X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
התובע, העוסק בהתנדבות במיגור תופעת האפליה העדתית במוסדות החינוך במגזר החרדי, טוען כי נפל קורבן ל"קמפיין" פרסומי משמיץ של העיתון בתגובה לעתירתו לבג"ץ בפרשת ההפרדה העדתית בבית הספר בית יעקב בעמנואל
▪  ▪  ▪
עו"ד יואב ללום [צילום: פלאש 90]

עו"ד יואב ללום מירושלים הגיש לבית משפט השלום בעיר תביעת דיבה בסך 300,000 שקלים נגד העיתון יתד נאמן. התובע, אדם חרדי, מציין כי עיקר פעילותו הציבורית בהתנדבות מוקדשת למיגור תופעת האפליה העדתית הפסולה הקיימת באי-קבלת תלמידים למוסדות חינוך במגזר החרדי, וזאת במסגרת עמותת נוער "כהלכה" בראשה הוא עומד.
לדבריו, בתחילת שנת 2008 הוא הגיש לבג"ץ עתירה בפרשת ההפרדה העדתית בין תלמידות בית הספר בית יעקב ביישוב עמנואל. לטענתו, יתד נאמן הוביל מסע הכפשה ארסי ואגרסיבי נגד בית המשפט ונגדו, תוך שהוא נותן רוח גבית למבצעי ההפרדה-אפליה והמצדדים בהם.
עו"ד ללום טוען כי העיתון סימן אותו כיעד והתנכל אליו בכתבות שפורסמו מעל דפי העיתון, כאשר כל "חטאו" היה בכך שפנה לבית המשפט בעתירה לקבלת סעד להפסקת ההפרדה-אפליה ששררה בבית הספר בית יעקב בעמנואל, עם קבלת פסק הדין הוסיף פשע על חטא כשעמד על קיומו של פסק הדין והגיש בקשה לפי פקודת בזיון בית המשפט.
בתביעה נאמר כי יתד נאמן לא הסכים לקבל את "חטאו" ו"פשעו" זה של התובע, ומתוך מטרה להלך עליו אימים פצח בקמפיין מרושע שמטרתו הפחדתו וגרימה לכך שימשוך את עתירתו מבית המשפט.
התובע טוען כי יתד נאמן ביצע כלפיו רצח אופי אישי ומרושע, כאשר בין יתר הכינויים כינה אותו בפרסומיו כ-"מויסר", "מלשין", "פרחח", "שוטה העיר", "ללום ואין שלום".
לטענת התובע, יתד נאמן פרסם דפי מסרים וכתבות שנמסרו לו על-ידי אנשים, מראשי מבצעי ההפרדה-אפליה ותומכיה, שמטרתם הייתה להלך עליו אימים על-מנת שמשוך את בקשת הביזיון שהגיש בעקבות אי-קיום פסק דינו של בג"צ.
לדברי עו"ד ללום, הוא ומשפחתו אוימו ובמשך תקופה ארוכה התמודדו עם הפחדות, פגיעות, חששות ונזקים, ואף זכו להיות במקום גבוה ב"רשימת המאוימים" של משטרת ישראל-מחוז ירושלים, שאף נאלצה לאבטח אותו ואת משפחתו באותה תקופה. לדברי התובע, בנוסף לנזקים שנגרמו לו עקב הפרסומים המשמיצים, נגרמו לו גם עוגמת נפש ואי-נוחות רבה.
לטענתו, הפרסומים חלחלו לתודעת הציבור החרדי, גרמו וגורמים לנזקים בלתי הפיכים לשמו הטוב, לפעילותו הציבורית ולעבודתו כעו"ד בשוק הפרטי במגזר החרדי.

ת.א. 8200-03-14
תאריך:  13/03/2014   |   עודכן:  13/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עו"ד יואב ללום תובע דיבה את יתד נאמן
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
חברת קילים טוענת שאיבדה ציוד תאורה והגברה שהציבה על הגשר שקרס לפני שנתיים    תובעת את מקימי הגשר, מפיק הטכס, המדינה וגורמים נוספים
מחלקה ראשונה
אגודת המזוקנים והמשופמים מגרמניה מעוניינת לקיים את האולימפיאדה שלה בישראל ב-2016
יפעת גדות
בסקר שכלל 2,000 איש, 70% מהנסקרים אמרו כי הרגישו בנוח יותר במערכת יחסים בה הגבר גבוה יותר מהאישה    15-10 ס"מ - הפער האידיאלי בגובה
צחי הופמן
נתונים של חברת ההשמה אתוסיה: השכר בענף ההיי-טק עלה ב-1.6% ברבעון הראשון של 2014    יועץ בביוטק משתכר 45 אלף שקל בחודש    "חברות גדולות כמו אמזון ופייסבוק הגיעו לישראל במיוחד כדי לגייס מוחות ישראלים"
עופר וולפסון
ההפסד הסתכם ב-281 מיליון אירו    נבע מירידת ערך של נכסי מסחר, הון עצמי מאזני, נדל"ן להשקעה ותשלומים מראש    ההכנסות משכירות עלו מעט בזכות מרכזי הקניות CEE
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il