חברת מונקי ביזנס דיזיין ישראל הפועלת בתחום עיצוב המוצר טוענת כי בסניפי רשת רמי לוי משווק מוצר המהווה העתקה של המוצר המקורי שלה KAROTO שהינו מחדד גזר שבתחתיתו קולפן.
לדבריה, המוצר המועתק מיובא על-ידי חברת ד.ג.ש יבוא ושיווק שבשליטת יונתן דמרי עובד לשעבר ברשת שיווק השקמה.
בתביעה שהגישה מונקי ביזנס לבית המשפט המחוזי בתל אביב כנגד רמי לוי, חברת ד.ג.ש ויונתן דמרי נאמר כי החל משנת 2012 משווקת מונקי בארץ ובעולם את KAROTO שהפך להיות אחד מה-BESTSELLERS של מונקי ואף זכה לפרסים.
לדברי התובעת, ההצלחה של המוצר ניכרת גם בכך שגופים שונים חושקים בהעתקה של המוצר דבר המאלץ אותה לנקוט בהליכים כאשר גם בישראל היא נאלצה לפעול כנגד מוצרים מפרים של גופים שונים כאשר כעת גם רמי לוי ודמרי נמנים עליהם.
לטענת מונקי ביזנס, בנובמבר אשתקד היא גילתה כי הנתבעים משווקים את המוצר המפר בסניפי הרשת של רמי לוי כאשר שמו של היבואן על המוצר הוא ד.ג.ש.. בנוסף, המוצר המפר זוכה גם לפרסום בדף הפייסבוק של דמרי.
התובעת טוענת כי עצם החיקוי והשאיפה להשיק מוצר הדומה כמה שיותר למוצר המועתק מהווים בדרך כלל אינדיקציה חזקה לקיומו של מוניטין. במקרה הנדון, לדברי התובעת, עצם ההעתקה של KAROTO על כל סממני החוזי שלו, לרבות אריזתו "אחד לאחד" מהווה אינדיקציה חזקה לקיומו של מוניטין, שהרי במגוון האפשרויות שעמדו בפני הנתבעים לעיצוב המוצר המפר ואריזתו הוא בלתי מוגבל ואינסופי, ועל כן אין פה מקריות אלא יד מכוונת.
התובעת, המיוצגת על-ידי משרד עורכי הדין עדי לויט, מבקשת מבית המשפט לאסור על הנתבעים מלשווק את המוצר המפר הדומה עד כדי הטעיה למוצר המקורי שלה המשווק תחת השם המסחרי KAROTO, להסיר מהמדפים את המוצרים המפרים, להעביר לידיה את מלאי המוצרים המפרים, ולתת לה דוח על היקף השיווק של המוצרים המפרים.
בשלב זה העמידה התובעת את הסעד הכספי על סכום של 100,000 שקלים.