X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תחזיק 51% מהשותפות במיזם, שצפוי להגדיל את קצב מכירותיה השנתיות ב-400 מיליון דולר פנסוניק תחזיק ב-1.8% מטאואר טאואר תסגור את פעילות מפעל הייצור בנישיוואקי
▪  ▪  ▪
ראסל אלוואנגר, מנכ"ל טאואר [צילום: יח"צ]

טאואר-ג’אז הודיעה (יום ג', 1.4.14) לבורסה על השלמה מוצלחת ותחילת עבודה של המיזם המשותף (JV) עם חברת פנסוניק. במסגרת השותפות החדשה, העבירה פנסוניק את תהליכי ייצור השבבים ומתקני וציוד הייצור שלה בשלושת מפעליה שביפן (אוזו, טונאמי ואראי) לטובת השותפות, תוך התחייבות לרכוש את מוצרי הסמיקונדקטור שלה מהשותפות לאורך תקופה ממושכת של לפחות חמש שנים.
טאואר-ג’אז מחזיקה ב-51% ממניות המיזם המשותף וקצב המכירות השנתיות של החברה צפוי לגדול בכ-400 מיליון דולר בשנה, החל מהרבעון השני של השנה.
בתמורה להחזקה של 51% בשותפות, סיפקה טאואר-ג’אז לפנסוניק כ-870 אלף מניות רגילות של החברה בשווי מוערך של כ-7.5 מיליון דולר, שחושבו על בסיס הערך הממוצע של מניות טאואר-ג’אז בתקופה של 15 ימי מסחר שנסתיימה ב-27 במרס. כתוצאה מאחזקת המניות הרגילות, תחזיק פנסוניק כ-1.8% ממניותיה הרגילות של החברה.
את טאואר-ג’אז ייצגו בעסקה משרד עו"ד יגאל ארנון ושות’ וכן משרד עורכי דין היפני DLA פייפר.
המיזם יספק לטאואר-ג’אז היצע טכנולוגי רחב יותר של פלטפורמות אנלוגיות מתקדמות אותו תוכל להציע ללקוחותיה. כושר הייצור של השותפות הוא של כ-800,000 פרוסות בשנה (8 אינץ’) בשלושת מתקני הייצור, ובכלל זאת טכנולוגיית 300 מ"מ, המתקדמת בעולם.
השותפות תמשיך את ייצור מוצרי הסמיקונדוקטור של פנסוניק ובמקביל תפעל טאואר-ג’אז להרחבת פעילות הייצור למוצרים חדשים נוספים, תוך מינוף פעילותה העסקית עם לקוחותיה הקיימים והפוטנציאליים.
בעקבות המיזם הנוכחי, מתכוונת טאואר-ג’אז להפסיק את פעילותו של מתקן הייצור שלה בנישיוואקי, יפן, תוך איחוד פעילות מפעל זה עם פעילות המפעלים של השותפות. הדבר יאפשר הפחתת עלויות שנתיות קבועות בסך של כ-130 מיליון דולר בשנה. החברה שכרה את שירותיה של חברת השמה יפנית, בעלת אחוזי הצלחה של 95% בהשמה מחדש, על-מנת לתמוך בעובדי מתקן הייצור בניושיוואקי. כמו-כן מספר עובדי מפתח ימשיכו לתמוך בפעילותה של החברה ביפן. מוצרים של לקוחות עיקריים, המיוצרים כיום בנישיוואקי, יועברו למפעליה האחרים של החברה ברחבי העולם.
אמיר אלשטיין, יו"ר טאואר-ג’אז, אמר כי "איחוד הפעילות היפנית, וכתוצאה מכך הפחתה משמעותית של העלויות הקבועות של החברה, יחד עם תוספת בכושר וביכולות הייצור של החברה, צפויים להיות בעלי השפעה מהותית על שיעורי הרווח העתידיים והערך למשקיעי החברה."

תאריך:  01/04/2014   |   עודכן:  01/04/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
שאדי גאנם הפקיד את נשקו אצל בן-דודו בעל העבר הפלילי, וכאשר הלה לא החזיר לו אותו - פרצו השניים יחדיו לרכבו את חבר בצוות הלוחמים של גאנם וגנבו ממנו רובה ואקדח
עופר וולפסון
הגישה טיוטת תשקיף לרישום למסחר בבורסת ת"ל אביב, אשר אינו כולל פניה לציבור לרכוש ני"ע    המטרה - אפשרות להגיש הצעות מכר מטעם בעלי המניות הקיימים
איציק וולף
תנועת אומ"ץ פנתה לפרקליט המדינה בבקשה שיורה לחקור חשדות להפעלת לחצים לא כשרים על עורכי דינה של שולה זקן    פנתה גם לעו"ד דורון ברזילי ודרשה להשעות מיידית את ראש הממשלה לשעבר, המחזיק ברישיון עריכת דין, מחברותו בלשכה, אם הוא עדיין רשום בה
יפעת גדות
ההורמון אוקסיטוצין קשור להתנהגויות של חיבור והתקשרות בין בני זוג ובין אימהות ותינוקות, ובנוסף לכך מגביר התנהגויות פרו-חברתיות
איתמר לוין
שב ומציין את המגמה להחמיר בענישה על עבירות אלו, כולל עונשי מאסר במקרים המתאימים    "הנזקים מעבירות צווארון לבן חמורים בדרך כלל פי כמה מאשר מעבירות רכוש רגילות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il