X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
קבוצת חברות מארה"ב למתן שירותי פרסום ושיווק מבקשת את התערבות בית המשפט בהסרת פרסומים כוזבים מרשת האינטרנט, המציגים אותה באור שלילי ופוגעים בעסקיה
▪  ▪  ▪
jewish marketing solutions

קבוצת jewish marketing solutions מארה"ב, העוסקת בפרסום ובשיווק של עסקים ונותני שירותים בארץ ובעולם, פנתה לבית המשפט המחוזי בתל אביב בתביעה למתן צו עשה להסרת פרסום של דברי לשון הרע באתר האינטרנט RIPOFF REPORT שבבעלות XCENTRIC VENTURES הפועל בכל העולם ואשר משרדה הראשי בארה"ב.
בית המשפט מתבקש על-ידי התובעת, המונה כ-17 סניפים בחוף המזרחי ובחוף המערבי בארה"ב, להסיר את הפרסומים הכוזבים המציגים אותה באור שלילי ופוגעים בתשתית עסקיה בארץ ובעולם.
בתביעה, שהוגשה באמצעות עו"ד אורי רן, מצוין כי עיקר עיסוקה של התובעת מתמקד בפרסום ומתן מידע על בתי עסק ונותני שירותים מקומיים בישראל ובארה"ב לטובת הקהילות היהודיות והישראליות בארה"ב.
לדברי התובעת, במהלך השנה האחרונה היא גילתה לתדהמתה כי הפכה מושא להכפשות פרועות, ולהשמצות זדוניות באתר האינטרנט שמנהלת חברת XCENTRIC VENTURES. לדברי התובעת, חברה זו מאפשרת לכל מאן דבעי לכתוב באורח אנונימי חוות דעת ו\או ביקורות על חווית השירות שקיבל ועל טיב המוצר שקיבל מבעלי מקצוע ו\או נותני שירותים שונים.
התובעת מציינת כי חוות הדעת והביקורות הכתובות באתר האינטרנט אינן נבדקות על-ידי הנתבעת או מי מטעמה, לא בכל הנוגע לאמיתות העובדות ולא בכל הנוגע לזהות הכותבים ומניעיהם.
כמו-כן במסגרת אתר האינטרנט לתובעת אין כל אפשרות למתן זכות תגובה נאותה ביחס לדברים שנכתבו בגנותה, וכך למעשה אין לה כל יכולת להתגונן ולהציג עמדתה באשר למיוחס לה ואף לא היכולת לתקן את המצב ו\או את המחדלים הנטענים למתן שירותיה.
יתרה מכך, מצהירה הנתבעת כי כחלק ממדיניותה היא אינה מסירה דיווחים ו\או ביקורות הנכתבים באתר, אפילו במקרים בהם הללו חורגים ממתחם הסבירות הרחב ואפילו מכילים השמצות אישיות ומשולחות רסן כמו גם דברי שקר ברורים. זאת ועוד מצהירה הנתבעת כי אף אינה מאפשרת לכותבי חוות הדעת להסיר את חוות הדעת שכתבו גם במקרה בו נפלה טעות בחוות הדעת.
אם לא די בכך מוסיפה הנתבעת כי תהיה מוכנה להסיר חוות דעת ואף לערוך ולהוסיף חוות דעת חיוביות, אך ורק בכפוף לתשלום. לדברי התובעת הנתבעת בוחרת להסיר מעליה כל אחריות באשר לנכתב באתר האינטרנט וזאת בהיותה מודעת להיותו כבמה להשתלחויות חסרות רסן בנותני שירותים ובעלי מקצוע שונים על-ידי מתחריהם ועל-ידי עובדיהם לשעבר המבקשים לנקום בהם תוך ניצול ציני וניצול מצוקתם של האחרונים.
זאת, לטענת התובעת, לשם עשיית רווח כלכלי על גבם על-ידי מכירה של "תוכניות שיקום מוניטין" למיניהן לבתי עסק בעלי מוניטין מקוון שלילי, אשר אינן אלא כסות מילים יפה לדרישתה לתשלום בגין הסרה של חוות הדעת השליליות והכוזבות.
התובעת מדגישה כי חוות הדעת השליליות רוויות סילופים, השמצות, תיאורים כוזבים, מידע חלקי ובלתי מדויק ומהוות דברי לשון הרע והוצאת דיבה הגורמים לנזק כבד לאין ערוך לעסקיה ברחבי העולם, ולמוניטין העסקי והמקוון שלה.
אשר על כן מתבקש בית במשפט להורות לנתבעת להסיר לאלתר מאתר האינטרנט שלה את הפרסומים הפוגעניים.

ת.א. 36512-03-14
תאריך:  31/03/2014   |   עודכן:  31/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בעלת אתר אינטרנט נתבעת להסיר פרסומים כוזבים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
"לא כל סתירה בין הודעותיו במשטרה לבין עדותו במשפט עומדת לו לרועץ. הטעויות והסתירות הינן במידה רבה כורח המציאות", בשל היקף החומר והזמן שעבר
יפעת גדות
אלפים ביקרו ביריד בלב פריז והתעניינו באפשרויות החיים בישראל    על-פי נתוני הסוכנות היהודית בחודשים ינואר-פברואר עלו מצרפת 854 עולים
הדר פרבר
רו"ח אריק פרץ ימונה לסמנכ"ל כספים ומטה (CFO) ויחליף את רו"ח דוד דרעי שפרש לאחר כעשרים שנה במיטב דש
איציק וולף
התובע במשפט הולילנד: המשטרה והפרקליטות לא יחסכו במאמצים כדי למגר תופעות פסולות שכאלו מקרבנו    עו"ד רועי בלכר: לא נאמרה המילה האחרונה    אמיר דן: המשפט מבוסס על עד זייפן ושקרן    זקן: יבוא יום ואומר את שעל לבי
קובי ישעיהו
הרווח בשנת 2012 הסתכם בכ-931 מיליון שקל בלבד    הרווח ברבעון הרביעי הסתכם בכ-348 מיליון שקל לעומת הפסד בסך 259 מיליון שקל ברבעון המקביל    עלות שכר של כ-6.28 מיליון שקל לרקפת רוסק עמינח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il