X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עזור ישלם 4 מיליון שקל בלבד תמורת העיתון המודפס התחייב להעסיק במשך שנה 30 עיתונאים ועובדי מנהלה ו-20 פרילנסרים מתכונת הופעתו של העיתון טרם נמסרה
▪  ▪  ▪
עזור. בעלים שלישי תוך שנתיים [צילום: יח"צ]

אלי עזור ירכוש את פעילותו של העיתון מעריב תמורת 4 מיליון שקל. הרכישה תיעשה באמצעות העיתון ג'רוזלם פוסט שבבעלותו של עזור. שופט בית המשפט המחוזי בירושלים, דוד מינץ, אישר (יום א', 6.4.14) את המכירה לעזור, שהיה היחיד שעמד במחיר המינימום שקבע הנאמן, רו"ח חן ברדיצ'ב.
בכוונת עזור להמשיך ולהוציא לאור את מעריב, אם כי מתכונת פרסומו של העיתון לא צוינה בבקשתו של ברדיצ'ב לאישור המכירה. עזור מתחייב להעסיק למשך שנה 30 עובדי מערכת והנהלה ועוד 20 פרילנסרים, בתנאי ההעסקה שלהם כיום - אך זאת לאחר שיפוטרו ויישכרו מחדש, באופן שלא יישמר רצף הזכויות שלהם.
מאז תחילת הקפאת ההליכים בחודש שעבר, מופיע מעריב במתכונת יומית מצומצמת של חינמון בשעות אחרי הצהריים, ואילו בימי שישי כולל העיתון רק את עמודי החדשות ואת המוסף "סופשבוע". בא-כוחו של עזור, עו"ד רונן מטרי, אמר בדיון, כי הכוונה היא להמשיך להוציא את מעריב כעיתון יומי, אך ההחלטה תתקבל רק לאחר שייבדקו הנתונים.
עו"ד עמית לדרמן, בא-כוחם של הנאמנים בהקפאת ההליכים של מעריב, הגיב באומרו, כי מטרי לא אמר האם יש כוונה למזג את מעריב עם העיתון "סופהשבוע" שבבעלותו של עזור. בדיון גם לא עלתה שאלת היחס, אם יהיה כזה, בין הופעתו היומית של מעריב לבין "ישראל פוסט" - החינמון שגם הוא שייך לעזור.
בדיון הובהר, כי עזור לא רוכש את המגזינים שבבעלותו של שלמה בן-צבי - שבועון הילדים "אותיות", ירחון ההיסטוריה "סגולה", המהדורה העברית של "נשיונל ג'יאוגרפיק", הירחון "את" והירחון "נשים". נציגת ישראל היום, עו"ד קרן רייכבך-סגל, טענה שבן-צבי העביר שלא כדין מגזינים אלו לבעלות חברת תכלת שבבעלותו. נציג הנאמן, עו"ד אודי גינדס, אמר שלא ידוע על כך, והצהיר שאם אכן בן-צבי עשה זאת - עשויים המגזינים להימכר גם הם לשלדון אדלסון.
בית המשפט אישר לפני שבועיים את מכירת העיתון מקור ראשון לישראל היום של שלדון אדלסון תמורת 14 מיליון שקל, כך ששוויו של עיתון זה מוערך בפי שלושה משוויו של מעריב - למרות שבנתוני התפוצה האחרונים, עדיין היה מעריב נפוץ יותר מאשר מקור ראשון. המחיר הסמלי-כמעט שישלם עזור תמורת מעריב, מלמד הן על עומק המשבר בעיתונות הכתובה בכלל, והן על מצבו הקריטי של מעריב בפרט.
עזור יהיה הבעלים השלישי של מעריב תוך שנתיים, אחרי נוחי דנקנר ושלמה בן-צבי ששניהם לא הצליחו לעצור את הידרדרותו של העיתון למרות שהשקיעו בו עשרות מיליוני שקלים ופיטרו את רוב עובדיו. עזור רוכש את מעריב ללא אתר האינטרנט nrg שהיה שייך לעיתון זה, שכן גם האתר נמכר לישראל היום. לכן, אם ירצה עזור להפעיל מהדורה מקוונת של העיתון - פלטפורמה חיונית בעידן המודרני - יהיה עליו להקים אתר משלו.

תאריך:  06/04/2014   |   עודכן:  06/04/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביהמ"ש אישר: מעריב עובר לאלי עזור
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
עוד קורבן תורן על מזבח ל"ת
מושיקו  |  6/04/14 21:03
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מעריב - הקריסה
עידן יוסף
העובדים, בהם עורכים בכירים בעיתון, פנו אל הממונה על ההגבלים העסקיים בבקשה שיביא לזירוז העברת התשלומים לעובדי העיתון מקור ראשון ואתר nrg    "בעוד שבועיים יחול חג הפסח, שבו ההוצאות הביתיות גדולות במיוחד, קופת הנאמן כמעט ריקה וגם משכורת מרס מוטלת בספק"
איתמר לוין
הנאמן מבקש מבית המשפט לאשר את המכירה תמורת 4 מיליון שקל בלבד - שליש מהמחיר ששולם תמורת מקור ראשון    עזור מתחייב להעסיק במשך שנה 30 עיתונאים ואנשי מינהלה ו-20 פרילנסרים
איתמר לוין
הנאמן בהקפאת ההליכים אומר שייתכן שלא יהיה מנוס מפירוק החברה באמצעותה שולט בן-צבי בפעילות מעריב - צעד שמשמעותו המעשית היא סגירת העיתון
איתמר לוין
11 יהודים מארה"ב טוענים שהקבוצה חייבת להם 4.5 מיליון שקל    ככל הנראה מדובר במי שהלוו לה כספים לבקשתם של שלמה בן-צבי וקונרד מוריס
איתמר לוין
את מעריב לא ניתן יהיה למכור, כי אין לו שום נכס שיעניין מישהו. מי שרוצה להיכנס לתחום העיתונות, מוטב לו להקים עיתון חדש. לעומת זאת, למקור ראשון יש סיכוי להשתקם משום שיש לו קהל יעד מוגדר של כמה מיליוני קוראים פוטנציאליים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il