X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עיריית טבריה נתבעת לפצות ב-7 מיליון שקלים את מפיק הפסטיבל עמוס פוגל טוען: הזרמת מי שפכים למי הכנרת שבוע לפני קיום פסטיבל שנטיפים בהפקתו גרם לו לנזקים של מיליוני שקלים
▪  ▪  ▪
[צילום אילוסטרציה: שוש מיימון]

עמוס פוגל, מפיק פסטיבל "שנטיפי" בכנרת בשנים 2009-2007, הגיש לבית המשפט המחוזי בנצרת תביעה בסך 7 מיליון שקלים כנגד עיריית טבריה בטענה כי פגעה אנושות בהצלחת הפסטיבל בחג השבועות תשס"ז (2007). זאת בשל הזרמת שפכים למימי הכנרת שבעטיה פורסמו אזהרות שלא להגיע לכנרת, וכפועל יוצא מכך לקריסת עסקי ההפקה שלו.
בתביעה, שהוגשה באמצעות עו"ד רגב אלקיים, נאמר כי בפסטיבל שתוכנן להתרחש במהלך חג השבועות 2007 הוזמנו להופיע אומנים ישראלים מהשורה הראשונה. לדברי פוגל, עלות הפסקת הפסטיבל שהפך לאחד מאבני היסוד של החג ומשך אליו עשרות אלפי מבלים הסתכמה במיליוני שקלים אשר מומנה מכיסו, ועל-פי הערכות המשטרה היו צפויים להגיע לפסטיבל למעלה מ-40,000 מבקרים.
למרבה התדהמה, נטען בתביעה, מספר ימים לפני המועד בו תוכנן להתחיל הפסטיבל, התבשר התובע יחד עם המוני בית ישראל כי העירייה ו/או מי מטעמה הזרימו למי הכנרת כמויות אדירות של מי ביוב, וכתוצאה מכך הוזהרו אזרחי המדינה לבל יגיעו לכנרת במהלך ימי חג השבועות.
מטבע הדברים, נאמר בתביעה, ידיעות אלה על חשש מפני זיהום במי הכנרת הביאו להאטה משמעותית בקצב מכירת הכרטיסים לפסטיבל, והדבר גרם להדרת רגליהם של עשרות אלפי המבקרים שנהגו לפקוד את הכנרת בתקופה זו של השנה, ולכן גם נמנעה הגעתם של עשרות אלפי איש לפסטיבל כמדי שנה.
לדברי פוגל, אין ספק כי זיהום מי הכנרת בשל הזרמת שפכים למימיה שבוע ימים לפני חג השבועות פגע אנושות בהצלחת הפסטיבל וגרם למיעוט דרמטי של מבלים בו.
פוגל ציין כי במהלך כל ימי הפסטיבל פקדו אותו רק 3,000 רוכשי כרטיסים ועוד 1,000 עובדים זאת ביחס להיקף המבקרים בשנים עברו שהסתכם בלמעלה מ-25,000 מדי שנה.
הוא הדגיש כי אל מול הוצאות שהוציא לצורך הפקת הפסטיבל שהסתכמו בכ-1.5 מיליון שקלים, הסתכמו הכנסות הפסטיבל בכ-460,000 שקלים בלבד. בתביעה נאמר כי הדבר הביא לקריסת עסקיו של התובע ולהיקלעותו לקשיים כלכליים מהם טרם התאושש עד היום.
לדברי התובע, בעקבות כשלון הפסטיבל הוא ירד מנכסיו, איבד את משפחתו וירד לבירא עמיקתא. התובע מבקש מבית המשפט לחייב את עיריית טבריה לפצות אותו בגין נזקיו הבאים לידי ביטוי באובדן מוניטין ושיתוק פעילות, אובדן רווחים עתידיים, הפסד רווח צפוי מהפסטיבל בשבועות 2007 בסך מיליון שקלים, נזק ישיר של מיליון שקלים המתבטא בהפרש שלילי בין הכנסות והוצאות הפסטיבל, ונזקים עקיפים.

ת.א. 1388-04-14
תאריך:  06/04/2014   |   עודכן:  06/04/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מי ביוב הוזרמו לכנרת ופגעו בפסטיבל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
מגן דוד אדום, הבעלים של בנק הדם במתחם בית החולים שיבא בתל השומר, מבקשת את התערבות בית המשפט לביטול דרישת מנהל בית החולים לחייב את עובדי הבנק והתורמים בתשלום דמי חנייה
יצחק דנון
בית המשפט לתביעות קטנות קבע כי על סוכן הביטוח לוודא את חידוש הביטוח על-ידי המבוטח    סוכן הביטוח ערער בפני בית המשפט המחוזי על קביעה זו וטען כי לא מוטלת עליו החובה להודיע למבוטח כי הביטוח פקע
אלעזר לוין
מומחי נדל"ן בכירים, בהם השמאי עדי צביקל ועו"ד צבי שוב, תוקפים את הצעת החוק החדשה    "תביא לעלייה של מאות אחוזים בהיטלי ההשבחה, תייקר מאוד את הדירות ותבטל את כל הנסיונות להוזיל דירות"
יצחק דנון
בני זוג גרושים תובעים פיצויים של מיליוני שקלים מבית החולים הדסה הר הצופים וממנהל מחלקת נשים ויולדות בטענה לאחריותם ללידת בתם כשהיא סובלת ממומים קשים עקב הפגות ממנה סבלה
אלעזר לוין
יזמת הבנייה למגורים מתחייבת למכור כבר עתה דירות ללא מע"מ, אך דורשת משרי הממשלה, כתנאי, לפרסם את פרטי תוכניות ביטול המע"מ ו"מחיר מטרה"    מזהירה: הקיפאון הנוכחי במכירות עלול להביא להתייקרות הדירות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il