X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ההסתדרות ונציגות העובדים באגודה למען החייל טוענות כי האגודה מבקשת לחסל את רשת הקנטינות במתכונתה הנוכחית, סגרה כבר קנטינה אחת ועל הפרק עומדת סגירתן של 4 קנטינות נוספות
▪  ▪  ▪
משבר עבודה

ועד עובדי רשת השקליות באגודה למען החייל, הסתדרות המעו"ף - האיגוד המקצועי וארגון העובדים היציג של העובדים, פנו לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב בבקשה לאסור על האגודה למען החייל לסגור את רשת השקליות ("שקמיות" - קנטינות לממכר מוצרים לחיילי צה"ל) ללא כל משא-ומתן עם נציגות העובדים, ולחדול מכל שינוי חד-צדדי במעמד מי מעובדיה.
בפנייה לבית הדין נאמר כי נכון להיום עומדת על הפרק סגירה של 5 שקליות כאשר אחת מהן נסגרה בפועל כבר לפני כ-3 שבועות, וכי ההנהלה הודיעה לנציגות העובדים כי סגירת השקליות אינה עניין למשא-ומתן, והיא תיעשה על אפה ועל חמתה של נציגות העובדים, לא קבלת הסכמתה וללא כל מעורבות אחרת שלה.
לדברי ההנהלה, סגירת הקטינות נעשית כפועל יוצא של הסכם עם משרד הביטחון לפיו על האגודה למען החייל להעביר לידי המשרד קנטינות שמחזורן החודשי קטן מ-110,000 שקלים.
לדברי נציגות העובדים, הסכם זה אינו מעניינה והוא אינו יכול להכתיב את יחסי העבודה באגודה למען החייל, את תנאי העבודה, ואת מצבת כוח האדם המועסקת באגודה.
לדברי הוועד וההסתדרות, באמצעות עוה"ד יובל ברוק וזאב כפיר, הצעד האמור הינו רק קצה הקרחון של מדיניות גורפת ורחבה הרבה יותר לחיסולה של רשת השקליות במתכונתה הנוכחית, שכן בחודשים הקרובים צפוי גידול חסר תקדים בהיקף מסירת הפעילות לזכיינים, לאור המעבר של חלק מיחידות צה"ל לעיר הבה"דים בנגב.
הוועד וההסתדרות סבורים כי סירובה של האגודה למען החייל לקיים משא-ומתן עם נציגות העובדים בעניין חסר תקדים זה שאין ספק בדבר החובה לקיים משא-ומתן לגביו, הופך את הסגירה הנוכחית של 5 הקנטינות רמז עבה לבאות, ולתחילתו של מהלך חד-צדדי העלול להביא לסגירתה של רשת השקליות במתכונתה הנוכחית ולפיטורים של עשרות מעובדיה.
אשר על כן, מתבקש בית הדין להורות על הקפאת 4 השקליות הבאות המתוכננות להיסגר וביניהן הקנטינה בלשכת הגיוס בתל השומר, ולהורות על הקפאת סגירה מתוכננת של כל קנטינה נוספת.
רשת השקליות מונה 270 נקודות מכירה בבסיסים וביחידות צה"ל ברחבי הארץ. לאחרונה הודיעה האגודה למען החייל על סגירת 5 שקליות. במסגרת העברת חלק מבסיסי צה"ל לעיר הבה"דים בנגב עתידות להיסגר 25 הקנטינות המופעלות באותם הבסיסים.

תאריך:  26/03/2014   |   עודכן:  26/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בקשה להקפאת סגירת קנטינות בצה"ל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל י. לוין
דנינו: מבצעים פיילוט במסגרתו כל שוטר יוכל באמצעות טאבלט להתחבר למחשבי המטה הארצי    "זזנו יותר לזכויות הפרט ופחות ביטחון הציבור"
רון שטיין, עמירם ברקת
הכנסות כרמלטון שבבעלות שיכון ובינוי ואלייד עמדו על 37.4 מיליון שקל - גידול של כ-53% לעומת 2012, אך נמוך מהתחזיות בתחילת הפרויקט
איציק וולף
נשיא המדינה טען כי ישראל נחשבת למעצמה עולמית בתחום חקר המוח    "חוכמת האדם בשילוב דייקנות ומהירות המוח יכולה להציל חיים ולרפא חולים"
יצחק דנון
החברה טוענת כי מינהל מקרקעי ישראל גבה ממנה שלא כדין דמי חכירה בגין השנים 2003-2008 בגין מסוף הדלקים שניהלה בצומת גלילות
עופר וולפסון
מחר בלילה יזיזו אזרחי ישראל את המחוגים שעה אחת קדימה    שעון הקיץ צפוי להיות בתוקף במשך 212 ימים עד אחרי החגים, ב-26 באוקטובר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il