X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הכניסה הדרומית לקניון [צילום: שי וליץ]
קבוצת עופר מחדשת את הקניון המנכ"ל משה רוזנבלום: " הקניון שילש את מספר המבקרים וכיום עומד על כ-200,000 אלף מבקרים בחודש"
▪  ▪  ▪
מראה הקניון מבפנים [צילום: שי וליץ]
המנכ"ל משה רוזנבלום [יח"צ]

[צילום: שי וליץ]

יצחק דנון
כיצד יסווגו שטחי בתי הקפה בקניונים

אלעזר לוין
דמי השכירות בקניונים עלו רק ב-3%

קניון עופר סירקין, מקבוצת קניוני עופר, מסיים בימים אלה מהלך אסטרטגי רחב היקף בהשקעה כוללת של כ-40 מיליון שקלים. במסגרת המהלך ערך המתחם שינוי בתמהיל החנויות, ובהדרגה נוספו לקניון מספר רשתות אופנה מובילות, מותגים מובילים ולצד אלו עסקים בעלי אופי שירותי. בחנויות החדשות שהתוספו: טופ טן, ללין, טו גו, דלתא, סאקרה, גולברי, קרייזי ליין, הודיס, צומת ספרים, בודי שופ וקרביץ.
כמו-כן יש כעת בקניון חנויות של מותגים מובילים: קסטרו, פוקס, ניו פארם, אירוקה, גולף, קפה גרג, כיתן, נעלי ניוז, אריסטו שמט, מגנוליה תכשיטים, נעלי גלי, דיסקרט ואחרים.
מהלך ההתחדשות כולל, בין היתר: הרחבת השטחים המסחריים ושדרוגם, החלפת ריצוף, תקרה, תאורה, החלפת מעליות נוסעים, הוספת דרגנועים, החלפת חדרי שירותים ברמה שאינה מביישת בתי מלון והוספת שירותי ילדים ונכים, חידוש חזות הפנים של הקניון, שיפוץ שערים וכניסות לקניון, החלפת מעליות המסע וכניסות ספקים, שדרוג תשתיות החשמל, המים ומיזוג האוויר. השינוי
קניון סירקין הוקם בשנת 1997, כקניון הראשון בעיר פתח תקוה, ובשנים האחרונות סבל ממעט קונים. רוב הקונים בקניונים העדיפו את הקניון הגדול הנמצא מול בית חולים בילינסון. הקניון נמצא בין צירי תנועה מרכזיים - כביש 40, כביש 471 (מכבית) וכביש 6 (חוצה ישראל) ובאזור כבר החלה תנופת בנייה ששיאה יהיה בעוד יחידות דיור שמקדמת הממשלה באזור מחנה סירקין שיפונה.
קהל היעד הראשוני של הקניון מונה כ-80,000 אלף תושבים. מצבם הסוציו-אקונומי מוגדר בינוני ומעלה. מדובר באוכלוסייה מעורבת שבה יש חילוניים, מסורתיים, דתיים ומעט חרדי. תמהיל החנויות החדש בקניון פונה גם לקהל הדתי. בנוסף, נהנה הקניון מלקוחות המתגוררים בישובים הסמוכים כגון: נחלים, בארות יצחק, מגשימים, רינתיה, מזור, כפר נופך, בני עטרות, כפר סירקין וכפר מעש.
הקניון נבנה בידי אדם לא מיומן
מנכ"ל קניוני עופר, משה רוזנבלום, תולה את חוסר ההצלחה של הקניון מאז הוקם בכך שנבנה בידי אדם לא מיומן, והסביר כיצד הביא לשינוי: "קניון עופר סירקין הוא קניון עירוני, אשר באמצעות חידושו המאסיבי וההשקעה העצומה הינו כיום בעל סטנדרטיים גבוהים, בדומה לקניונים על אזוריים. מיד בסיום המהלך, שילש הקניון את מספר המבקרים וכיום עומד על כ-200,000 אלף מבקרים בחודש. כתוצאה מכך עלה פדיון החנויות הקיימות בעשרות אחוזים ותחזית הצמיחה לסיים את שנת 2014 בכ-20% גידול בחנויות זהות".
עוד התייחס רוזנבלום לטענה כי ישראל הפכה להיות מדינת קניונים ואמר: אחוז המסחר הקמעונאי בקניונים בארה"ב הוא 60%, במדינות מערב אירופה (אנגליה, פורטוגל ואחרות) האחוז הוא 48%, ובישראל, נכון לשנה האחרונה, 37%". לדבריו, חל גידול בשטחי מסחר, ואם לפני עשור היו רשתות כמו פוקס וקסטרו מסתפקות בˉ70-60 מ"ר היום הן אינן מסתפקות בפחות מ-600 מ"ר.
הקו האדום יביא לתנופה
עוד אמר: "יש ראש עירייה דומיננטי אחד בתל אביב ששדרג את המסחר ברחובות ברוטשילד, באבן גבירול וברחובות נוספים, ונושא המסחר ברחוב מתחזק גם לאורך מסלול הרכבת הקלה בירושלים. אם הרחוב יתחזק גם הקניונים יתחזקו, כי זה אופי המסחר שמושך אוכלוסייה צרכנית. קניון בונה חניון ולא הפוך. אני מאמין שבעוד 5 שנים הקו האדום (קו הרכבת הקלה מפתח תקוה) ישנה את הרגלי המסחר והתחבורה".
הקניון משתרע על פני כ-20,000 מ"ר מתוכם כ-11,000 מ"ר בנוי שבו כ-70 חנויות. בקניון חניון תת-קרקעי וחניון עילי, ובהם מאות מקומות חניה ללא תשלום. הקניון מרוחק כ-5 דקות מתחנת האוטובוס הקרובה, ובכניסה הצפונית הסמוכה אליה יש מדרגות לולייניות המקשות על העלייה. בימים אלה מתקיים מו"מ עם העירייה להחלפת המדרגות בדרגנועים או במעליות.
בקניון שלוש קומות מסחר ושירותים, שתי כניסות מרכזיות - האחת מצדו הדרומי והשנייה כניסה עילית מצדו הצפוני, כניסה נוספת היא דרך החניון התת-קרקעי של הקניון מצדו הדרומי של המבנה. הקניון סגור בשבתות ובמועדי ישראל.
במסגרת השירותים בקניון: מרכול "יש בשכונה", משרד הרישוי, דואר ישראל, קופת חולים כללית, קופת חולים מכבי, כללית סמייל, מכון כושר, סטודיו למחול, בנק פועלי אגודת ישראל, משחקייה לילדים ועוד. בתחום המזון: בורגראנץ', גלידריית רשת לה גופרה, פיצרייה, שניצלייה, בר משקאות בריאות וחלבייה.
בקניון סירקין אין בתי קולנוע. אלה יהיו בקניון הגדול - 12 בתי קולנוע שאמורים להיפתח בחודש אוגוסט.

