X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שירות הענן הציבורי הגדול בישראל יאפשר ללקוחות לרכוש ולהפעיל שרתים וירטואליים לאחסון, גיבוי, שרתי WEB וסביבות פיתוח ובדיקות - מכל ממשק אינטרנטי ובעלויות נמוכות המותאמות למסגרת התקציב גם של עסקים קטנים
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת בזק בינלאומי משיקה (יום א', 23.3.14) בזק בינלאומי בהשקעה של כ-10 מיליון שקל את פרויקט הוירטואל נסט - הענן הציבורי הגדול בישראל. פרויקט אסטרטגי זה הינו תוצר של עבודה מעמיקה של החברה אשר כללה מחקרים וקבוצות מיקוד לגבי צרכי הלקוחות העסקיים מעולם שירותי המחשוב בענן וכן לווה בסגירת הסכמים עם חברות ה-IT מהמובילות בעולם, כתשתית לשירות המושק היום.
שוק התקשורת והמחשוב עובר בשנים האחרונות מהפיכות ושינויים רבים בתחומי הטכנולוגיה, הכלכלה והרגלי השימוש. השילוב של שינויים אלו לצד הצרכים העסקיים של עסקים שונים, מייצר שינוי באופן האספקה של שירותי המחשוב בישראל.
בזק בינלאומי מציעה בשנים האחרונות ללקוחותיה מגוון שירותי מחשוב במודל של שירות בענן. מודל זה מייתר את הצורך של עסקים ברכישת "ברזלים" ומעניק ללקוח הקצה יכולות גדולות ומשמעותיות מאלו שהיו זמינות לו עד היום על גבי החומרה המקומית שברשותו. מעבר לכך, החברה התמחתה בשנים האחרונות בהקמת עננים פרטיים ייעודיים לחברות ולארגונים, כאשר הדוגמה המובילה לכך הינה הענן של משרד החינוך המשרת כ-4,500 בתי ספר בישראל.
הוירטואל נסט של בזק בינלאומי הוא חנות ענן אשר תהווה פלטפורמת שירות מתקדמת, הזמינה 24 שעות 7 ימים בשבוע ואשר בלחיצת כפתור תאפשר ללקוחות לרכוש ולהפעיל שרתים וירטואליים לאחסון, גיבוי, שרתי WEB וסביבות פיתוח ובדיקות - מכל ממשק אינטרנטי ובעלויות נמוכות המותאמות למסגרת התקציב גם של עסקים קטנים. שירות זה רלוונטי גם לעסקים בינוניים, סטארטאפים וחברות בצמיחה שיוכלו להרכיב לעצמם פתרונות מחשוב בהתאם לצרכים המשתנים של הארגון.
בהמשך מתכננת בזק בינלאומי לאפשר במסגרת חנות הענן גם רכישת פתרונות תוכנה וכלים לניהול המשרד לצד פתרונות ושירותים נוספים כדוגמת רישוי, מרכזיות ומוקדי שירות בענן.
באמצעות השירות החדש של בזק בינלאומי, יוכל כל עסק קטן כגדול להשתמש בתשתיות הווירטואליות, השרידות והמגובות של בזק בינלאומי במקום במערך המחשוב הפיזי הקיים שלו וליהנות מיתרונות של שדרוג ותחזוקת התשתיות, שימוש במשאבי מחשוב על-פי צריכה בפועל ויכולת לגדול ככל שנדרש ללא צורך בהשקעות גדולות מראש ועם יכולת לגמישות עסקית, המאפשרת להוציא לפועל יוזמות ופעילויות הדורשות משאבים, אד- הוק.

תאריך:  23/03/2014   |   עודכן:  23/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בזק בינלאומי השיקה את הוירטואל נסט
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כשמהירות העלאה של בזק היא 3 מג
יעקב444  |  23/03/14 11:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
בתביעה נטען כי הנתבעת הוציאה את דיבתו רעה של התובע במסגרת תגובה שהגישה בלשכת ההוצאה לפועל בהליך הגירושין שלה עת האשימה אותו בשקרים, בסילופים, בחמדנות ובפעילות שלא על-פי דין
אביתר בן-צדף
הדיונים לבין משרדי ההגנה לקראת סיום מוצלח
אביתר בן-צדף
גנרל הייטהולד החל את שירותו כטכנאי ציוד אלקטרוני בחיל האוויר לפני ארבעים שנה
יצחק דנון
התובעת טוענת כי על עיריית ת"א לשלם לה את הפרש התמורה המגיעה לה בגין ניקוי רחובות, מאחר שבדיעבד הסתבר כי אורכם של הרחובות גדול יותר מזה שהוצג בפניה על-ידי העירייה
יואב יצחק
תוכניתו של עו"ד יוסי כהן יחד עם עו"ד רן רייכמן ששודרה במשך שנים בערוץ 2 הופסקה בינואר 2014 בעקבות החשיפות ב-News1 על מעשיו של יוסי כהן והתלונה שהוגשה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il