|
תאריך:
|
15/03/2014
|
|
|
עודכן:
|
15/03/2014
|
המטוס הוסט ממסלולו; התקשורת כובתה |
|
1 |
|
|
"מחקר" נכון צריך להיות עקבי. מהתיאור המפורט המובא לפנינו
המסקנה המידית שהרוגי שיירת הדסה לא נטבחו! וחבל מאד שהמשורר אינו מתגבר על יצרו ומכנה את מה שהיה במילה "טבח".
היה תקיפת שיירה יהודית בעת מלחמה, שהערבים התוקפים לא יכלו לדעת בוודאות מה היה כוללת בתוך הרכבים. היה קרב בשטח בנוי וההרוגים הם "תוצר" של הקרב המתמשך שהיו בו חילופי אש בין התוקפים למגיני השיירה.
בשיירה היו לוחמים נושאי נשק שהשיבו אש כך שאין ספק שהיה כאן קרב בהגדרתו.
הרכבים לא הניפו דגלים לבנים לא ניסו להיכנע גם לא הכריזו מראש שזאת שיירה אזרחית. מבחינת הראייה הערבית אזור הדסה היה משלט יהודי מזוין שהיה בו כוח משמעותי שאיים וירה על שכונות ערביות, ויעדה של השיירה היה אליו. זה שהיהודים נצלו בית חולים אזרחי ואוניברסיטה למשלט צבאי פעיל ותוקפני
הופך את תקיפת השיירה לפעולה צבאית מלחמתית לגיטימית.
מה שכן הפתיע כאן זה תקיפת שיירה באופן אחר, לא למטרות הטרדה ושדידה אלא למטרת השמדה! מה עוד שהן היהודים והן האנגלים התרגלו לכך שהשיירות להדסה היו עד אז נוהל "מקובל" בעיקר הוטרדו באופן ספורדי ביוזמות מקומיות ועם ירי מוגבל
מה שהפעם היה שונה לחלוטין.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פועה |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
נחטף. לפי דעתי מעורבים כאן סוכנים של CIA, שמסיבה מסויימת וכנראה מאוד מאוד חשובה חטפו את המטוס. אולי היה מטען סודי שרצו להעביר למקום אחר, אולי מטען שרצו לחטוף, אולי מרגלים שרצו להגיע למקום מסויים ולכן חטפו את המטוס, אולי אנשים חשובים מאוד שרצו לחטוף, אולי היה שם מטען ענק של זהב, בקיצור משהו שהיה על המטוס - אנשים או מטען - שבשביל זה היה כדאי לחטוף אותו. לצערי, די ברור שבסופו של דבר ייאלצו להשמיד את המטוס על האנשים הרגילים שבו כדי שייראה כאילו התרסק, אבל לא לפני שייחלצו את המטען החשוב או האנשים המסויימים שנמצאים בו ושבגללם נחטף המטוס מלכתחילה.
בקיצור, צפו ל'מציאת' שרידי המטוס אחרי שיגמרו את העבודה...
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חשדנית |
|
|
|
|
|
בגלל שפעמים רבות הארת את עיני במידע חדש ומענין, לא נעים לי להעביר עליך ביקורת, אבל היושר מחיב אותי לומר לך שהפעם באמת הגזמת. לחשוב שה-CIA ירצח מאות אנשים בשביל זהב זו באמת מחשבה מטורפת לחלוטין. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אהוד פרלסמן |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- צודק |
|
אהרון שחר | 15/03/14 15:11 |
|
|
|
|
|
|
|
ה-CIA
מקור:
http:
לדברי מוחמד מהטיר, ששלט במלזיה כעשרים שנה, האחראים להיעלמות הטיסה הם ה-CIA וחברת "בוינג", שייצרה את המטוס
ראש הממשלה לשעבר של מלזיה, מוחמד מהטיר (88), הידוע בהשפעתו ובפופולריות הרבה שממנה הוא נהנה במדינה, שבה שלט בשנים 1981-2003, יצא הבוקר (יום ב') בהצהרה דרמטית לגבי פרשת היעלמות טיסה MH370 שהמריאה מארצו על 239 נוסעיה: "הטיסה הנעלמת לא התרסקה, וייתכן שמיקומה הנוכחי ידוע לסוכנות הביון המרכזית של ארה"ב (CIA) ולחברת בוינג'".
מהטיר ציין שלו רצתה וושינגטון לחטוף את המטוס, היה ביכולתה של סוכנות הביון להסיט את המטוס למצב של "טיסה אוטומטית" מרחוק. בבלוג שלו, "צ'דט", כתב מהטיר תחת הכותרת "מה שעולה למעלה מוכרח גם לרדת", שאם פעילי טרור היו מעוניינים להשתלט על מסוף הטייס, סוכנויות ממשלתיות כמו CIA מסוגלות למנוע זאת באמצעות שליטה מרחוק של גלי רדיו או לוויין.
