות הסניגורים העשויים למצוא בו תועלת    העברת החומר עשויה להביא לזימון זקן לעדות מחודשת ואף לעדויות נוספות של נאשמים
איציק וולף
אחרי שהפסיד במרוץ לרבנות הראשית עושה הרב דוד סתיו מחווה לחברי קהילתו בשוהם    כוורת - מאחוריכם
איתמר לוין
ביהמ"ש: הייתה לשון הרע בכותרת לפיה מירון חויב לשלם לבני נוער שעבדו בקמפיין שלו - בעוד סיעתו היא שחויבה בתשלום, והתביעה האישית נגדו נדחתה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il