X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
השדרנית הבכירה: "סגור את משרדך במקום את רשות השידור" עודד שחר: "בכל הכבוד שאין לי ללפיד, רשות השידור - קורבן של כלכלה ברוטלית"
▪  ▪  ▪
אבן. אשת השר תוקפת את חברו לממשלה [צילום: פלאש 90]

עיתונאית הערוץ הראשון גאולה אבן תקפה היום בצהריים את שר התקשורת גלעד ארדן בעצרת נגד מסקנות ועדת לנדס. "בממשלה החליטו לגזור גזר דין מוות על רשות השידור", אמרה אבן בכינוס שהתקיים בבית סוקולוב שבתל אביב. אבן עקצה את ארדן ואמר, כי "לא קל להיות שר תקשורת אחרי משה כחלון, וארדן צריך להציג הישג. אבל אם רוצים, אפשר לסגור משרד ממשלתי מיותר, זה שאפילו שר הביטחון חושב שהוא מיותר", כשהיא מכוונת למשרד לפיקוד העורף שארדן עומד בראשו.
דבריה של אבן מושכים עניין שכן היא נשואה לשר הפנים, גדעון סער. בתקופה האחרונה עולות הערכות ברשות השידור לפיהן עם שובה מחופשת הלידה של בנם המשותף הראשון, תשוב אבן להגיש את מהדורת "מבט". ברשות השידור לא התייחסו לדברים ואילו אבן הכחישה אותם.
על-פי ההמלצות ועדת לנדס, תקום מנהלת חדשה שתקים רשות שידור מחודשת וזו תחליף את הרשות הקיימת. כל 1,800 עובדי רשות השידור הקיימת כיום צפויים לעזוב את מקום עבודתם.
בעצרת שנשאה את הכותרת, "שידור ציבורי לא קוברים - לא משתיקים את ערוץ 1 וקול ישראל", השתתפו עשרות רבות של עיתונאי רשות השידור. בין נושאי הדברים היו גם חתן פרס ישראל יעקב אחימאיר, הפרשנית המדינית אילה חסון והפרשן הכלכלי עודד שחר. לדברי אבן מעל הבמה, "הבעיה של רשות השידור היא הזיקה בחוק בין הפוליטיקאים לרשות השידור". לדבריה, התחנפות לפוליטיקאים תעזור למצוא עבודה ברשות השידור המחודשת.
הדוברים תקפו בחריפות את שר האוצר, יאיר לפיד. שחר, המסקר את פעילותו של לפיד במסגרת עבודתו בקול ישראל ובערוץ 1, אמר: "עם כל הכבוד לשר האוצר, ואין לי כבוד אליו, רשות השידור היא עוד קורבן של הכלכלה הברוטאלית החדשה". ואילו איש קול ישראל, צ'יקו מנשה אמר: "אסור לקנות את הלוקשים מוועדת לנדס. ביטול האגרה זה הונאה. לנדס מחבר את הרשות הבאה לעטיני האוצר".
קמפיין גם ביו-טיוב
במקביל, תחת הסלוגן "מצילים את השידור הציבורי", עיתונאי ושדרני רשות השידור יצאו בקמפיין נגד הרפורמה המתוכננת של שר התקשורת גלעד ארדן, שמכוונת לסגור את רשות השידור במתכונתה הקיימת ולהקים גוף חדש ומשופר לפי המלצות ועדת לנדס.
העיתונאים דוד ויצטום, אילה חסון, עודד גרנות ותמר אלמוג צילמו סרטוני יו-טיוב קצרים ובהם הם מספרים על "הבית שלהם שהולך להיסגר", ומסבירים עד כמה חשוב לדעתם לשמור על "שידור ציבורי עצמאי, מיומן, וחזק".

פורסם במקור: אתר "גלובס"
תאריך:  18/03/2014   |   עודכן:  19/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"אולי תסגור את המשרד להגנת העורף"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
הרבנית עדינה בר שלום ראויה לפרס "בשל עשייתה פורצת הדרך לגישור על שסעים ופערים חברתיים וקידום ושילוב בין אורח החיים החרדי לפתיחות חברתית ולהשכלה גבוהה"
איתמר לוין
טוען שזקן העידה נגדו במשטרה לאחר שסירב לגבות את מערכת היחסים המושחתת שנרקמה בינה לבין שמואל דכנר    מאשים את התקשורת בעבירות בוטות על חוק הסוביודיצה בפרשה
עופר וולפסון
בתקרית נפצעו שלושה חיילים, שניים מהם קל ואחד בינוני    זוהי התקרית השלישית מסוגה בשבועיים האחרונים    צה"ל הגיב בירי ארטילרי מסיבי למטרות צבא סוריה
איתמר לוין
צבי בר סתר את עצמו במשטרה ובבית המשפט בנוגע למעורבותו של עמנואל ארביב בהלוואה בסך 225,000 ליש"ט שקיבל ובנוגע לאופן בו פרע אותה
איתמר לוין
המשטרה לא ניסתה לאתר עד ראייה לניסיון אונס ולא ביצעה מסדר זיהוי בידי המתלוננת    ביהמ"ש: השוטרים הסתמכו על ראיות בלתי קבילות והפסיקו את איסוף הראיות בתיק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il