"מטוסים אינם נעלמים סתם כך", הוא הוסיף, וציין שדבר זה נכון במיוחד בימינו, שבהם קיימים "מערכות תקשורת עוצמתיות, מעקב רדיו ולוויין ומצלמות שפועלות כמעט ללא הפסקה ועם יכולות אחסון עצומות". לדבריו, "המטוס נמצא היכנשהו, אולי ללא סימון של חברות התעופה המלזית".
בין השאר רמז ראש הממשלה המלזי לשעבר על מזימה של התקשורת, המסתירה את האחראי האמיתי להיעלמות המטוס. "מסיבה מסוימת, התקשורת לא תדפיס שום דבר שקושר לנושא את חברת 'בוינג' או את ה-CIA", הוא ציין, והוסיף ש"זה בזבוז זמן וכסף לנסות לחפש שרידים וכתמי דלק, או לנסות לקלוט אותות מהקופסה השחורה". לדבריו, הסיבה לכך היא שמערכות התקשורת של המטוס "בוודאי נוטרלו".
במידה וטענתו אינה נכונה, הסביר מהטיר, "הטיסה הייתה מאותרת על ידי הלוויינים אשר עוקבים באופן סדיר אחר טיסות סדירות ומספקות מידע עליהן, הכולל מידע על מיקומן, סוג כלי הטיס, מספר הטיסה, יעד ומוצא. עם זאת, מידע זה אינו ניתן להשגה. נראה שהמטוס פשוט נעלם מכל המסכים".
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חשדנית |
|
|
3 |
|
|
אין שחר לקביעה שהמטוס טס "בגובה 13,000 רגל, מעל ומעבר למותר למטוס כבד מסוג זה".
הגובה 13,000 רגל (כ-4,300 מטר) הוא גובה נמוך למדי, כשמדובר במטוס נוסעים חדיש כזה. הגובה המקורי שאליו הגיע המטוס, לאחר ההמראה, היה 35,000 רגל, וזה גובה די שגרתי למטוס כזה.
יתכן שהכוונה היא לגובה 13,000 מטר - אם כי בתעופה מציינים לרוב את גובה הטיסה במונחי רגל ולא מטר - ואזי מדובר ביותר מ-42,000 רגל בקירוב. זה אכן נתון חריג למטוסי נוסעים.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
משה, עורך-דין |
|
|
|
|
|
משה, תקרא טוב...... יואב כתב 13.000 רגל מעל הגובה הרגיל. המטוס נסק לגובה של 43.000 רגל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מתקן אותך |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
כל המגיבים צודקים לגבי הבנת גובה הטיסה של המטוס. לכן בעברית רצוי לשים לב לניסוח המדויק שניתן לפירוש חד משמעי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוסף מגבעתיים |
|
|
5 |
|
|
הוא לוקח אתו מטוס,מגדלי תאומים , נוצרים,מוסלמים חוטאים אחרים וכמובן ..איך לא ...כמה יהודים לקינוח.
אוסמה בין לאדן היה חוטא ..יין נשים. הטייס המאלאזי היה חוטא
....יין נשים בקבינה.שניהם חזרו בתשובה....ראו את התוצאות.
אוי שכחנו לדבר על הטייס המצרי שאף הוא לקח מטוס.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
urixo |
|
|
איתמר לוין
חברת קילים טוענת שאיבדה ציוד תאורה והגברה שהציבה על הגשר שקרס לפני שנתיים תובעת את מקימי הגשר, מפיק הטכס, המדינה וגורמים נוספים
|
|
|
|
|
|
עופר וולפסון
רעש האדמה, בעוצמה של 6.9 בסולם ריכטר, היה ארוך מאוד, אך לא גרם לנפגעים או לנזק משמעותי "זה היה ארוך יותר מכל מה שהרגשתי עד היום"
|
|
|
|
|
|
הדר פרבר
גנבי בלוני-גז המפעילים ללא-רישיון והסוחרים ללא-היתר, נשלחים לעבודות שירות למרות שהחוק מתיר לאסור לשנתיים בפועל
|
|
|
|
|
|
איציק וולף
פיצוץ עז החריד את עכו העתיקה בשעה 02:00 אחר חצות חמישה בני אדם נהרגו כשבלון גז התפוצץ וגרם לקריסת מבנה בן שלוש קומות 12 פצועים הועברו לבתי חולים בחיפה ובנהריה עבודות לחילוץ נפגעים מבין ההריסות
|
|
|
|
|
|
עופר וולפסון
מטוס תובלה צבאי אלג'ירי התרסק אל תוך הר באזור המזרחי והסלעי של המדינה 77 אנשים נהרגו ומן ההריסות הוצא רק ניצול אחד
|
|
|