X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
טוען כי בתו וחתנו חויבו לפני למעלה מ-7 שנים להשיב לו כספים שהלווה להם לשם הקמת מכון כושר
▪  ▪  ▪
מכון כושר [צילום אילוסטרציה: סיגל קלטון]

ציון עטרי פנה לבית המשפט המחוזי בתל אביב בבקשה להמציא התראת פשיטת רגל ל...בתו ענבל וייס מראשון לציון על יסוד פסק דין חלוט שניתן כנגדה בינואר 2007.
עטרי הגיש תביעה כספית כנגד חתנו ובתו בסך כ-276,000 שקלים בטענה כי ביקשו ממנו הלוואה לשם הקמת מכון כושר בבנימינה ובהמשך גם בזכרון יעקב. לדבריו, הוא נעתר לבקשתם ולאחר הקמת העסק שבו ופנו אליו וביקשו ממנו הלוואות נוספות אשר יוחזרו לו בתוך פרק זמן קצר וגם הפעם נעתר לבקשתם.
לדברי עטרי, משלא הושבו לו כספי ההלוואות בהיקף של כ-270,000 שקלים, הגיש בספטמבר 2005 תביעה כנגד בתו וחתנו. בכתב ההגנה הכחישו השניים את הטענה בדבר הלוואה אולם לא הכחישו את העובדה כי קיבלו מהתובע כספים ו\או את הסכומים הנטענים על ידו.
הנתבעים טענו כי הכספים ניתנו להם על-ידי התובע על חשבון חובותיו כלפיהם מאחר שהינם הינם חלק מכספי חתונה אשר קיבלו כמתנות חתונה ומוחזקים בידי התובע ואשתו נורית עטרי, אותה ביקשו לצרף כצד לתביעה.
בפסק הדין שניתן בתביעה נקבע כי הנתבעים לא הכחישו את טענות התובע בדבר קבלת הכספים האמורים בתביעה, אלא נהפוך הוא לטענתם הכספים שניתנו ועדיין צריכים להינתן הינם כספים מתוך התחייבות חוזית של התובע ושל אשתו כלפיהם, ומתוך כך שהא מחזיק בסכומים שנותרו ממתנות החתונה שלהם.
השופטת חנה ריש-רוטשילד ציינה בפסק דינה, שניתן בינואר 2007 כי היה על הנתבעים להוכיח כי הכספים האמורים שולמו להם על-חשבון כספי החתונה שלהם המוחזקים בידי התובע, אולם מאחר שהם לא התייצבו לדיונים ואף לא צירפו לכתב הגנתם ולו ראשית ראיה להוכחת טענתם האמורה, זכאי התובע ליטול פסק דין כנגדם בהתאם לתביעה.
ריש-רוטשילד אף חייבה את הנתבעים בתשלום הוצאות משפט בסך 10,000 שקלים.
בהתראת פשיטת הרגל נאמר כי על ענבל וייס לשלם לאביה בתוך 7 ימים ממועד קבלת ההתראה את הסך של 276,000 שקלים בצרוף הפרשי הצמדה וריבית ממועד מתן פסק הדין בינואר 2007 וכן את הוצאות המשפט בסך 10,000 שקלים. היה ולא תפרע את הסכום האמור ייראה הדבר כמעשה פשיטת רגל אשר יוכל לשמש יסוד לבקשת פשיטת רגל כנגדה.

פשיטת רגל 49396-03-14
תאריך:  26/03/2014   |   עודכן:  26/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
פרסם קול קורא המזמין יבואנים לקחת חלק בניסוי שיימשך כשנה בטרם תתקבל החלטה על יבוא סידרתי של כלי הרכב    הפיילוט שיחל באוגוסט עם, יאפשר לציבור לרכוש את 1,000 המכוניות הקוואדרוסייקל שאושרו לפיילוט בסוכנויות הרכב שיאושרו לכך
איציק וולף
סגן שר החוץ הכווייתי אמר את הדברים בתום פסגת הליגה במדינתו    ועדת הפנים של הכנסת דנה בשחרור מחבלים    "אין להתנות את שחרור פולארד בשחרור מחבלים"    ח"כ רגב: אם משחררים רוצחים - יש לשחרר גם מחבלים יהודים
עופר וולפסון
התייחס לתוכנית הורדת המע"מ לדירה ראשונה: "זו תוכנית שהולכת למקומות הכואבים של המשבר, ועושה החלטות קשות"    על המבקרים הרבים: "איפה הייתם בשנים האחרונות? תנו לעבוד"    פנה לקבלנים וליזמים: "חייבים שתבנו דירות 3 ו-4 חדרים להצלחת התוכנית"
עידן יוסף
נולד אבו מאזן שלימים יעמוד בראש הרשות הפלשתינית
עופר וולפסון
טיוטה שפרסם המפקח על הבנקים קובעת מפשטת מאוד את תהליך העברת החיובים על-פי הרשאה    כל שיידרש הוא הגשת בקשה בבנק החדש וצירוף דוח חיובים על-פי הרשאה שיופק מהבנק הישן    שורה של הקלות בדרך ביטול חיובים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il