X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
דירקטוריון הבורסה אישר את המלצת ועדת האיתור פה אחד נויבך שימש בעבר יו"ר פלאפון, הציר הכלכלי בוושינגטון ויועצו הכלכלי של רה"מ פרס
▪  ▪  ▪
נויבך. ניסיון עשיר [צילום: אלי אטיאס]

דירקטוריון הבורסה אישר (יום ה', 20.3.14) פה אחד את המלצת ועדת האיתור ומינה את אמנון נויבך לתפקיד יו"ר דירקטוריון הבורסה.
נויבך הוא בוגר תואר ראשון ושני בכלכלה, ובשנים האחרונות מכהן כדירקטור ויו"ר דירקטוריון של חברות ציבוריות וחברות תעשייתיות, ביניהן ביטוח ישיר, לאומיקארד, דלתא, בזק, פלאפון ועוד. בחברת פלאפון אף כיהן כיו"ר בתקופה בה בוצע בחברה שינוי אסטרטגי עסקי וניהולי.
נויבך שימש חמש שנים כציר כלכלי בוושינגטון, והיה אחראי להשגת הערבויות לקליטת עולי ברית המועצות. כמו-כן, כיהן כיועצו הכלכלי של ראש הממשלה שמעון פרס בשנות השמונים, והיה שותף לביצוע תוכנית הייצוב הכלכלי. לפני כן היה סגן הממונה על התקציבים באוצר, ושימש בתפקידים נוספים באגף התקציבים. אמנון נויבך חבר בהנהלת לשכת המסחר ישראל - אמריקה.
עו"ד ברכה ליטבק, יו"ר הוועדה, אמרה כי "נויבך מביא לתפקיד ניסיון עשיר ומגוון בניהול עסקי, בסקטור הציבורי והעסקי, כדירקטור וכיו"ר דירקטוריונים. הוא בעל ראיית מקרו רחבה וניסיון בהובלת שינויים משמעותיים בארגונים מורכבים. יש לו הכרות עמוקה עם העולם הפיננסי ועם ארגונים בארץ ובעולם. אני משוכנעת כי מר נויבך יזכה לתמיכה ולשיתוף פעולה מלא של הדירקטוריון, של השחקנים בשוק, ושל הרגולטורים, ויפעל יד ביד עם מנכ"ל הבורסה, הנהלתה וצוות עובדיה על-מנת להוביל את הבורסה לתהליך של צמיחה והתחדשות".
וועדת האיתור מונתה ב-28 לנובמבר, לתפקיד יו"ר הוועדה מונתה עו"ד ברכה ליטבק וחבריה היו גתית גוברמן, יצחק חלמיש, יורם סירקיס וענת פרומקיס (אשר החליפה את אלעד בנבגי). את עבודת הוועדה ליוו עו"ד אריאלה להב כיועצת משפטית וחברת ההשמה "עמדה". עבודת המיון נמשכה כארבעה חודשים, כאשר התאריך הראשון להגשת מועמדויות היה ה-15 לדצמבר.
יו"ר רשות ניירות ערך, פרופ' שמואל האוזר, ברך על מינויו של נויבך ליו"ר דירקטוריון הבורסה לניירות ערך ואיחל לו הצלחה רבה בתפקידו.
"תקופה של אתגרים גדולים"
"אני מודה לוועדת האיתור על עבודתה המצוינת והיסודית בתהליך בחירת יו"ר לבורסה. ניסיונו העשיר של אמנון במגזר הציבורי כמו גם במגזר העסקי וכיו"ר לשעבר של חברות גדולות, יסייע לו להוביל את הבורסה יחד עם מנכ"ל הבורסה, מר יוסי ביינהרט, וחברי הדירקטוריון, אל שיאים חדשים ולהביאה למקום הראוי לה בזירה הבינלאומית והמקומית כמחוללת צמיחה במשק וכאחד מעמודי התווך המרכזיים של התעשיה בישראל".
עוד הוסיף האוזר כי "התקופה הקרובה מעמידה בפני הבורסה אתגרים גדולים, ואני משוכנע כי ההנהגה החדשה, בהובלת היו"ר והמנכ"ל הנבחרים, יצעידו את הבורסה ואת שוק ההון לעידן חדש. אני רואה בבורסה כמשאב לאומי שיכול להוות מנוף לצמיחה, לצמצם את האבטלה וליצור מקומות עבודה חדשים. פיתוחה של הבורסה חיוני לשוק ההון והוא מצריך, בין השאר, גיוס חברות חדשות, מקומיות וזרות, מכשירים פיננסים חדשים, הפיכת הבורסה לידידותית יותר למשתמשים בארץ ובחו"ל, השארת מרכז פעילותן של חברות ההיי-טק והפיכת הבורסה לאטרקטיבית יותר לחברות טכנולוגיה שיחפצו 'לעשות אקזיט' בבורסה בתל אביב, במקום בבורסות בחו"ל. זוהי משימה גדולה אך אפשרית וראוי להירתם למימושה ללא דיחוי".

תאריך:  20/03/2014   |   עודכן:  20/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אמנון נויבך - יו"ר הבורסה לניירות ערך
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
כל מי שבעברו שירות
צורי  |  20/03/14 16:39
2
אחד משלנו
נקטרינה  |  20/03/14 17:18
3
תגובה
צנחן  |  21/03/14 00:51
4
אבא של קרן נויבך הצבועה  ל"ת
משחקת סוציאליסטית  |  21/03/14 08:11
5
הוא גם יו״ר קרן ברל כצנלסון? ל"ת
יפואית  |  24/03/14 19:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
כך עולה מנתוניו הכספיים ל-2013    שיעור התשואה על ההון: 9.3%    הפריש כ-440 מיליון שקל לתוכניות פרישה מוקדמת של כ-500 עובדים    המנכ"ל קינן והיו"ר סרוסי יקבלו 175 אלף שקל לחודש, ובונוס לפי עמידה ביעדים
גד פרץ
משרד התקשורת מאיים על בזק בקנס של 1.6 מיליון שקל בשל אי-העברת מידע שדרש כדי להשלים את אסדרת השוק הקווי (השוק הסיטונאי)    בזק כבר הראתה למשרד התקשורת את הוראת משרד הביטחון שלא להעביר אליו מידע ולכן תמוה מדוע בחר ארדן להגיב כך
אלעזר לוין
הנימוק הרשמי לדחייה: שר הפנים נמצא בחו"ל    נמשכים המגעים בניסיון לגבש הצעה מוסכמת בעניין ביטול המע"מ על דירות    "אם עוד בכיר באוצר יתפטר - יהיה זעזוע"
אלעזר לוין
החשב הכללי לשעבר תוקף את תוכנית ביטול המע"מ על דירות: "אני המום מחוסר הניסיון בהעלאת הצעה כל כך מטומטמת וטיפשית"    המפקח על הבנקים: ביטול המע"מ יביא להתייקרות הדירות    דנוס: "הצע הדירות יגדל - בעוד 20 שנה"
יפעת גדות
דרור פאר מונה לתפקיד סמנכ"ל סחר ושיווק    בעל תואר ראשון במינהל עסקים עם התמחות במשאבי אנוש ו-MBA במנהל עסקים עם התמחות בשיווק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il