X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עו"ד שלומי שרון טען שמרשו עבר שיקום מוצלח - אך ביהמ"ש קבע: "קיים פער מהותי, שאיננו ניתן כמעט לגישור, בין הצהרותיו של המערער לבין תמונת המציאות שנחשפה בתסקיר המשלים"
▪  ▪  ▪
מלצר. תמונה הפוכה לחלוטין [צילום: פלאש 90]
פריצה בזמן עיכוב מאסר
"מהתסקיר המשלים עולה כי בתאריך 27.1.2014 – בעוד המערער ממתין לדיון בערעורו כשהוא משוחרר בתנאים מכוח צו עיכוב הביצוע שניתן על-ידי כב' השופט י' עמית – הוגש כנגדו כתב אישום, המייחס לו עבירות של התפרצות למקום מגורים בכוונה לבצע גניבה"

עבריין תעבורה שהגיש לבית המשפט העליון ערעור על חומרת עונשו, כלל בערעורו טענות שקריות בנוגע לשיקומו כביכול. כך קובע (27.3.14) השופט חנן מלצר.
מדובר באדם ששמו לא פורסם ויוצג בידי עו"ד שלומי שרון, אשר נדון בבית המשפט המחוזי בחיפה ל-20 חודשי מאסר בשל עבירות של סיכון חיי אדם במזיד בנתיב תעבורה, נהיגה ללא רישיון ועוד. קודם לכן נדון האיש ל-16 חודשי מאסר בפועל על שורה ארוכה של עבירות, אך שוחרר בניכוי שליש והיה נתון חצי שנה בהליך שיקומי.
בערעור טען שרון, כי נוצר אבסורד משום שמרשו נדון למאסר בפועל לאחר שעבר שיקום מוצלח. ואולם, מלצר דחה את הערעור באומרו: "קיים פער מהותי, שאיננו ניתן כמעט לגישור, בין הצהרותיו של המערער בדבר שיקומו - לבין תמונת המציאות שנחשפה בתסקיר המשלים שהונח בפנינו.
"כך, בעוד שבערעור נטען כי: 'החלטתו של המערער לערוך שינוי של ממש בחייו איננה בבחינת הצהרה ריקה מתוכן מן השפה אל החוץ, אלא עובדה מוגמרת; הליך שיקומו של המערער צלח והוא השתקם; מאז שחרורו ממאסרו ועד היום עומד המערער בהצלחה בכל יעדי התוכנית השיקומית שהוכנה עבורו; הוא לא ביצע עבירות נוספות, לא הפר את תנאי שחרורו. הוא עובד לראשונה בחייו בעבודה מסודרת, מתייצב לפגישות טיפוליות שבועיות...' - הרי שהתסקיר המשלים בעניינו מציג תמונה שונה - שלא לומר הפוכה לחלוטין.
"מהתסקיר המשלים עולה כי בתאריך 27.1.2014 - בעוד המערער ממתין לדיון בערעורו כשהוא משוחרר בתנאים מכוח צו עיכוב הביצוע שניתן על-ידי כב' השופט י' עמית - הוגש כנגדו כתב אישום, המייחס לו עבירות של התפרצות למקום מגורים בכוונה לבצע גניבה".
עוד התברר, כי המערער פוטר לאחר חמישה חודשי עבודה ועבר למקום עבודה אחר, וכי לאחר סיום הטיפול שהיווה תנאי לשחרורו - הוא לא המשיך בשיקום. שירות המבחן סיים את התסקיר המשלים במילים "כשקיים פער לא מוסבר בין הצהרותיו בפנינו ובין הסתבכויותיו הנוספות בפלילית ועובדת היותו נתון במעצר, אין בידנו לחזור על המלצה טיפולית-שיקומית בעניינו".
מלצר מסכם: "הנתונים שהוצגו לפנינו מלמדים כי המערער לא השתקם, אלא חזר, לכאורה, לסורו ואף מעל באמון שנתן בו בית משפט זה, כאשר העניק לו ארכת חסד לריצוי עונש המאסר שהושת עליו עד להכרעה בערעורו". השופטים סלים ג'ובראן ועוזי פוגלמן הסכימו עם מלצר. את המדינה ייצג עו"ד חיים שוייצר.

תאריך:  01/04/2014   |   עודכן:  01/04/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טענה שקרית לשיקום מוצלח - בערעור לעליון
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אזרח משקר ,,,, זו דרך חיו ,,,
כלב מוכה ,  |  2/04/14 07:21
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
מזהיר שצעד כזה עלול לגרום לאישה להסכים להסדר שיקפח אותה    מונה שורה של גורמים שעל בית המשפט להביא בחשבון בטרם יחליט האם לשלול מזונות בנסיבות של סרבנות גט
יצחק דנון
בכתב אישום שהוגש כנגד המדריך נאמר כי אם ובתה שנסעו לטיול למרוקו בהדרכתו והתלוננו כנגדו אוימו והוטרדו על ידו
יוסי ניסן
אי.די.בי אחזקות ופתוח "שרפו" 38 מיליון שקל ב-2013 על ייעוץ בהקשר של הסדר החוב    מנכ"ל החברה ב-2013 חיים גבריאלי השתכר בעלות שכר של 1.8 מיליון שקל    ההפסד לבעלי המניות ב-2013 - 451 מיליון שקל
יצחק דנון
חברה המתמחה בפיתוח ושיווק פתרונות תקשורת ומידע למכשירי טלפן טוענת כי אפליקציית ביטוח ישיר של חברת הביטוח מפרה פטנט רשום שלה ועל החברה לפצות אותה בגין נזקיה ולחדול מהפרת הפטנט
איתמר לוין
צבי רבין השתמש במידע שהגיע לרשותו על התפתחויות צפויות בחברות אותן ייצג    עו"ד גיא פן, ידידו של רבין שנהנה גם הוא מהמידע, נדון ל-15 חודשי מאסר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il