X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לטענת העבריין, עו"ד שפטל התפטר מייצוגו בערעורו לעליון נוכח כוונתו לצרף לצוות ההגנה את עו"ד אביגדור פלדמן
▪  ▪  ▪
האחים משה ורפי אוחנה [צילום: פלאש 90]

העבריין משה אוחנה הגיש לבית משפט השלום בתל אביב תביעה בסך בסך 200,000 שקלים נגד עורך דינו לשעבר, יורם שפטל. אוחנה טוען כי על שפטל להשיב לו כספים ששילם לו על חשבון שכר טירחתו מאחר שבסופו של יום הוא לא ביצע את אשר נשכר על ידו לבצע.
בכתב התביעה נאמר כי האחים משה ורפי אוחנה הורשעו בבית המשפט המחוזי בעבירות של רצח, הריגה וניסיון לרצח, ונדונו לעונש של מאסר עולם ועוד 20 שנות מאסר נוספות. אולם האחים אוחנה ביקשו לערער על הרשעתם ולשם ייצוגם בהליכי הערעור שכרו את שירותיהם של ארבעה עורכי דין, ביניהם עו"ד שפטל.
בתביעה נאמר כי בין הצדדים הוסכם כי תחום הליטיגציה, דהיינו הייצוג בבית המשפט העליון, ינוהל ויבוצע על-ידי שפטל לבדו תוך שיתר העבודה הנדרשת, לרבות איסוף החומרים ובחינת הראיות, תבוצע בידי יתר עורכי הדין בצוות הייצוג.
לדברי התובע, בתמורה לייצוג המשפטי של שפטל וכמוסכם, הוא ואחיו שילמו לו שכר טירחה של 500,000 שקלים. אולם, טוען התובע, כי שפטל בחר להפקיר את גורלו ואת עתידו לחסדי האל, תוך שהוא מבכר את אחיו, ומרבית מאמציו הופנו לכיוונו של אחיו.
לדברי התובע, כאשר נודע לעו"ד שפטל על כוונתו לצרף לצוות הייצוג שלו את עו"ד אביגדור פלדמן, בשל חוסר שביעות רצונו מטיוטת כתב הערעור שערך שפטל, הודיע לו שפטל כי "אם פלדמן בפנים, אני בחוץ" - דהיינו הודיע כי אין בכוונתו להמשיך, וזאת על-אף שכבר קיבל לידיו את שכר הטרחה.
לדברי התובע, באמצעות עו"ד גלעד שקד, הוא דרש משפטל אשר התפטר מייצוגו, להשיב לו את שכר הטרחה ששולם לו באופן יחסי לעבודה אותה ביצע עד להתפטרותו מייצוגו, אולם שפטל סירב לעשות כן.
התובע מציין כי בעבור הגשת כתב הערעור בלבד לבית המשפט העליון, אין עו"ד שפטל זכאי לתמורה העולה על 20% משכר הטרחה המוסכם ועל כן עליו להשיב לו סך של 200,000 שקלים מתוך הסך של 250,000 שקלים, המהווה את חלקו של התובע בשכר הטרחה הכולל ששילמו הוא ואחיו לעו"ד שפטל.
בית המשפט העליון קיבל בדצמבר 2012 את ערעורו של משה אוחנה והרשיעו בעבירות חלופיות של סיוע לרצח וגרימת מוות ברשלנות וגזר עליו עונש של 12 שנות מאסר. ערעורו של רפי אוחנה נדחה.

ת.א. 29877-03-14
תאריך:  27/03/2014   |   עודכן:  27/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משה אוחנה תובע מעו"ד שפטל להשיב לו שכ"ט
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
גידול של 71% לעומת 2012    "השנה הטובה בתולדותינו"    הגורם העיקרי: גביית דמי ניהול משתנים ב-211 מיליון שקל    גידול חד ברווחי ביטוחי כללי ובריאות, אך מעבר מרווח להפסד בענף הגמל    החברה מנהלת נכסים ב-146 מיליארד שקל
יצחק דנון
מנוי של סלקום מזה 6 שנים טוען כי החברה גבתה ממנו תשלום חודשי עבור שירות גיבוי תכנים בסיסי מבלי שסיפקה לו כלל את השירות האמור
איתמר לוין
קובע שבעלי החוזים האישיים בשירות המדינה אינם יחידת מיקוח נפרדת ואינם מיוצגים בידי ארגון אחדות    פליטמן: ההכרה בעובדי החוזים האישיים כיחידת מיקוח נפרדת עלולה לפגוע בכוחם הקיבוצי
איתמר לוין
בית המשפט אישר את הסדר הטיעון עם פרדי אלמגיל, אשר הודה בחלקו בהונאת הענק של בועז יונה    ישלם קנס של 400,000 שקל שיועבר לנפגעי הפרשה
איציק וולף
בניגוד להערכות הקודמות, שעל פיהן ייסגר התיק עד לסוף השבוע, החליטו היועץ המשפטי לממשלה ופרקליט המדינה להורות למשטרה להמשיך את החקירה נגד שר האנרגיה והמים ואף להרחיבה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il