תאריך:  02/04/2014   |   עודכן:  02/04/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 קרייזי ליין / Crazy Line
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התחדשות בסירקין: 40 מלש"ח הושקעו בקניון
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לא לקנות בקניוני משפחת עופר ל"ת
לא לממן טייקונים  |  8/04/14 06:15
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
בתביעה ובבקשה לייצוגית נטען כי צעצועי הנשיכה הלעיסים המיובאים על-ידי סקאל ספורט תחת המותג "פישר פרייס" שנועדו להקל על כאבי בקיעת שיניים לתינוקות, אינם מסומנים בהתאם לתקן ובשל כך חשופים התינוקות לסכנה בריאותית
עופר וולפסון
במבצע בן כמה חודשים הצטרפו למעלה משליש מהעובדים להתאגדות העובדים בכל אחת מהרשתות    בהנהלת פיצה האט משתפים פעולה, אולם עובדי דומינו'ס מדווחים כי ההנהלה מערימה קשיים על ההתאגדות ומאיימת עליהם
יפעת גדות
בנים ובנות ששיחקו עם בובת תפוח-האדמה חשבו שהם מסוגלים לבצע עבודות רבות יותר מאשר בנות ששיחקו עם ברביות, ללא קשר לאופן לבושה
עופר וולפסון
חברת לארה הישראלית הודיעה כי תראפיקס ביו תשקיע בה, כדי להמשיך את פיתוחו של תחליף תרופתי למריחואנה רפואית המיועד לשוק הטיפול בכאב כרוני    הפתרון מאפשר מתן מבוקר ומדוד של החומר הפעיל כדי לאפשר ספיגה יעילה ואפקט מהיר
עופר וולפסון
שדרגה את מערך הגיבוי ושחזור הנתונים של החברה בשני אתריה    הרשת הואצה ותאפשר קיצור של זמני חלונות הגיבוי ואמינות גבוהה יותר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il