X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לכבוד גיליון ה-150 של מגזין 'נשים' מבית מקור ראשון, ריכזה מערכת המגזין את 100 הנשים המשפיעות ביותר במגזר הדתי-לאומי אמש חגגו במערכת אירוע "האדרת נשים" מיוחד לכבוד 150 גיליונות של "נשים" בהשתתפות הנשים הנבחרות הערב כלל תצוגת אופנה מגזרית ובסוף הערב נערכה מסיבת ריקודים לנשים בלבד בניצוחה של D.J נינט טייב
▪  ▪  ▪
[צילום: לם וליץ סטודיו]

בסוף השבוע האחרון יצא גיליון ה-150 של מגזין "נשים", מבית מקור ראשון. באמצעות ועדה מיוחדת שהקים המגזין, נקבעו 100 הנשים המשפיעות ביותר במגזר הדתי לאומי. דירוג הנשים נעשה על-פי קטגוריות שונות כגון פוליטיקה, חינוך, עסקים, משפט ועוד.
אמש (ב') חגגו את גיליון ה150 של "נשים" במסיבת "האדרת נשים" מיוחדת בנמל תל אביב. באירוע נכחו גם חלק מהנשים הנבחרות וביניהן: עליזה לביא, שולי מועלם, פרח לרנר, ליאורה מינקה, מוריה לפיד קור, עדי ממו,יעל אקשטיין, חוה זינגבוים, הילה ותקין, תחיה הורביץ.
האירוע כלל הופעה של אדיר מילר כשלאחריה נערכה תצוגת אופנה ייעודית לנשות המגזר הדתי. על מסלול הדוגמנות כיכבו ג'קי אזולאי (מאסטר שף), ענהאל שמואלי (המרוץ למיליון) ואופיר בן שטרית (דה וויס). בסוף הערב התקיימה מסיבת ריקודים לנשים בלבד בניצוחה של D.J נינט טייב. חלק מהכנסותיה של המסיבה ותצוגת האופנה נרתמו לעמותת "בת מלך" המפעילה מקלטים לנשים דתיות, הנאלצות לעזוב את ביתן בשל אלימות במשפחה.
מגזין 'נשים' מציע לקהל הקוראים שלו מגזין לייף סטייל מסוג חדש, הכולל כתבות על נשים מעניינות, סיפורי חיים, סיפורים אקטואליים וראיונות עומק מרתקים, לצד הפקות אופנה ייחודיות וצנועות, מדורים אישיים וכתבות העוסקות בעיצוב, בריאות, קוסמטיקה, אופנה, אוכל וייעוץ עסקי.
המגזין כולל כ-116 עמודים ויוצא פעמיים בחודש. המגזין מופץ בפורמט כרומו מהודר לכ-40 אלף מנויים בכל רחבי הארץ וכן נמכר בחנויות וברשתות הספרים המובילות. הוא מתאים לנשים בכל הגילאים ומכל המגזרים.

[צילום: לם וליץ סטודיו]
[צילום: לם וליץ סטודיו]
[צילום: לם וליץ סטודיו]
[צילום: לם וליץ סטודיו]
[צילום: לם וליץ סטודיו]
[צילום: לם וליץ סטודיו]
[צילום: לם וליץ סטודיו]
תאריך:  11/03/2014   |   עודכן:  11/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
עמותת "אורות חנן רחובות", של יו"ר "הבית היהודי" ברחובות, זכתה במכרז של רמ"י לרכישת מגרש ל-28 דירות בדרום העיר    העמותה הוקמה לפני שנים בעידודו של השר ויו"ר רמ"י אורי אריאל, אז חבר כנסת    הרשות: הכל כשורה
שירות גלובס
יוסי אבו בכנס בתל אביב: "עד עכשיו כיסינו רק חלק קטן מ'חולות תמר'"    יו"ר דלק קידוחים גדעון תדמור: "פיתוח ה-FLNG יאפשר להפוך את הסיפור שלנו לעולמי, לייצא את הגז ולהפוך לשחקן דומיננטי גם באסיה"
עופר וולפסון
שיגר מברק הבעת צער לממשלה הירדנית על מותו של השופט, שנורה בידי חייל צה"ל במעבר אלנבי    הפגנות ענק זועמות בירדן בדרישה לגרש השגריר ולבטל את הסכם השלום עם ישראל
אלעזר לוין
צה"ל יפנה את המתחם בן 4,000 הדונם ויעבור לנגב    במקום יבנו גם 1.6 מיליון מ"ר משרדים ומסחר    המתחם חולק לשמונה מתחמי משנה, כך שהפרויקט ייבנה בהדרגה על-פי קצב הפינוי    בניינים של הצבא הבריטי ישומרו - למזכרת
עידן יוסף
ממציא האנטיביוטיקה הראשונה שנקראה פניצילין גילה אותה במקרה בגלל פיזור דעת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il