X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
דבוש טוען כי הבימה התרשלה בהתנהלותה מול אדם שסיפק לה שירותי שמירה ודיווחה בטעות לרשויות המס כי דבוש כביכול הוא זה העובד מולה
▪  ▪  ▪
תיאטרון הבימה [צילום: פלאש 90]

התיאטרון הלאומי הבימה נתבע לשלם 200,000 שקלים למשה דבוש, תושב שוהם, איש ציבור, חבר דירקטוריון קק"ל, יו"ר סיעת העבודה במרחב שפלה בהסתדרות, בטענה כי גרמה לו נזקים העולים לכדי רשלנות ובד בבד הפצת לשון הרע נגדו.
לדברי דבוש, בעבר הוא היה בעלים של עוסק מורשה בתחום השמירה, אשר הפסיקה את פעילותה באפריל 2002. לטענתו, הבימה שכרה שירותי אבטחה לתיאטרון מחברת שמירה הנקראת "בסט" (טארגט S.D.) על-פי עוסק מורשה.
דבוש מציין כי הוא היה הבעלים של חברה זו על-פי עוסק מורשה (ת.ז. שלו), אך מעולם לא עבד עם הבימה ולא התקשר עמה בשום הסכם.
דבוש טוען כי בדיעבד נודע לו כי אדם אחר בשם חביב ביטון פתח עוסק מורשה עם אותו לוגו שלו, חתם על הסכמים והציג חשבוניות הנראות כשל חברת בסט אך עם מספר עוסק המורשה שלו (מספר תעודת הזהות שלו, של חביב עצמו), והזרים לכיסו במסגרת התקשרותו עם הבימה כספים בהיקף 200,000 שקלים לרווחתו האישית במשך תקופה של 16 חודשים.
לטענת דבוש, הבימה ברשלנותה לא בדקה את חברת בסט לפי עוסק המורשה בחשבוניות שנמסרו לה, לא חקרה על אודות צביון העוסק המורשה ומי עומד מאחוריו, מי מנהלה ומה מספר העוסק מורשה של בסט הרלוונטי לחיוב, וכל בדיקה אחרת אשר הייתה מצופה ממנה.
לטענת התובע, באמצעות עו"ד עידן קולב, לא רק שהבימה לא עשתה את הבדיקות הנדרשות, אלא העבירה את הדיווחים לרשויות המס על-פי מספר תעודת הזהות שלו על-אף שבחשבוניות שסופקו להם הופיעה תעודת הזהות של ביטון.
כך במשך תקופה של 16 חודשים, במהלכם הסתכמו ההכנסות החייבות במס ב-200,000 שקלים, לא הבין ולא ראה איש מהנהלת החשבונות של הבימה כי מישהו מוציא כספים לידי אחד (ביטון) ומדווח לרשויות כאילו נמסר התשלום לאחר (דבוש).
כתוצאה מכך, טוען דבוש, הוא מצא עצמו מול האשמות חמורות של רשויות המס של אי-דיווח על הכנסותיו, ובמהרה החלה מתקפת עיקולים נגדו, ובין היתר הגיעו נציגי הגבייה לביתו על-מנת לקחת את רכבו והכל לעיני שכניו ובוחריו לתפקידיו הציבוריים, וכתוצאה מכך נפגעו שמו הטוב ואמינותו מול בוחריו ונציגי הרשויות איתם הוא בקשר יומיומי בנוגע לעבודתו הציבורית.
לטענת דבוש, מחדליה של הבימה שהתבטאו באי-התאמת מספר העוסק המורשה לחשבוניות שנמסרו בפועל בדיווח לרשויות ללא בדיקת הדיווח וללא אימותו, גרמו לו נזקים ממוניים ותדמיתיים.

ת.א. 51054-03-14
תאריך:  06/04/2014   |   עודכן:  06/04/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 בסט / Best
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איש הציבור משה דבוש תובע את הבימה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
סגן יו"ר לשכת עורכי הדין, עו"ד משה טייב, הועמד לדין בבית הדין המשמעתי של הלשכה לאחר שחברת ביטוח חשפה שניסה לטעון טענת שווא לתשלום סכום השתתפות עצמית    רשם על ההמחאה תאריך מוקדם לתאריך הדפסת פנקס הצ'קים
איתמר לוין
היזם ואיש המימון דוד לוי טוען שהמיר כספים עבור בר והעניק לו הלוואה - פעולות שלגרסת המדינה היוו שוחד    מאשים את המשטרה: "כלבים מקבלים יחס יותר טוב מזה שנתנו לי"
יצחק דנון
על-פי כתב האישום השוטר הלם באגרופו בפניו של הנער ובחזהו, סטר לו ובעט ברגלו בתגובה לכך שהנער כמעשה היתולי ביקש מחברו כי יציג בפניו תעודת זהות
איציק וולף
כתב אישום על הצתת שבעה עצי זית שבבעלות תושבי הכפר הפלשתיני קריות הוגש לבית המשפט המחוזי בירושלים    נגד הנאשם תלוי כתב אישום נוסף בגין איומים על פלשתינית, ניקוב צמיגי טרקטור וניסיון לפציעת פלשתיני בסכין
איתמר לוין
גייר עומד על כך שהעניק לבר הלוואה של 100,000 דולר רק כטובה לחבר ולא ציפה לתמורה כלשהי    מסביר מדוע לא גבה ריבית על שלוש השנים הראשונות: "כנראה הייתי טוב מדי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il