X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בתביעה נטען כי מדובר במעילה באמון בדרגת שפלות יוצאת דופן ובגזל כספים בידי נוכל שאמור היה להיות איש אמונו של התובע ולהגן על כספו
▪  ▪  ▪
[צילום אילוסטרציה: AP]

אסף יפת, תלמיד ישיבה מבני ברק, מאשים את סוכן הביטוח אודי הוד בגניבת כספו בהיקף כ-2 מיליון שקלים. במבוא לתביעה בסך 2.6 מיליון שקלים שהגיש יפת כנגד הוד לבית המשפט המחוזי בלוד נאמר כי עניינה הוא במרמה חמורה, מעילה באמון בדרגת שפלות יוצאת דופן וגזל כספים של תמימים בידי נוכל, מי שאמור היה להיות איש אמונם ולהגן על כספם.
לדברי התובע, אביו שלום יפת עסק בענייני נדל"ן מורכבים בראשון לציון ובראשית שנת 2010 שלח יד בנפשו בסמוך, לאחר שקיבל מהעירייה דרישות חוב ארנונה והיטלים בהיקף 7 מיליון שקלים.
התובע מציין כי הנתבע, בעליהן של חברת הוד גמל ופיננסים ואליביט סוכנות לביטוח (2003), היה במשך שנים סוכן הביטוח של אביו, והיחסים ביניהם היו הדוקים כאשר הוד מטפל בכל ענייני הביטוח שלו. בנוסף דאג הנתבע כי כספו של אביו יושקע דווקא בתוכניות חיסכון בחברות ביטוח, דבר שתרם לפרנסתו כסוכן ביטוח המקבל עמלות סוכן מחברות הביטוח.
לדברי התובע, אביו רחש לנתבע אמון רב ולפיכך גם התובע ואמו סברו שניתן לסמוך על הוד בעיניים עצומות. התובע מציין כי אביו הפקיד על-שמו במגדל סך של 1.8 מיליון שקלים במסלול אג"ח ופיקדונות בעצת הנתבע.
לדברי יפת, באמצעות עו"ד איל ויטנברג, לאחר מות אביו המשיך הנתבע לייעץ לו בענייני ביטוח, כספים והשקעות. לטענתו, הוד ניצל את בקשתו ממנו להפקיד כספים חשבון לשם תשלום סכום מסוים לעירייה על-מנת שלא להגדיל את הריביות על חובות הארנונה וההיטלים כדי להזרים כספים מחברת הביטוח דרך חשבון הבנק של התובע לעצמו בלא ידיעת התובע.
בנוסף, דאג הנתבע לכך שהתובע ייטול הלוואות מחברות הביטוח מגדל והראל על-מנת לרכוש באמצעותן תוכניות חסכון חדשות בחברות הביטוח, אבל בפועל הוא נטל את הכספים לכיסו.
יפת טוען עוד כי כספו שימש את הוד לרכוש סוכנות ביטוח פרטית בשם אליביט סוכנות לביטוח, וכי הוד הפך באמצעות כספו בעלים של סוכנות זו. בתביעה נטען כי הוד מעל באמונו של התובע וגנב את כספו וכל ניסיונותיו לקבל ממנו את כספו עלו בתוהו.
בתביעה נאמר כי במהלך התקופה שבין נובמבר 2009 ליוני 2001 העביר הנתבע 2.5 מיליון שקלים מחשבונות התובע לחשבונותיו שלו ובמהלך אותה תקופה השיב לתובע כ-815,000 שקלים.
בנוסף על השבת הסך של 2.1 מיליון שקלים שגזל הוד מן התובע מתבקש בית המשפט לחייבו לפצות אותו בסכום של 500,000 שקלים בגין עוגמת נפש, הוצאות, ובגין ההזדמנות העסקית שהחמיץ בשל אי-ניצול הכסף למטרת רכישת נדל"ן.
יפת סבור כי יש להביא לביטול רישיונו של אודי הוד בשל הפרת חובותיו כסוכן ביטוח הבאים לידי ביטוי בגניבת כספו.

ת.א. 29689-03-14
תאריך:  25/03/2014   |   עודכן:  25/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בן ישיבה תובע 2.6 מיליון ש' מסוכן ביטוח
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
מגלה כי מהירות הנסיעה הממוצעת פחתה ב-9 קמ"ש וש-70% מהמעורבים בתאונות קטלניות לא קיבלו דוח    ד"ר שיינין: "אם באירופה מותר לנסוע ב-120 או 130 למה פה לא?"    פרופ' בכור: "רוב הנהגים הם אנשים נורמטיביים וגם המשטרה מפנימה את הנקודה הזו"
עידן יוסף
התחילו שידורי הטלוויזיה הלימודית
עידן יוסף
העיכוב נעשה במחאה על אי-החלת חוק חופש המידע על החטיבה להתיישבות בידי ועדת החוקה    ועדת הכספים אישרה העברת 10 מיליארד ש"ח "עודפים מחויבים" עבור פרויקטים רב-שנתיים במשרדי הממשלה ורשויות השלטון ועוד כ-400 מיליון ש"ח העברות תקציביות
עידן יוסף
עיקרי התוכנית: העמדת ערבות מדינה של 850 מיליון דולר לשנים 2016-2015    יו"ר ועדת הכספים סלומינסקי: "הייצוא הוא אחד ממנועי הצמיחה החשובים ביותר"
יואב יצחק
היועמ"ש הורה למשטרה לבדוק את החשדות שהועלו נגד השר שלום לביצוע עבירות מין בכמה נשים    הבדיקה מתבצעת בלהב 433 בליווי של ראש אגף החקירות    השר שלום מקיים התייעצויות עם עורכי דין ועם חברים כדי להיערך להגנתו    חלום הנשיאות נגוז, בשלב זה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il