הכנסות אל-על בשנת 2013 הסתכמו בכ-2.1 מיליארד דולר, לעומת כ-2.02 מיליארד בשנת 2012 - גידול של 4%. במקביל, החברה עברה לרווח מהפסד - 25.4 מיליון דולר לעומת הפסד של כ-18 מיליון דולר בשנת 2012 - שיפור של כ-43.4 מיליון דולר. כך עולה (יום ד', 19.3.14) מפרסום דוחותיה השנתיים.
ברבעון הרביעי רשמה החברה הפסד, אולם זה הצטמצם לכ-3.7 מיליון דולר לעומת 26.1 מיליון דולר ברבעון אשתקד. ההכנסות ברבעון הרביעי גדלו ב-8% לכ-499 מיליון דולר.
ההון העצמי של החברה נכון לסוף 2013 הסתכם בכ-180 מיליון דולר, לעומת כ-136 מיליון דולר נכון בסוף 2012.
החברה מסיימת את שנת 2013 עם תזרים מזומנים מפעילות שוטפת בסך של כ-185.3 מיליון דולר, לעומת תזרים של כ-78.3 מיליון דולר בשנת 2012. כמו-כן, לחברה יתרת מזומנים בסך של כ-99 מיליון דולר.
החברה מדווחת במקביל כי מכירותיה באמצעות האינטרנט גדלו בשנת 2013 בשיעור של כ-19% בהשוואה לשנת 2012. שיעור התפוסה בטיסות הנוסעים עלה והסתכם בכ-82.9% לעומת שיעור תפוסה של 82.5% בשנת 2012. נתח השוק של החברה, לעומת זאת, ירד במהלך השנה ל-32.5% לעומת כ-33.6% בתקופה המקבילה אשתקד. זאת, על-רקע התחרות המתעצמת, שבאה לידי ביטוי בגידול של 9% בתנועה בנתב"ג. החברה נערכה לכך על-ידי הגדלת היצע המושבים ב-5%.
אליעזר שקדי, מנכ"ל אל-על הפורש, אמר בנושא כי "השינוי העיקרי בתנועה בנתב"ג נבע מגידול דרמטי בפעילותן של חברות התעופה הטורקיות לישראל וממנה, אשר הינו למעשה פועל יוצא של תמיכה לא מובנת של מדינת ישראל בהתרחבותן הבינלאומית של חברות התעופה הטורקיות על חשבונן של חברות התעופה הישראליות אשר נמנע מהן לטוס לטורקיה, למרות הבטחות גורמים ממשלתיים".
שקדי הוסיף כי החברה המשיכה בביצוע תוכנית ההשקעות, לרבות תשלומים עבור קניית מטוסים חדשים מדגם 737-900 כחלק מעסקה לרכישת שמונה מטוסים, אשר שניים מהם כבר פועלים בשירות החברה. מטוס ה-737-900 השלישי מעסקה זו ייכנס לשירות באל-על בסוף חודש זה, והמטוס הרביעי צפוי להיכנס לפני הקיץ הקרוב. בסך-הכל יפעלו ארבעה מטוסים חדשים מדגם זה עד קיץ 2014. ארבעת המטוסים הנוספים יגיעו עד 2016.
עלות שכרו של שקדי הסתכמה בכ-5.83 מיליון שקל בשנת 2013, מהם 2.21 מיליון שכר ו-3.62 מיליון בונוס.