X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
השופט ארנון דחה טענה לפיה קיים קשר עסקי בין הבד"ץ לבין אחד הצדדים בדמות פיקוח כשרות, בקובעו שמדובר בשני גופים נפרדים מבקש הביטול חויב בהוצאות יוצאות דופן: 75,000 שקל
▪  ▪  ▪
1,200 שקל לחודש לכל חנות

שופט בית המשפט המחוזי מרכז, בנימין ארנון, אישר (9.3.14) פסק בוררות של בד"ץ העדה החרדית, תוך שהוא דוחה מכל וכל טענות קשות שהעלה המפסיד נגד הבד"ץ ונגד התנהלות הדיינים.
אליעזר דוידזון, מנהל המכון לדיינות "עיון משפט" באלעד, ביקש לבטל את הפסק שניתן בסכסוך בינו לבין מנחם כרמל, בעלי רשת המרכולים "בר-כל", שהתגלע לאחר שכרמל טען שדוידזון נותר חייב לו מיליון שקל בגין תווי קנייה. בבקשתו העלה דוידזון שורה של טענות, שכאמור נדחו כולן בידי ארנון.
בין היתר טען דוידזון, כי אולץ להסכים לבוררות בפני בד"ץ תחת איום של "כתב סירוב" שמשמעותו נידוי חברתי. ארנון קבע, כי לא הובאה לכך כל ראיה, וכי עדותו של דוידזון בנושא זה הייתה "בלתי אמינה, בלתי עקבית, פתלתלה ובעלת סתירות פנימיות רבות". עוד נדחתה טענתו של דוידזון, לפיה הבד"ץ קיים שני דיונים במעמד צד אחד שכן הוכח, כי דיונים אלו התקיימו לאחר שדוידזון סירב להופיע אליהם.
טענה מרכזית של דוידזון הייתה, כי קיימים קשרים עסקיים בין הבד"ץ לבין כרמל, משום שהאחרון משלם תמורת השגחת הכשרות של הבד"ץ 1,200 שקל לחודש לכל חנות. ארנון קיבל בנקודה זו את העדויות לפיהן בית הדין של הבד"ץ וועד הכשרות שלו הם שני גופים נפרדים לחלוטין. הוא גם העיר, כי דוידזון חייב היה לדעת מראש שהחנויות מצויות בהשגחת הבד"ץ, שהוא גוף הכשרות המוביל במגזר החרדי.
דוידזון טען עוד, כי נמנע ממנו להביא את עדיו - אך ארנון קבע, כי הבד"ץ איפשר זאת במפורש ודוידזון הוא שבחר שלא להביא את כל הראיות מטעמו. לבסוף נדחתה הטענה, כאילו אחד הדיינים עיין בספר במהלך הדיונים ואחר נמנם. ארנון אומר, כי על-פי העדות עליה הסתמך דוידזון - הספר בו מדובר היה גמרא, ואך טבעי הוא שדיין חרדי יעיין בה, כשם ששופט מעיין בחקיקה. ואילו את הטענה על הירדמות הדיין מגדיר ארנון כטענה רכילותית שמוטב היה שלא להעלותה כלל.
ארנון חייב את דוידזון בתשלום הוצאות בסכום יוצא דופן של 75,000 שקל, בציינו שהוא הכביר טענות סרק שלא לצורך. את דוידזון ייצג עו"ד עומר ארדיטי, ואת כרמל - עוה"ד יפעת אלתר-חמו ואריאל יפרח.

תאריך:  18/03/2014   |   עודכן:  18/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה גולן
האירו מתחזק קלות ונסחר סביב 4.819 שקלים    ב-FXCM מציינים: "רמת 3.45 ממשיכה להיות הרמה הקריטית"
איציק וולף
יו"ר הנהלת אומ"ץ פנה אל מבקר המדינה בבקשה שיבחן מדוע לא גובשו כל מסקנות מקריסת חלקים בפרויקט מחלף דרור ומדוע חברת אמי מתום שהייתה אמורה לפקח - עדיין משמשת בתפקידה
אלעזר לוין
שר האוצר יעלה בישיבת קבינט הדיור הצעה להקטין את שיעור המס על דירה ראשונה לזוגות עם ילד אחד ויותר ל-0%    בכירים באוצר מתנגדים בשל ההפסד הצפוי של כמיליארד שקל בשנה לקופת המדינה    רוכשי דירות שייהנו מההנחה יידרשו שלא למכור אותן במשך חמש שנים
עידן יוסף
ציורים ופריטי אמנות נשדדו במבצע מתוחכם ממוזאון בבוסטון    שווי השלל - מאות מיליוני דולרים
יצחק דנון
בכתב האישום נטען כי צרכן שרכש שמן זית מתוצרת הנאשמים חש כאבים עזים בבטנו בעטיים אושפז ל-3 ימים בבית חולים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il