X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ירידה של 15% במחירי דירות יד שנייה בלוד גם המחירים בחולון ובת ים יורדים קבלנים מתקשים למכור דירות
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

יזמים מתחילים לתת הנחות לרוכשי דירות שמחירן עד 1.6 מיליון שקל. זאת, בשל ירידה חדה ברכישת דירות אלו, עקב הציפיות לביטול המע"מ. חברת צ.מ.ח. המרמן הודיעה, שתיתן הנחה של 150 אלף שקל, שהם כ-11% מהמחיר ברוטו, לכל מי שיקנה ממנה דירה בבית שמש. החברה בונה במקום 340 דירות. המחירים לדירה בקומה ראשונה לאחר ההנחה - 4 חדרים ב-1.2 מיליון שקל, 5 חדרים ב-1.3 מיליון שקל. גם קוני פנטהאוזים יקבלו הנחה זהה, וישלמו רק 2.25 מיליון שקל.
אמנם, צ.מ.ח. המרמן, בראשות חיים פייגלין, הודיעה שההנחה תינתן רק לחברי מועדון "לייף סטייל". אולם במועדון זה חברים כ-500 אלף חברים, וכדי להצטרף אליו די להרשם ולקנות מוצר או שניים. בלשונו של רן בן אברהם, מבעלי צ.מ.ח. המרמן וסגן המנכ"ל, "אפשר לקנות שמפו ולקבל הנחה של 150 אלף שקל".
החברה בונה 1,400 דירות באתרים שונים בארץ. לפי שעה הודיעה על מתן הנחות בבית שמש. בפרויקט חמישה מגדלים בני 15 קומות. רוב הקונים עד היום הם משפחות מסורתיות וחילוניות.
בן אברהם: "כיום, כאשר זוגות צעירים נפגעים מקשיים והגבלות על רכישת דירה [הכוונה בעיקר להוראות מחמירות של בנק ישראל על מתן משכנתאות - א.ל.], אנחנו מבקשים לתת הטבה, שתקבל עליהם ועל משפרי דיור לרכוש דירה".
  • מצלאווי: כפי שפורסם ב-News1, הודיעה חברת מצלאווי על מכירת דירות ללא מע"מ בשני אתרים שלה, ביהוד-מונוסון ובקריית אונו, אם כי מדובר בסך-הכל על 14-10 דירות.
  • לוד - הוזלה של 15%: בעיר זו, כל הדירות עולות פחות מ-1.6 מיליון שקל. אנגלו סכסון המקומית מדווחת על עסקה אחרונה ברחוב שלמה המלך, שבה נמכרה דירה בקומה 4 (ללא מעלית) ב-400 אלף שקל. לפני חודשיים נמכרה דירה דומה באותו רחוב, בקומה שניה, ב-480 אלף שקל. בשים לב להבדלי הקומות, מדובר על הוזלה של כ-15%.
נמסר, כי גם בחולון ובבת ים נרשמה בשבועות האחרונים ירידה של עד 10% במחירי דירות יד שנייה, שמחירן עד 1.6 מיליון שקל. כמה קבלנים אומרים, שהם מתקשים למכור דירות שמחירן עד 1.6 מיליון שקל, מאחר שהקונים מצפים להוזלתן עם ביטול המע"מ. לפי שעה לא נמסרו נתונים רשמיים על המכירות בשבועות האחרונים בחברות הגדולות.

תאריך:  03/04/2014   |   עודכן:  03/04/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
בתביעה נטען כי המדובר במוצר המוביל של החברה שהינו תוכנת ריווחית שעלו פיתוחה הסתכמה בכ-3 מיליון שקלים והינה בין התוכנות המובילות בישראל
אפרת פרץ, אביב לוי, רון שטיינבלט
הדוחות הכספיים לשנת 2013 מלמדים על שורה של חברות החזקה בקשיים, שרואי החשבון הצמידו להן הערת "עסק חי"    בזן הובילה את הפטרוכימיים להפסד עצום והצרות באוקראינה עלולות לבשר על הסדר חוב שני בסקורפיו
איתמר לוין
ראש צוות ההגנה של אולמרט טוען שהתקשורת חיסלה את חזקת החפות והיא משפיעה על השופטים    "איש הציבור מרגע שרק נפתחת חקירה נגדו, עלול לראות את סיום הקריירה הציבורית שלו"
איציק וולף
ועד עובדי משרד האוצר הודיע על הסכם שנחתם עם משרד האוצר    "מחר ישובו לוחמי החוץ של ישראל לשרת את המדינה"
עידן יוסף
ב-4.4 ישתנה מערך של 14 קווי אגד בקריות ובחיפה    קריית הממשלה מנותקת מהצ'ק פוסט    חיבורים למעבר בין אגד למטרונית ינותקו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il