X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הגישו דוח לבית המשפט ומביעים אופטימיות להשלמת ההסדר עד לסוף החודש. מבקשים בנוסף לפסוק להם שכר טירחה
▪  ▪  ▪
עו"ד אולמן. הסדר עד סוף החודש [צילום: איל יצהר, גלובס]

הנאמנים לביצוע הסדר החוב באי.די.בי, עו"ד חגי אולמן ואיל גבאי, דיווחו לבית המשפט המחוזי בתל אביב כי הם נמצאים בישורת האחרונה של קבלת ההיתרים והאישורים הנדרשים לצורך השלמת ההסדר, ונוקטים במירב המאמצים על-מנת להביאו להשלמתו עד סוף החודש.
לדבריהם, מצויים בידיהם רובם של ההיתרים והאישורים הרגולטוריים למעט היתר מרד התקשורת לרכישת השליטה בקבוצת סלקום ואישור האיחוד האירופי לבקשת המיזוג בין אי.די.בי פיתוח לבין קבוצת אקסטרה.
בדוח שהגישו לבית המשפט נאמר עוד כי בימים הקרובים צפויה אי.די.בי פיתוח לקבל את יתרת ההלוואה מהמשקיעים לשם עמידתה בהתחייבויותיה עד לסוף חודש מאי. לפני כשבועיים הועמד בפועל חלק מההלוואה בסך 150 מיליון שקלים מתוך סך הלוואה הכולל של כ-170 מיליון שקלים.
בדוח נאמר כי עד עתה התקבלו שניים מהאישורים המרכזיים לצורך השלמת ההסדר - אישור הבורסה לניירות ערך לרישום מניות אי.די.בי פיתוח למסחר ואישור רשות המיסים באשר לסוגיות המיסוי הכרוכות בהסדר ובביצועו.
לדבר הנאמנים, עיכוב בקבלת האישור ממשרד התקשורת לא יאפשר את ביצוע ה"קלוזינג" עד תום החודש דבר שיגרום לעיכוב ממושך שמשכו לא ידוע בהשלמת ההסדר. בנוסף, אם יתקבל עד ליום שישי הקרוב אישור האיחוד האירופי למיזוג בין אקסטרה לאי.די.בי פיתוח ניתן יהיה להשלים את ההסדר עד סוף החודש.
בדוח נאמר כי ככל שיחול עיכוב בקבלת האישור של רשות ניירות ערך לקבלת היתר שליטה עבור בעלי השליטה החשים באי די בי בשל החזקה של חברת כור (68.75%) בבית ההשקעות אפסילון ניתן יהיה להשלים את הסדר הנושים אף בהיעדר אישור זה, כאשר הליך קבלתו יימשך במקביל לביצוע השלמת ההסדר ואף לאחריו.
הנאמנים מפרטים בדוח את לוח הזמנים הצפוי להשלמת ההסדר בהנחה שיתקבלו האישורים הנותרים במועדים הנדרשים לביצוע הקלוזינג עד תום חודש זה.
בהתאם ללוח הזמנים, מועד ביצוע ההסדר יהיה יום 30.3.14 ובמועד זה יחולקו לזכאי ההסדר 25.95% ממניות אי.די.בי פיתוח, יבוצע התשלום במזומן לזכאי ההסדר, 53.3% ממניות אי.די.בי פיתוח יועברו למשקיעים 20.75% מהמניות של פיתוח יוחזקו בנאמנות על-ידי הנאמנים וביום 31.3.14 יפתח המסחר במניות פיתוח.
הנאמנים מציינים כי ההסדר מבוצע בכמה שלבים שהראשון שבהם הוא רישום מניות פיתוח למסחר, הזרמת הון ראשונית מקופת ההסדר וחלוקה ראשונה של מניות ומזומן לנושים. השלב השני התלוי בשאלה אם עסקת כלל ביטוח הושלמה אם לאו הנו חלוקה שניה של מזומן ו\או מניות וצפוי להתרחש רק בחלוף עוד מספר חודשים.
