X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חתן פרס נובל לכימיה לשנת 2004, פרופ' אהרן צ'חנובר, נבחר לתפקיד צ'חנובר: אני מאמין כי עלינו לעשות כל שביכולתנו להמשיך ולתמוך בחולים ולהקל עליהם ועל בני משפחותיהם
▪  ▪  ▪
פרופ' אהרן צ'חנובר [צילום: יח"צ]

פרופ' אהרן צ'חנובר, חתן פרס נובל לכימיה לשנת 2004 מהפקולטה לרפואה של הטכניון, נבחר לכהן בתפקיד נשיא כבוד של עמותת ישראלס.
צ'חנובר למד רפואה באוניברסיטה העברית ושירת כרופא קרבי בצה"ל. עם סיום שירותו הצבאי, הצטרף למחלקה לביוכימיה של הפקולטה לרפואה של הטכניון בחיפה, כתלמיד לתואר שלישי, בהנחייתו של פרופ' אברהם הרשקו. מחקרם המשותף, עם אירווין רוז מהמכון לחקר הסרטן בפילדלפיה, זיכה את השלושה בפרס נובל לכימיה בשנת 2004. הפרס ניתן להם על גילוי מערכת סילוק חלבונים נזוקים מן התא. מערכת חשובה לבקרת איכות בכל בעלי-החיים והצמחים. הפרעות במערכת גורמות למחלות רבות ועל בסיס תגליתם, פותחו תרופות חדשות, במיוחד לטיפול במחלות ממאירות.
צ'חנובר: "הצטרפתי לעמותת ישראלס ואני מלווה אותה מיום היווסדה בביתו של דוד כהן ז"ל בחיפה. העמותה, בראשותם של דוד ושל דוביק לאוטמן ז"ל, שכיהן כנשיאה ונפטר לפני כשלושה חודשים מ-ALS, עשתה דרך ארוכה ומרשימה, בהביאה את המחלה ה'עלומה' הזו לתודעת הקהל הרחב כולו. בהניחה תשתיות מחקר ובהקימה דור של חוקרים ישראלים מצטיינים העוסקים בחקר סיבותיה של המחלה, בעבודות חובקות עולם. אך חשוב מכל, בעיקר, בהניחה תשתית איתנה, שאין שנייה לה, במערכי תמיכה ועזרה לחולים ולמשפחותיהם. בכל שאלה קטנה כגדולה, ובמציאת פתרונות יצירתיים עבור החולים, כדי שאלו יוכלו לתפקד נורמלית ככל האפשר ולאורך זמן. על כך ראויה העמותה לכל שבח. אני מאמין כי עלינו לעשות כל שביכולתנו להמשיך ולתמוך בחולים ולהקל עליהם ועל בני משפחותיהם. נעליהם של קודמיי גדולות ממידותיי, אך אני מקווה, בכל זאת, לתרום מניסיוני ומיכולותיי להעצמת התמיכה במחקר והרחבת השירותים שמעניקה העמותה לחולים".
אפרת כרמי, מנכ"ל ישראלס: "הצטרפותו של פרופ' צ'חנובר כנשיא כבוד של העמותה, היא ציון דרך משמעותי לעמותה, במיוחד לאחר פטירתו של דב. לפרופ' צ'חנובר היכרות מעמיקה עם תחום המחקר והאקדמיה, ניסיון כרופא, וחזון מאוד ברור על הצורך לתמוך בחולים ובבני משפחותיהם. אני מודה לפרופ' צ'חנובר שנענה לאתגר. אין לי ספק כי מעורבותו תישא פירות תוך זמן קצר".

תאריך:  18/03/2014   |   עודכן:  18/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
סא"ל במיל', אביב פייגל, מונה למנכ"ל המועצה לשלום ולביטחון    במועצה חברים מאות בכירים לשעבר בצה"ל ובמערכות הביטחון
אלעזר לוין
"הצעת לפיד היא מהלך סרק, שיעבור רק ל-8% מהזוגות הצעירים    דורש להחל שיעור מע"מ 0% גם על זוכות ללא ילדים, משפרי דיור, חרדים וערבים    גם בכירי האוצר מתנגדים, וקובעים: "התוכנית אינה מעשית"    ישימו מקלות בגלגלים
איתמר לוין
ראש עיריית רמת גן לשעבר: "הרגשתי מאוד לא נוח ומאוד לא שקט" בנוגע ל-500,000 דולר במזומן שהחזיק בעליית הגג בביתו "וניסיתי לא לגעת בזה בחקירה"
יפעת גדות
הזוג קיים יחסי מין על המושב האחורי של הרכב כשזה חנה ברחובה הראשי של מנצ'סטר, ולאור יום
יצחק דנון
בעליו של אתר אינטרנט ששם הדומיין שלו אנדרואידסטור, מבקש לאסור על איגוד האינטרנט הישראלי לדון בבקשת גוגל להפקעת הדומיין מרשותו והעברתו לרשותה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il