X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תושבת רחובות טוענת כי הזמר הפר הסכם למכור לה דירת גג בפרויקט נדל"ן שבבעלותו ההולך ומוקם בסמוך לביתה בעיר גולן: מעולם לא נחתם הסכם ביני לבין התובעת
▪  ▪  ▪
גולן. הפרויקט בבעלותו [צילום: יח"צ]

אילנה שמעוני (70) תושבת רחובות אשר עבדה שנים ארוכות בעיריית רחובות, הגישה לבית המשפט המחוזי בלוד תביעה לאכיפת הסכם מכר מקרקעין ולחלופין תביעה נזיקית/חוזית בסכום של 700,000 שקלים נגד הזמר אייל גולן.
במבוא לתביעה נטען, כי גולן הביא את התובעת להאמין כי בינה ובינו נקשר הסכם מחייב לפיו היא תרכוש דירת גג בפרויקט נדל"ן שבבעלותו ההולך ומוקם על ידו ברחוב אוסישקין ברחובות. אולם גולן, לטענתה, מפר ברגל גסה את כל התחייבויותיו כלפיה ומתנער מהן כאילו לא באו לעולם כלל ועיקר.
לדברי התובעת, המתגוררת בסמוך לפרויקט של גולן, בעקבות פרסומים שהציעו למכירה דירות בפרויקט, היא פנתה לנציגיו של גולן על-מנת לרכוש את הזכויות בדירת הגג בפרויקט, וזאת במועד בו טרם החלו הליכי הבנייה של הדירה.
לדבריה, הוסכם בינה לבין נציגיו של גולן כי היא תרכוש את דירת הגג וכן שתי חניות ומעלית בתמורה לסכום של 2.95 מיליון שקלים. לטענתה, הוצג בפניה מצג לפיו העסקה סגורה וכי החתימה הפורמלית על הסכם המכר הינה בבחינת תנאי פורמלי שיתבצע על-פי תיאום בין עורכי הדין של הצדדים.
התובעת מציינת כי מסרה את ביתה לידי מתווכים לשם מכירתו, פעלה לצורך אישורה של משכנתה ולגיוס המימון הדרוש לצורך ביצוע העסקה, והשקיעה את כל מרצה וזמנה בתכנון דירתה העתידית בפרויקט של גולן.
לדבריה, במהלך כל אותה התקופה הרגיעו אותה נציגיו של גולן בכל הנוגע לעיכוב בחתימת החוזה, וטענו בפניה כי גולן טרם החליט האם ההתקשרות תיעשה באופן ישיר עמו או באמצעות חברה מטעמו.
התובעת הייתה בטוחה לדבריה כי מדובר בעיכוב פורמלי, ולטענתה גולן עצמו אף הבהיר לה היטב כי המדובר בעסקה סגורה. אולם לפני מספר חודשים הודיעו לה נציגיו על הקפאת העסקה ועד היום לא התקבלה אצלה תשובה לפשר הדבר ולחזרתו של גולן מהתחייבותו המפורשת.
בתביעה נאמר כי בא-כוחה של התובעת שלח מכתב התראה לגולן ובו דרישה לפיצוי מרשתו בגין הפרת חובת תום הלב בניהול המשא-ומתן עמה. בתגובה למכתב הכחיש גולן את טענות התובעת תוך התעלמות מופגנת ממצגיו המוחלטים. במכתב התגובה של גולן נאמר כי מעולם לא נחתם הסכם בינו לבין התובעת, וכי הסיבה לכשלון המשא-ומתן בין הצדדים נעוצה בתובעת.
לאור האמור, ולאחר שגולן עמד בסירובו לפצות אותה על נזקיה, טוענת התובעת, לא נותרה בידיה הברירה אלא להגיש תביעה זו לחיובו של גולן לפצות אותה על נזקיה.
בתביעה שהוגשה באמצעות עו"ד תמר פדר, נאמר כי בין הצדדים השתכלל הסכם למכירת הדירה וכי התובעת זכאית לאכוף על גולן את הוראות ההסכם לרכישת הדירה.
לחלופין, אם בית המשפט יקבע כי לא השתכלל בין הצדדים הסכם מחייב, מתבקש בית המשפט להורות לגולן לשלם לתובעת פיצויים של 700,000 שקלים בגין הפרשי מחיר הדירה במועד הסיכום על רכישתה לבין המועד בו ניתנה לה הודעת ביטול על-ידי גולן, ובגין הפרת חוזה ועוגמת נפש.

ת.א. 37381-03-14
תאריך:  20/03/2014   |   עודכן:  20/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 בתים משותפים
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"אייל גולן הפר הסכם למכירת דירה"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
התנועה מבקשת לזמן את ראש הממשלה לשעבר לחקירה, בטענה שעדותה החדשה של שולה זקן מבססת חשדות לביצוע עבירות מס מצידו
עופר וולפסון
הרווח הנקי בשנת 2013 הסתכם ב-46 מיליון שקל    ההכנסות ירדו ב-7% ל-8.15 מיליארד שקל בגלל הירידה במחירי הדלקים    שיפור ניכר בהוצאות המימון של החברה ובתזרים המזומנים
איתמר לוין
בג"ץ: העתירות נגד ההסכם להפשרת הקרקעות של חברת תעשיות מלח הובילו לביטול ההסכם ולשינוי המדיניות של המינהל, ולכן על המדינה ותעשיות מלח לשלם לתנועה לאיכות השלטון ולחברה להגנת הטבע
הדר פרבר
לדברי שר הפנים, תעודות זהות ישראליות שניתנו לתושבי איו"ש לשעבר אפשרו לאלה תנועה חופשית והפכו אותם לאוכלוסייה מועדפת לביצוע פעולות טרור בכלל ובשטח ישראל בפרט
עידן יוסף
נמנעה מהעברת מידע ונתונים חשובים למשרד התקשורת    ארדן: "חברת בזק מנסה לעכב את יישום הרפורמה בפס הרחב"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il