על-פי הדוח, הנאמנים אישרו תביעות חוב בהיקף 2.1 מיליארד שקלים מתוך הסך של 2.2 מיליארד שקלים שנתבעו על-ידי מחזיקי אגרות החוב, הבנקים קרדיט סוויס, לאומי ומזרחי.
הנאמנים הגישו בקשה נוספת לקביעת שכר טירחתם. בבקשה נאמר כי הם עסקו לילות כימים בגיבוש הסדר החוב ובייצוב מצבה של אי.די.בי פיתוח על-ידי גיבוש הסדר חוב הכולל בחובו הזרמת הון משמעותי לאי.די.בי פיתוח.
בבקשה נאמר כי הסכומים שנדרשו לביצוע הקלוזינג בסך של מעל 950 מיליון שקלים הופקדו בידי הנאמנים כך שביצוע הסדר החוב לא יהיה מותנה או תלוי בגיוס הכספים למימושו.
הנאמנים מציעים כי שכרם יקבע כדלקמן: 0.95% בגין חלוקת מזומנים לנושים ובמועד בו יחולקו המזומנים. 0.95% מחלק הנושים במניות פיתוח שיתקבלו בידיהם ובמועד בו יחולקו המניות. חלק זה יועבר לנאמנים באמצעות קבלת מניות בעין או באמצעות קבלת מזומן חלף מניות, על-פי העניין. ככל שביצוע חלקו הראשון של ההסדר ייעשה לפני חלוף 4 חודשים ממועד אישורו (5.1.14) יוגדל החלק במניות ל-1.2%.
עד לקבלת שכר הטרחה יקבלו הנאמנים שכר טירחה לפי שעות כדלקמן: בגין עבודת הנאמנים - 800 שקלים לשעה. בגין עבודת בעל מקצוע ממשרדם - 500 שקלים לשעה ובגין עבודת מתמחה במשרדם - 300 שקלים לשעה. כל זאת היה וביצוע הקלוזינג להסדר הנושים יידחה מעבר ליום 31.3.14.

תיק פירוק 11478-06-13
תאריך:  25/03/2014   |   עודכן:  25/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נאמני IDB: בישורת האחרונה להשלמת ההסדר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות אי.די.בי. - המשבר
יצחק דנון
אומרים שאישורו של משרד התקשורת למכירת סלקום לקבוצת בן-משה ואלשטיין חייב להתקבל בימים הקרובים, כדי שניתן יהיה להשלים את ביצוע מכירת הקונצרן עד סוף החודש
איתמר לוין
הבקשה בסך 260 מיליון שקל נגעה להצעת הרכש שביצעה החברה בתחילת 2009    ביהמ"ש: לא הוכח שנפלו פגמים בהחלטה על ביצוע המהלך ועל קביעת שווי המניה
שירות גלובס
תמלילי חקירתו ברשות ניירות ערך של בעל השליטה לשעבר באי.די.בי נחשפים הבוקר: "השנה וחצי האחרונות היו גרועות במיוחד, כאילו להקה של ברבורים שחורים נפלה עלי"
אפרת פרץ
מסיבת עיתונאים מיוחדת של קבוצת אקסטרה - ללא נוכחותו של מוטי בן-משה    "הראיות מועברות לפרקליטות מחוז תל אביב בבקשה לפתיחת חקירה פלילית נגד נוחי דנקנר, רו"ח יהודה ברלב ואבי ינוס"
אפרת פרץ
המחזיקים דורשים מהחברה עידכון על כל שינוי צפוי ביחסי החברה עם כל נושה פיננסי, את דוח התזרים החזוי, הזרמות מימון ע"י בעלי השליטה החדשים, פירוט המגעים עם הנושים ופירוט החשיפה הצפויה מהתביעה הנגזרת לגבי חלוקת דיבידנדים מדסק"ש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il