X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
גלי צה"ל. מה שקורה עכשיו [צילום: פלאש 90]
יומן הבוקר של גלי צה"ל לקראת שינוי
מנהלת התוכניות של גל"ץ בכינוס רדיו: "יומן הבוקר שלנו נכנס לעבודה ואני מקווה שיראו בקרוב את התוצאות מנהל קול ישראל: "הרדיו לא יהיה בזבזני, כשתהיה לי אפשרות לעשות הסדרי עבודה נורמליים, אז נוכל לעבוד"

בית ספר סמי עופר לתקשורת במרכז הבינתחומי הרצליה קיים (יום ב', 7.4.14) את כינוס הרדיו "FM+ קולטים את העתיד", המתקיים זו השנה השלישית.
בחבר-דיון בנושא "תפקידו ועתידו של השידור הציבורי בארץ" השתתפו: דלית עופר, מנהלת גלגל"צ; מאיה להט-קרמן, מנהלת תוכניות בגל"צ; אלדד קובלנץ, מנכ"ל הטלוויזיה החינוכית; מיקי מירו, מנהל קול ישראל; ד"ר יובל קרניאל מבית ספר סמי עופר לתקשורת והוא נערך בהנחיית משה שלונסקי ממכללת עמק יזרעאל.
מאיה להט-קרמן אמרה כי "גלי צה"ל עוברת שינוי משמעותי באופן בו היא תופשת את עצמה ואת הקהל שלה. אנחנו כבר לא תופסים דבר כמובן מאליו. אני אסביר - אנחנו צריכים בכל שעה להיות קשורים למה שנעשה כאן ועכשיו בכל המובנים, וזה אומר שזה מתחיל במשדרי החדשות שלנו וגם באוניברסיטה המשודרת - יש מקום לרענן אותה. אני רוצה להגיד משהו בשם הרדיו הציבורי - אנחנו קיבלנו מתנה אמיתית - אנחנו לא צריכים לאפר, אנחנו לא צריכים תאורה, אנחנו פשוט צריכים תוכן ומוזיקה מצוינים. הרדיו הציבורי נותן על-מנת לתת, הוא צריך חזרה סוג של תגובה, אך הוא איננו צריך חזרה את גזירת הקופון. בשאלה שעסקה במבנה של יומני הבוקר אמרה כי "יומן הבוקר שלנו נכנס לעבודה ואני מקווה שיראו בקרוב את התוצאות".
מיקי מירו, מנהל קול ישראל, אמר כי "אנחנו לגמרי לא מפגרים בתחום של התוכן, בתחום החדשות והמוזיקה. הרדיו נותן את התמורה לאגרה, ברור שאפשר לעשות התייעלות ולהיכנס לטכנולוגיות החדשות, היינו בדרך לרפורמה. עוד אמר כי "קול ישראל מוכוון לבעיות האזרחיות, יש תוכניות לפי מגזרים, לסטודנטים למבוגרים יותר לצעירים יותר, יש לנו את רשת ג' שמביאה את המוזיקה הישראלית, יש לנו את קול המוזיקה, אני לא אומר שהכל מצוין - הבעיה המרכזית שלנו היא משאבים.
בתשובה לשאלה שעסקה בסוגיית המינויים והעובדים בקול ישראל אמר מירו: "מאז ומתמיד היו מריבות ועם זה אנחנו חיים. לא הייתה שום סגירת חשבונות, עשינו שיקולים חדשים, על מקומות אחרים אני לא שומע אותך אומר את אותו הדבר, בואו נצא מזה. בשורה התחתונה קול ישראל שומרת על מעמדה, ואם כך הציבור כן אוהב את הרדיו. הרדיו לא יהיה בזבזני, כשתהיה לי אפשרות לעשות הסדרי עבודה נורמליים, אז נוכל לעבוד".
בחבר-דיון בנושא "המודל הבא - מודל עתידי לרדיו מסחרי" השתתפו: שי באב"ד, מנכ"ל הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו; מישל קרמרמן, מנכ"ל רדיו eco99fm; אבי משולם, מנכ"ל 102FM רדיו תל אביב; נדב רביד, KZRadio; פרופ' איתן מילר, מרצה וחוקר בבית ספר אריסון למנהל עסקים בבינתחומי הרצליה; בהנחיית שרון כידון, רשת.
אבי משולם, מנכ"ל 102FM רדיו תל אביב, אמר בין היתר כי, "אני חושב שצריכה להיות רגולציה זהה לכלל התוכן המשודר בתחנות הרדיו בארץ. אין סיבה שיהיה איזה שוני בין הפלטפורמות, אך אין זה אומר, שצריך להוריד את הרגולציה".
שי באב"ד, מנכ"ל הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, התייחס בדבריו לרגולציה באינטרנט ואמר כי "אני חושב שכאשר מוקמת ועדה מטעם הרשות, אין זה אומר שיהיה עודף רגולציה. לדוגמה הפרסומת של חברת "הודיס", שהוגבלה לשידור החל מ-22:00, משודרת באינטרנט במהלך כל היום. השאלה היא האם אין בכך פגיעה? השאלה הבאה היא כמה אנחנו יכולים לאכוף את הרגולציה על האינטרנט. לרגולציה יש שתי מטרות עיקריות - יצירת תחרות שהגופים יוכלו להתחרות בצורה הטובה ביותר. מטרה שנייה היא לעשות אסדרה במקומות הפוגעניים. מישהו צריך להיות שומר סף. צריך לשים וסת ללא קשר לפלטפורמה. בכל שיטת שידור כלשהי הרגולציה צריכה לענות על המצב ולא למנוע התקדמות".

[צילום: נירן גניר]
תאריך:  07/04/2014   |   עודכן:  07/04/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יומן הבוקר של גלי צה"ל לקראת שינוי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כינוסים - ועידות
אלעזר לוין
מומחי נדל"ן בכירים, בהם השמאי עדי צביקל ועו"ד צבי שוב, תוקפים את הצעת החוק החדשה    "תביא לעלייה של מאות אחוזים בהיטלי ההשבחה, תייקר מאוד את הדירות ותבטל את כל הנסיונות להוזיל דירות"
אלעזר לוין
עורכי-דין ושמאים מובילים חשפו השבוע את השיטות של הממשלה והרשויות לפגוע בזכויות הקניין ובכיסיהם של אזרחי ישראל    איך לא לשלם פיצויים    איך לדרוש הטל ללא הצדקה    איך לשלם 20 אלף שקל בעד קרקע ששוויה 400 אלף
אלעזר לוין
עו"ד עפר טויסטר: "300 בעלי בתים התנגדו להחלת השימור, והעירייה דחתה את כל ה-300"    "הם נאלצו לפנות לוועדת ערר, אך לקטנים אין כסף לכך"    "העירייה דורשת היטלי השבחה בסכומים זהים לתביעות הפיצויים"
אלעזר לוין
יו"ר השמאים אוהד דנוס מתריע על הסכנות בהצעת החוק החדשה לרפורמה בנדל"ן    "הממשלה מבקשת להגדיל את תשלומי הטל ההשבחה, ולפגוע בזכויות בעלי הנכסים לקבל פיצויים"
אלעזר לוין
עו"ד דר מזהיר: יזמים ורוכשי דירות של עד 1.8 מיליון שקל יעשו יד אחת לשלם חלק ממחיר הדירה "מתחת לשולחן"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il