X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
איש העסקים יצחק קויפמן טוען כי פרסומים בעיתון ובאתר האינטרנט של גלובס רמזו על העדר טוהר מידות ושחיתות מידות מצידו
▪  ▪  ▪
גם בגלובס על הבוקר

העיתון גלובס נתבע לשלם פיצויי לשון הרע בסך מיליון שקלים לאיש העסקים יצחק קויפמן, בטענה לקמפיין השמצה נגדו. קויפמן מציין בתביעה כי הוא עוסק בשנים האחרונות בייצוג יצרנים סיניים בתחום הרכב והתחבורה בארץ ובחו"ל.
בתביעה שהוגשה לבית משפט השלום בתל אביב, נאמר כי ביום ה-25 בפברואר יצא גלובס כשבראש עמוד השער הופיעה כותרת ראשית ענקית וצעקנית מודגשת ברקע צבעוני לרוחב העמוד, המציגה אותו באופן שלילי ומייחסת לו ברמיזה שחיתות מידות והעדר טוהר מידות.
בתביעה נאמר כי לשונה של הכותרת הייתה כדלקמן: "קבלן קולות של הליכוד ייצג חברת רכבות סינית המתמודדת במכרזים בהיקף של מיליארדים". מתחת לכותרת הופיעו תמונות ענק של קויפמן ושר התחבורה שבאו לטענת קויפמן כדי להבליט את הידיעה ואת לשון הרע הגלומה בה.
בכותרת המשנה נאמר: "פעיל הליכוד איציק קויפמן קיבל את נציגות חברת הרכבות הלאומית הסינית בישראל". לטענת קויפמן, הטענה כי הוא "קבלן קולות של הליכוד" היא לשון הרע כוזבת ופוגענית. לדבריו הפרסום הכוזב פורסם ועודנו מפורסם באתר האינטרנט של גלובס.
בתביעה שהוגשה באמצעות עו"ד דרור ארד-אילון, נאמר כי בתוך זמן קצר פרסם גלובס בסמוך לכתבה סדרה של תגובות פוגעות המבוססות על לשון הרע, ביניהן: "אין עתיד לאנשים ישרים, יד רוחצת יד, עבריינות פושעים, הלכה המדינה, בכמה שוחד לכאורה מדובר?".
לדברי קויפמן, במועד הגשת תביעתו הכתבה והתגובות הפוגעות ממשיכות להתפרסם ולפגוע בו. בתביעה נאמר כי מעגל הנחשפים לידיעה הפוגעת התרחב בעקבות פרסום הידיעה במוסף גלובס על הבוקר שצורף לעיתון מעריב.
לדבריו, תוך פחות מיממה פורסמה הידיעה בחמש הזדמנויות שונות, בכמה אתרים, ובשני עיתונים, ובמקביל לידיעה שורה של תגובות פוגעות באתר גלובס.
בתביעה נאמר כי בפרסום נוסף ברשת האינטרנט צוטטה תגובה של מקורב לחברת הרכבות הסינית, לפיה "הסינים רצו את קויפמן כי הוא מחובר לממשל, ובגלל קשריו בממשל הישראלי". קויפמן טוען כי הטענה לפיה נבחר בשל קשריו לגורמי ממשל בישראל היא לשון הרע.
קויפמן מעריך את נזקיו בסכום של מיליון שקלים ובנוסף לסעד הכספי ולפרסום תיקון והבהרה, מתבקש בית המשפט להורות לגלובס לחדול מהפרסומים הפוגעים ברשת האינטרנט.

ת.א. 51849-03-14
תאריך:  03/04/2014   |   עודכן:  03/04/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תביעת לשון הרע בסך מיליון שקל נגד גלובס
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
העובדים, בהם עורכים בכירים בעיתון, פנו אל הממונה על ההגבלים העסקיים בבקשה שיביא לזירוז העברת התשלומים לעובדי העיתון מקור ראשון ואתר nrg    "בעוד שבועיים יחול חג הפסח, שבו ההוצאות הביתיות גדולות במיוחד, קופת הנאמן כמעט ריקה וגם משכורת מרס מוטלת בספק"
איציק וולף
אלמונים ניקבו צמיגים של 40 כלי רכב וריססו כתובת נאצה בכפר ג'יש הסמוך לצפת    מפקד המחוז הצפוני במשטרה: תופעה נפשעת ובזויה
יצחק דנון
בית המשפט נעתר לבקשת 358 חברי וגמלאי אגד למינוי בורר בתביעת המיליונים שבכוונתם להגיש לקבלת תמורה נוספת המגיעה להם בגין מניותיהם באגד מחברת איירפורט שרכשה את נכסי הנדל"ן של אגד
עידן יוסף
דוח פנימי שחיבר מבקר משרד התקשורת מגלה כי במשך שנים אחדות מונו עורכי דין בלשכה המשפטית בהליך לא תקין    הנהלת המשרד טוענת שחששה שהתמשכות הליך המכרז תפגע בתפקוד המשרד    נציבות המדינה: איוש המשרות נעשה כדין
איתמר לוין
ברבש מתריע שהשילוב בין שינוי בהתנהלות של הרופאים הצעירים לבין סכומי הענק הזורמים לרפואה הפרטית, מקרב את הרפואה הציבורית למשבר קשה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il