X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נוסע באגד טוען כי הנהג השתולל לנוכח בקשותיו החוזרות ממנו להדלקת האור בקדמת האוטובוס כדי שיוכל לספור את העודף שמתקבל על ידו משטר של 200 שקלים, ואף עצר את האוטובוס והזמין משטרה
▪  ▪  ▪
הנהג סרב לבקשת הנוסע [צילום אילוסטרציה: עידן יוסף]

נוסע בקו 126 של חברת אגד מתל אביב לראשון לציון תובע מאגד לפצות אותו בסכום של 100,000 שקלים, בטענה להוצאת לשון הרע מצדו של הנהג כלפיו בנוכחות נוסעי האוטובוס.
לדברי התובע, רואה חשבון אמנון בן שושן, הוא שילם לנהג בשטר של 200 שקלים, והיות שהשעה הייתה שעת לילה ובחוץ היה חשוך, הוא ביקש מהנהג בנימוס כי ידליק את האור בקדמת האוטובוס אפילו למספר שניות בלבד כדי שיוכל לספור את העודף, אולם הנהג סרב ללא נימוק.
התובע מציין כי בקשה חוזרת שלו מהנהג להדלקת האור לא הועילה והנהג אף טען כלפיו כי הוא משתולל ומפריע לו, ואף איים לעצור את האוטובוס ולהזמין משטרה למקום. לאחר מכן, נטען בתביעה, החל נהג האוטובוס לגדף את התובע במילות גנאי כגון: "שקרן, שקרן", "אני אראה לך" וכו', וצעקותיו נשמעו היטב בכל האוטובוס, וניכר היה כי נוסעי האוטובוס שמעו את גידופיו.
לדברי התובע, הוא נותר המום מתגובתו המתלהמת של הנהג, והלה עצר את האוטובוס בצד הדרך ברחוב קרליבך בתל אביב, הזמין משטרה והורה לכל הנוסעים לרדת מן האוטובוס. הנהג סירב להיענות לדרישת הנוסעים להשיב להם את כספם.
המשטרה הגיעה למקום בחלוף שעה וחצי ולדברי התובע ההמתנה הארוכה עד הגעת המשטרה גרמה לו למתח נפשי רב ולהשפלה קשה הן בפני נוסעי האוטובוס והן בפני העוברים ושבים. לדבריו, הנהג מסר לשוטרים שתחקרו את הנוסעים כי הוא נגע בהגה האוטובוס במהלך הנסיעה.
לדברי התובע, מבדיקה מאוחרת של העודף שקיבל מהנהג משטר 200 השקלים שמסר לו עם עלייתו לאוטובוס, הסתבר לו כי אכן היו חסרים 20 שקלים. התובע מציין בתביעתו כי הנהג הועמד לדין משמעתי ונמצא אשם במיוחס לו, וכי בית הדין המליץ לנקוט כלפיו באמצעי משמעת קשים ואף לשקול את סיום העסקתו באגד לנוכח עברו המשמעתי.
התובע טוען באמצעות עו"ד ליאור קלוגמן, כי נגרמו לו עוגמת נפש והשפלה כתוצאה מהתנהגותו הבריונית של נהג האוטובוס, וכי חשש לנוכח תלונת הנהג נגדו במשטרה כי רישיונו לעיסוק בראיית חשבון יישלל.
לטענת התובע בתביעתו שהוגשה לבית משפט השלום בפתח תקוה, קואופרטיב אגד נושא באחריות שילוחית והוא היה חייב לנקוט באמצעים על-מנת להבטיח אי-הישנותם של מקרים מסוג זה.

ת.א. 35071-03-14
תאריך:  19/03/2014   |   עודכן:  06/04/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תביעה נגד אגד: הנהג התנהג בבריונות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
יהודה בר-און נמצא ראוי לתפקיד מנכ"ל נתיבי תחבורה עירוניים    ארגוני תחבורה ציבורית: המינוי שערורייתי ואין לחתום עליו
עידן יוסף
עוד שלב במהפכת התחבורה הציבורית בישראל: אפליקציית אוטוטו (Ototo) המספקת תחבורה ציבורית לפי דרישה רכשה את אפליקציית שיתוף המוניות וויבטר (WayBetter) תמורת מניות עתידיות ותשתמש באלגוריתם שפיתח פרופ' יונתן אומן
עידן יוסף
סיטיפס ניצלה את תמימותם של נוסעים ומכרה להם כרטיסים אנונימיים בטענה שהדבר יחסוך להם עמידה בתור    המשמעות: נוסעים איבדו הנחות להן היו זכאים    משרד התחבורה התערב
טליה גורן, איתן שם-טוב
56 קווי הלילה יפעלו ברחבי הארץ במהלך חג הפורים    צוותי דיילים יתפרסו במוקדי בילוי ויכוונו את הבליינים לשוב הביתה בקווי הלילה וגם יחלקו כוסות קפה מעורר
עידן יוסף
מנכ"ל הרכבת הבטיח לחברי הוועדה לביקורת המדינה כי הפעלת הקו המהיר מתל אביב תחל בעוד 4 שנים    ועוד: מצג השווא של אחוזי הדיוק ברכבת ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il