X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מחדשים ומשפצים לפסח? הפעם עם ריהוט ישראלי שיתוף פעולה בין מטה כחול-לבן במשרד הכלכלה לאתר האינטרנט 'הדירה' יאפשר לצרכנים לאתר ולהעדיף ריהוט מתוצרת ישראל - 'כחול לבן' - בעת ביצוע החיפושים והבירורים לקראת הרכישה רהיטים מתוצרת הארץ יסומנו באמצעות תו 'מיוצר בישראל' גם בתחום הרהיטים
▪  ▪  ▪
מודעות לחשיבות [צילום: יח"צ]

המגמה הגוברת בשנים האחרונות בקרב צרכנים, המחפשים מוצרים באמצעות אתרי סחר אינטרנטיים - עוד בטרם הרכישה בפועל - הביאה את מטה 'כחול לבן' במשרד הכלכלה, בשיתוף התאחדות התעשיינים וההסתדרות החדשה, להבנה כי יש לייצר מודעות וכלים שיסייעו ליצרנים ולאתרי סחר קמעונאיים לסמן ולזהות מוצרים כחול לבן, עוד בשלב החיפושים והבירורים האינטרנטיים.
סקרים שנעשו בשנים האחרונות מעידים על כך שקהל המשפצים עומד על כ-300,000 בתי אב בשנה. במאפייני השוק ניתן לראות מעורבות גוברת ועולה של אדריכלים ומעצבים בתהליכי שיפוץ, עניין המעיד על שינוי מהותי בהרגלי הצריכה של המשפצים הישראלים. כמו-כן, בסקר האחרון שבוצע על-ידי מטה כחול לבן נמצא שכ-75% מהציבור הישראלי מכיר את תו מיוצר בישראל וכ-30 אחוז טענו שראו אותו ברשת האינטרנט.
על-מנת להגביר את המודעות לחשיבות צריכת תוצרת הארץ, החליט מטה 'כחול לבן' לקדם שיתוף פעולה עם אתר הדירה, www.adira.co.il, המהווה זירה כוללת לקבלת החלטות בתהליכים של שיפוץ, בניה ועיצוב הבית ומציג בין השאר מדריכי קניה ועיצוב הבית, כתבות מגזין וקטלוג מוצרים עצום עם מעל 57,000 מוצרים שונים בקטגוריות מגוונות ואפשרויות סינון מתקדמות.
מתחם כחול לבן
האתר שפונה לקהל המשפצים, הבונים והמעצבים, מהווה פלטפורמה התואמת את אסטרטגיית הפעולה של מטה 'כחול לבן' במשרד הכלכלה, המבקשת לפגוש את הצרכן האינטרנטי בנקודות המכירה - או במקום בו מתקבלת ההחלטה על הקניה - ולנסות להשפיע בזמן אמת על הצרכן, על-מנת שייקח בחשבון היבטים הנוגעים להעדפת מוצרים מתוצרת התעשיה הישראלית. במסגרת הפעילות, המוצרים יסומנו באתר הדירה וכן במדריכי קניה שיבליטו את יתרונות תוצרת הארץ - הן באתר האינטרנט הרגיל והן באתר ייעודי לסלולר (מובייל).
יוצג חיווי ויז'ואלי לצד כל המוצרים שזכאים לתו "מיוצר בישראל", במטרה לסייע לצרכן הישראלי להבדיל בין המותגים המיוצרים בארץ למותגים המיובאים. בנוסף, יוקם אף מתחם כחול לבן ייעודי, בו ירוכזו ויוצגו כלל המוצרים מתוצרת הארץ בעלי תו "מיוצר בישראל", בקטגוריות המוצרים השונות.
ינון אלרועי, המשנה למנכ"ל משרד הכלכלה וראש מטה כחול לבן: בימים בהם תעשיית הריהוט בישראל חווה חוסר יציבות, אנו רואים חשיבות רבה עוד יותר להגברת המודעות לחשיבות העדפת תוצרת 'כחול לבן' גם בקרב אנשי המקצוע בתחום העיצוב ואדריכלות הפנים, ובקרב הלקוחות הפרטיים. במסגרת שיתוף הפעולה, יתאפשר לצרכנים הגולשים באתר לסנן את קטלוג המוצרים גם לפי ארץ ייצור ולרכז לפניהם את כלל המוצרים מתוצרת ישראלית - כחול לבן - ברשימה אחת ומגוונת. בנוסף, יפורסמו מדריכי קניה ועיצוב שיבליטו את היתרונות והחדשנות של המוצרים הישראלים.

חמישית מהמשפצים משקיעים מעל 100,000 שקל

תאריך:  26/03/2014   |   עודכן:  26/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 סלולר
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יוזמה חדשה תסייע להעדיף 'כחול לבן'
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מפקחי משרד החקלאות ופיתוח הכפר חשפו שני מפעלים פיראטיים לעיבוד בשר במרכז הארץ ותפסו בהם כ-13 טון בשר עוף ובקר
עופר וולפסון
משה תשובה, שנאשם בעבירות מס בהיקף של כ-50 מיליון שקלים, הואשם בין היתר כי קיבל חשבוניות פיקטיביות מריקו שירזי, שאיים על חייו לאחר שאיחר בתשלום החזר הלוואה
עמירם ברקת
יאבדו הכנסות של מיליארדי דולרים    האלטרנטיבה של השותפויות: הרחבת תשתיות ההפקה מהמאגר באופן שייקר משמעותית את עלות הפיתוח של "לוויתן"    במקביל, רשות ההגבלים העסקיים תפרסם את ההסדר עם דלק ונובל בנוגע לחשד להסדר כובל ב"לוויתן"
איתמר לוין
חוזה השכירות של המדינה בבניין, השייך לעיריית נתיבות, פג בשנת 2004    המדינה ביקשה להמתין עד שתבנה תחנה חדשה, החל מ-2017    ביהמ"ש קבע: התחנה תפונה בעוד חודשיים
אורי חודי
אמיר לוי: "הפתרון למצוקת הדיור במדינת ישראל מצוי בצד ההיצע. חייבים להגדיל אותו. בשנים האחרונות נגרם פער בין היצע לביקוש ואותו אנחנו צריכים לצמצם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il