X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לטענת הנאמן, למחזיקי אגרות החוב אין מחלוקת על דבר היותה של החברה חדלת פירעון ועל חובותיה כלפי מחזיקי אגרות החוב בסכום של כ-32 מיליון שקלים
▪  ▪  ▪
הבניין בו שוכנת אס.די.אס (סטאר מערכות ביטחוניות) [צילום: סטריט וויו]

הנאמן למחזיקי אגרות החוב של החברה הציבורית אס.די.אס (סטאר מערכות ביטחוניות) מפתח-תקוה הגיש לבית המשפט המחוזי בלוד בקשה למתן צו לפירוקה בטענה לחוב שאינו שנוי במחלוקת כלפי מחזיקי אגרות החוב בסך כ-32 מיליון שקלים.
בפנייה לבית המשפט נאמר כי החברה, שנוסדה בשנת 1975 והנמצאת בבעלות החברה הציבורית סטאר נייט טכנולוגיות - שאף היא חדלת פירעון, פועלת באמצעות חברות-בנות בשלושה תחומי פעילות: תחום האלקטרואופטיקה, תחום המערכות המוטסות ותחום המיגון.
לדברי הנאמן, הרמטיק נאמנות, אין מחלוקת על כך שהחברה מצויה בחדלות פירעון, ועובדה זו אף נלמדת מדוחותיה התקופתיים לרבעון השלישי לשנת 2013 המעלים תמונה ברורה לפיה היא מצויה בחדלות פירעון.
לטענת הנאמן, במסגרת הדוחות הללו ציינה החברה כי אין בידה תמורות כספיים מספקים לפירעון התשלום הקרוב למחזיקי אגרות החוב בסך כ-12 מיליון שקלים, התדרדרות במצב התזרימי שלה, והפסד תפעולי של כ-20 מיליון שקלים בתקופה של 9 חודשים. בנוסף, במסגרת דוח הסקירה של רואה החשבון המבקר של החברה נקבע כי "ישנם ספקות משמעותיים בדבר המשך קיומה של החברה כעסק חי".
לדברי הנאמן, בשבועות האחרונים חלה הידרדרות חמורה ומהירה נוספת במצבה הכספי של החברה. ההידרדרות האמורה באה לידי ביטוי בין היתר בהליכי חדלות פירעון שננקטו כנגד חברות מוחזקות של החברה, ולמיטב ידיעת הנאמן גם חברות מוחזקות נוספות של אס.די.אס נמצאו על עברי פי פחת.
בבקשה, שהוגשה באמצעות משרד עורכי הדין גורניצקי ושות', נאמר עוד כי ראיה נוספת למצבה החמור של החברה ניתן למצוא גם בנטישה המאסיבית של נושאי משרה בחברה (דח"צים, יו"ר דירקטוריון, יועץ משפטי ועוד) ובאי-עמידת החברה בהוראות החוק שהובילה להטלת עיצום כספי על-ידי רשות ניירות ערך.
לכך, יש להוסיף גם פעולות פסולות שבוצעו בחברה בעת האחרונה המעלות חשד ממשי כי יש בהן משום הברחת נכסים ו\או העדפת נושים באופן הפוגע אנושות בזכויות נושי החברה.

תיק פירוק 58401-03-14
תאריך:  30/03/2014   |   עודכן:  30/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מחזיקי האג"ח של אס.די.אס מבקשים צו פירוק
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
ועד עובדי הציוד המכני הכבד בראשות אלון חסן קיבל את המלצת בית הדין לעבודה לשוב לעבודה סדירה לתקופת ביניים בת שבועיים במהלכה ינהלו הצדדים משא-ומתן אינטנסיבי על-מנת לנסות ולהגיע להסכמות בנושאים השנויים במחלוקתולפתוח במשא-ומתן עם ההנהלה
אלעזר לוין
היזם יקי רייסנר דורש להביא לארץ 10,000 פועלים מסין, כדי להגדיל את ההיצע    "שכרם של פועלי הבניין מסין זינק ב-300% "    "החוק המוצע הוא אנטי-חרדי, ולא יעבור בבג"ץ"    "הקבלנים ירוויחו מביטול המע"מ"
עידן יוסף
מי ש"התפלח" לאוטובוס בלי לשלם ישלם קנס של עד 1,400% יותר מאשר מחיר כרטיס הנסיעה    משרד התחבורה והמפעילים לא הודיעו לציבור כנהוג
אלעזר לוין
גידול בהכנסות בכל החברות הבנות    רווחי שיא באפריקה-נכסים
איציק וולף
טייס בדרגת סרן צילם את עצמו בזמן טיסה מעל תל אביב במטוס אימונים    חיל האוויר פרסם את התמונה בדף הפייסבוק שלו    מי שיסתכל טוב יראה את תל אביב ואת כיכר רבין הרחק למטה, על הקרקע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il