X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הבעת תמיכה ברחבי הארץ במאבק הסטודנטים לפיזיותרפיה למעלה מ-7,000 סטודנטים ישבתו מחר בציפייה שחברי המל"ג יקבלו את ההחלטה הנכונה
▪  ▪  ▪
סטודנטים. יחכו להחלטה הנכונה [צילום ארכיון: פלאש 90]

עשרים יום מאז שהחלה שביתת הסטודנטים לפיזיותרפיה, תתקיים מחר (ג', 8.4.14) ישיבת המועצה להשכלה גבוהה שתדון בין השאר גם בנושא לימודי הפיזיותרפיה.
הדיון מחר יקבע האם חברי המל"ג מקבלים את המלצות הצוות המקצועי לצמצום מספר הסטודנטים לפיזיותרפיה על-מנת למנוע את הידרדרות התואר.
מחוץ למשרדי המל"ג בירושלים יפגינו למעלה מ-1,000 סטודנטים לפיזיותרפיה, פיזיותרפיסטים מן המניין וסטודנטים מפקולטות לרפואה ולמדעי הבריאות באוניברסיטאות השונות ברחבי הארץ.
הסטודנטים לפיזיותרפיה דורשים מהמל"ג ומשר החינוך העומד בראשה לקחת אחריות על לימודי ההשכלה הגבוהה במדינת ישראל ולקבל אחת ולתמיד את ההחלטה ליישם את ההמלצות המקצועיות שקוראות לצמצם את מספר הסטודנטים בתחום ולהסדיר את נושא ההכשרות הקליניות.
הסטודנטים מקבלים רוח גבית למאבק מהתאחדות הסטודנטים לרפואה בישראל אשר הודיעה על שביתת ההזדהות של כל הפקולטות לרפואה ברחבי הארץ, מחר, בין 12:00-10:00. במכתב התמיכה שנשלח מטעם ההתאחדות נאמר: "אנו מביטים בדאגה ורואים כיצד תהליכי הפרטה ממשיכים לנגוס בכל פיסת חלקה טובה במדינתנו. כיצד שיקולי אקדמיה מוטלים הצידה אל מול תאוות בצע. כיצד למרות המלצת ועדות ועצות מומחים, עדיין שיקולים כלכליים ואינטרסים מכתיבים את המציאות".
"אנו מצטרפים לדרישת התאחדות הסטודנטים וועד הסטודנטים הארצי לפיזיותרפיה, שהיא ליישם את מסקנות דוח צוות המומחים האחרון במלואו, ולא להמשיך ולגרור בעיה זו לשנים הבאות, תוך פגיעה אנושה בהכשרת פיזיותרפיסטים בהווה ובעתיד. אנו קוראים למל"ג לקחת אחריות על עתיד מקצועות הבריאות במדינת ישראל ולהציב בראש סדר העדיפויות את איכות האקדמיה".
למעלה מ-7,000 סטודנטים ישבתו
בנוסף להשבתת ההזדהות של הסטודנטים לרפואה, ישבתו מחר גם הסטודנטים מהפקולטות למדעי הבריאות, דבר שיביא לידי כך שלמעלה מ-7,000 סטודנטים ישבתו מחר בציפייה שחברי המל"ג יקבלו את ההחלטה הנכונה.
למעלה מ-1,000 הסטודנטים שיפגינו מחר מחוץ למשרדי המל"ג יעשו זאת תוך שהם לבושים בחצאי חלוקים, על-מנת לסמל את חצי ההכשרה המקצועית שהם מקבלים. כל זאת, לאור העובדה שהמחסור במקומות התנסות מעשית פוגע משמעותית באיכות ההכשרה שלה ולפיכך פוגע באיכות הטיפול שהם ייתנו לאזרחי ישראל.
אורי רשטיק, יו"ר התאחדות הסטודנטים: "קיימת מגמה בה לימודי מקצועות הבריאות עוברים למוסדות פרטיים המנצלים את המשאב הציבורי של מקומות התמחות בבתי חולים ומוכרים אותו לכל המרבה במחיר. נוצר מצב שבו הסטודנטים נאבקים לבדם למען מערכת בריאות טובה יותר, היות שהגורמים האחראיים עוצמים עיניים כנגד הימשכות התופעה. אם דרישות הסטודנטים לא ימומשו, התאחדות הסטודנטים לא תהסס להשתמש בכלים שעומדים לרשותה לרבות פנייה לבג"צ".

תאריך:  07/04/2014   |   עודכן:  07/04/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
החומרים הרעילים נפלטים ממפעלים באשקלון, רמלה, חולון, חוף הכרמל ומנחמיה    ממיפוי 6 החומרים המסוכנים ביותר הנפלטים על-ידי מפעלים עולה כי פליטתם מתאפשרת גם בסמוך לבתי מגורים    מנכ"ל 'אדם טבע ודין': "התקנים הם לא חזות הכל, כאשר מפעל פולט כמויות אדירות של רעל לאוויר יש להגביל אותו, גם אם לא הפר חוק"
יפעת גדות
משרד החקלאות ופיתוח הכפר אסף נתונים על כלביות ברחבי הארץ - כמה כלבים מוחזרים לבעליהם מדי שנה? כמה נמסרים לאימוץ? וכמה לא מוצאים בית כלל? כמה כלביות רשותיות קיימות? כמה תאים בהן?
מיכל רז-חיימוביץ'
היקף המתנות לחג גדל ב-10% ויגיע ל-3.2 מיליארד שקל    המנהלים הבכירים יקבלו בממוצע שי שנאמד ב-5,000-7,000 שקל - פי כמה וכמה מהעובדים הזוטרים    השי הגבוה ביותר יינתן לעובדי יוניליוור
עופר וולפסון
ועדת המחירים הבין-משרדית בראשות משרד האוצר שכרה משרד יעוץ מקצועי על-מנת לבצע מיפוי של העלויות והרווחים של הקמעונאים במוצרי המזון המפוקחים    היקף מכירות 20 מוצרים אלה: כ-3.7 מיליארד שקל בשנה
ליטל איסטמטי
מתוך הדוח הסופי של הוועדה: "הוועדה סבורה כי עשיית שוק במניות בבורסה על-ידי הבנקים עשויה לשפר את הנזילות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il