X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
משרד התקשורת מאיים על בזק בקנס של 1.6 מיליון שקל בשל אי-העברת מידע שדרש כדי להשלים את אסדרת השוק הקווי (השוק הסיטונאי) בזק כבר הראתה למשרד התקשורת את הוראת משרד הביטחון שלא להעביר אליו מידע ולכן תמוה מדוע בחר ארדן להגיב כך
▪  ▪  ▪
ארדן. מתעלם מההוראה הבטחונית [צילום: קובי גדעון/לע"מ]
בזק תיקנס ב-1.65 מיליון שקלים
עידן יוסף
נמנעה מהעברת מידע ונתונים חשובים למשרד התקשורת * ארדן: "חברת בזק מנסה לעכב את יישום הרפורמה בפס הרחב"
לרשימה המלאה

התפתחות בפרשת הקנס שמתכוון משרד התקשורת להטיל על בזק, בטענה שהחברה לא העבירה נתונים שביקש על מבנה הרשת שלה. מסתבר שמשרד הביטחון אסר על בזק להעביר מידע למשרד התקשורת כפי שמוכיחים מכתבים וסיכומי דיון שהראתה בזק. לפיכך, תמוהה עד מוזרה עמדת שר התקשורת גלעד ארדן שטען הבוקר כי החברה סירבה להעביר מידע ולכן בכוונתו להעניש אותה.
מהמכתבים של משרד הביטחון לבזק שהגיעו לידי "גלובס", עולה באופן חד וברור כי המשרד הורה לבזק שלא להעביר מידע למשרד התקשורת וזאת לאחר שהחברה פנתה והתייעצה עמו בשאלה מה לעשות עם הבקשה. מהמכתבים עולה כי משר הביטחון ביקש שלא להעביר מידע לשום גורם עד לבירור הנושא. זה כמובן מעלה סימני שאלה, מדוע בחר ארדן להגיב בצורה כזו ומה עומד מאחורי האיום שלו להטיל עליה קנס, שכן בזק כבר הראתה למשרד את הוראת משרד הביטחון.
משרד התקשורת היום (ה'), בעיצומו של השימוע בנושא אסדרת השוק הקווי (השוק הסיטונאי), כי הוא מתכוון להטיל על בזק עיצום כספי בהיקף 1.65 מיליון שקל בגין אי-מסירת נתונים מהותיים שנתבקשו ע"י המשרד להעביר. לדברי המשרד, המידע נדרש עבור הרפורמה להגברת התחרות בפס הרחב, ולצרכי הפיקוח והאסדרה על חברת בזק, ובכלל זה כדי לוודא שהחברה עומדת בחובת השרות האוניברסלי המוטלת עליה ונערכת גם למצבי חרום.
הובהר לבזק, כי אי-העברת המידע עלולה לפגוע באופן משמעותי בעבודה ובפעילות המשרד, ואף עלולה לעכב את הרפורמה בפס הרחב ולסכל את מדיניות הממשלה ולפגוע באינטרס הציבורי. לדברי המשרד, על-אף פניות חוזרות ונשנות לקבלת המידע על-פי ההוראות בחוק, חברת בזק בחרה לעשות דין לעצמה ובחרה שלא להעביר את המידע למשרד התקשורת, בכך מקשה על המשרד בביצוע עבודתו, ולכן המשרד החליט להתחיל מולה בהליך הטלת עיצומים כספיים.
שר התקשורת ארדן אמר, כי "לצערי, חברת בזק מנסה לעכב את יישום הרפורמה בפס הרחב, שתפתח את השוק לתחרות ותיטיב עם הציבור".
מבזק נמסר בתגובה: "בזק היא חברה המונחית על-ידי גופי הביטחון, ומדובר בנתונים בעלי רגישות ביטחונית, שלא קיבלו את אישור גופים אלו להפיצם. מיד כשבזק תקבל אישורים אלו היא תעבירם בהתאם להנחיות. אנו תמהים על הודעת המשרד, שכן הוא מכיר היטב את הוראות הביטחון, ואת ההנחיה שקיבלה בזק על-ידי גופי הביטחון הנוגעת לנתונים אלו באופן ספציפי".

פורסם במקור: אתר "גלובס"
תאריך:  20/03/2014   |   עודכן:  20/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בזק: משרד הביטחון ביקש שלא נעביר מידע
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
ישר להאקרים אירניים
אורי פ  |  20/03/14 17:59
2
בזק הולכת בדרכה של אי.די.בי ,
7869876976  |  22/03/14 20:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
הנימוק הרשמי לדחייה: שר הפנים נמצא בחו"ל    נמשכים המגעים בניסיון לגבש הצעה מוסכמת בעניין ביטול המע"מ על דירות    "אם עוד בכיר באוצר יתפטר - יהיה זעזוע"
אלעזר לוין
החשב הכללי לשעבר תוקף את תוכנית ביטול המע"מ על דירות: "אני המום מחוסר הניסיון בהעלאת הצעה כל כך מטומטמת וטיפשית"    המפקח על הבנקים: ביטול המע"מ יביא להתייקרות הדירות    דנוס: "הצע הדירות יגדל - בעוד 20 שנה"
יפעת גדות
דרור פאר מונה לתפקיד סמנכ"ל סחר ושיווק    בעל תואר ראשון במינהל עסקים עם התמחות במשאבי אנוש ו-MBA במנהל עסקים עם התמחות בשיווק
שירות גלובס
הלוויתו התקיימה היום בצהריים בבית העלמין ברמת השרון    לזניק היה בזמנו מגדולי הקבלנים הפרטיים בישראל, בה בנה עד שנות ה-90 אלפי דירות, מרכזים מסחריים ומבני תעשייה
עופר וולפסון
פריצת דרך בחיפושים אחר המטוס הנעלם? שני עצמים, אחד מהם באורך 24 מטרים, אותרו בדרום האוקיינוס ההודי, בנתיב שייתכן שבו טס המטוס הנעדר    כוחות חיפוש ואיתור עושים דרכם לאזור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il