X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
החברה בונה 1,230 דירות בעשר ערים, כולל רחובות וחריש אוליבה: הביקוש נמשך פרשקובסקי: ירידה משמעותית במכירות מור: "הצעות הממשלה עלולות להמיט אסון" קרדן: הממשלה אשמה במחסור בכוח אדם
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

"מכירת דירות באתרי החברה נמשכה בהיקף הרגיל, ללא שינוי, בשבוע האחרון". כך אומר ל-News1 חנן מור, בעל השליטה בחברת הנדל"ן הנושאת את שמו. החברה בונה כיום 1,230 דירות ב-10 ערים, ובהן רחובות, יבנה, נתניה, חריש, נס ציונה ורמלה. כן בונה החברה בכפר תבור, צור יצחק, אריאל ונס ציונה. מור ויזמים אחרים השיבו לשאלת News1, האם התוכנית לביטול מע"מ על דירות הביאה לקפאון או ירידה במכירת דירות חדשות.
חברת חנן מור פירסמה (יום א', 30.3.14) את הדוחות הכספיים לשנת 2013 והם מדווחים על גידול במכירות ועל רווח נקי של 12.1 מיליון שקל. מור מזהיר כי הצעות הממשלה עלולות להמיט אסון על הענף ועל קוני הדירות, אם לא ייושמו בצורה נכונה, או אם יתברר שהן ריקות מתוכן.
גם יהודה אוליבה, המארגן קבוצת רכישה בירושלים, מצייר תמונה דומה. הוא אמר ל-News1: "הביקוש נמשך. בשבוע האחרון נרשמו 20 איש לקבוצת הרכישה שאני מארגן, שתרכוש מרשות המקרקעין מגרש ל-128 דירות בשכונת רמות, ירושלים. עד היום הצטרפו כ-100 חברים לקבוצה, לעומת 60 לפני שבועיים. בין היתר, הצטרפו לקבוצה 18 מהנדסי היי-טק העובדים באינטל ובחברות היי-טק אחרות באזור הר החוצבים. שלושה מהם נתנו לי זה עתה המחאות על דמי הקדימה".
לעומת זאת, אמר ל-News1 היזם ארנון פרשקובקי, בעל השליטה בחברה הנושאת את שמו כי מורגשת ירידה משמעותית במכירות. "אנשים יושבים על הגדר ואינם יודעים מה לעשות. בינתים הם מחכים. אני מניח שהמצב יתבהר תוך שבועיים- שלושה", אמר.
קרדן: הממשלה גרמה למחסור בכוח אדם
"מדיניות הממשלה הביאה החל מ-2006 למחסור בכוח אדם מיובא לענף הבנייה. כך על-פי חברת הבנייה קרדן, הבונה או מתכננת 1,300 דירות ב-7 פרויקטים. קרדן היא החברה הראשונה "ששמה אצבע" על הבעיה האמיתית העיקרית של הענף - מחסור בפועלים ובמנהלי עבודה.
קרדן טוענת עוד כי המחסור המתמשך בכוח אדם עלולה להביא לגידול ההוצאות [משום שהפועלים דורשים ומקבלים שכר גבוה - א.ל.], וליכולת עמידה בלוחות זמנים". במלים אחרות, המחסור בפועלי בנין מביא לאיחורים במסירת דירות ובניינים, וממילא מקטין את ההיצע וגורר מחסור ועליית מחירים.

תאריך:  30/03/2014   |   עודכן:  30/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חנן מור: המכירות נמשכות ללא שינוי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
בתוך הסכום העצום שאושר לגוף הפועל מבלי שיהיה כפוף לחופש המידע - גם 26 מיליון שקלים שהועברו כחלק מסיכומי פינוי שכונת האולפנה כתמורה לעבריינים    ח"כ שטרן: נראה שמנסים לעוור את עינינו
יצחק דנון
רו"ח גד שיוביץ הפוקד בעצמו חצרות של רבנים ידועי שם ומקובלים טוען כי פקידי מס הכנסה פוקדים אף הם את החצרות תורמים ומבקשים ברכות וחלקם פעילים באותם חצרות וכי עד היום לא דרשו רשויות המס מהרבנים ו\או המקובלים לשלם מס על מתן הברכות
עידן יוסף
יו"ר הבית היהודי אומר כי ישראל היום זה לא עיתון אלא שופר של ראש הממשלה    נתניהו אומר כי ישראל היום מאוזן, ויוצא נגד ידיעות אחרונות: "היה עיתון שהייתה לו מדינה"
איציק וולף
בשבוע שעבר היה מחיר המחירון של קילו עגבניות 5.5 שקלים    החל מהבוקר עומד מחירן לקמעונאים על 9.8 שקלים    החל ממחר צפויים הצרכנים לספוג מחיר גבוה אף יותר
איציק וולף
ראש הממשלה הבהיר כי כל תכנית לשחרור אסירים פלשתינים נוספים תובא לאישור הממשלה וכי לא יסכים לשחרר אסירים מבלי שישראל תקבל תמורה ראויה    "זה עניין של ימים - או שזה ייסגר או שזה יתפוצץ"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il