X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פרופ' אבי דומב מונה לנשיא החדש של "עזריאלי - מכללה אקדמית להנדסה ירושלים" שימש עד לאחרונה כראש החטיבה לזיהוי פלילי (מז"פ) של משטרת ישראל פרופ' דומב: "אני רואה משימה מרכזית בקידום ההכשרה ההנדסית והטכנולוגית בירושלים"
▪  ▪  ▪
פרופ' אבי דומב [צילום: דן דבנר]

חבר הנאמנים של "עזריאלי - מכללה אקדמית להנדסה ירושלים", בראשות מר אמיר אלשטיין (סגן יו"ר דירקטוריון טבע), הכריז על מינויו של פרופ' אבי דומב לנשיא של "עזריאלי - מכללה אקדמית להנדסה ירושלים".
פרופ' דומב (60, נשוי + 4) מבית הספר לרוקחות - הפקולטה לרפואה של האוניברסיטה העברית, שימש עד לאחרונה תת-ניצב במשטרת ישראל, ראש החטיבה לזיהוי פלילי (מז"פ).
לפרופ' דומב תארים בכימיה, רוקחות ומשפטים מן האוניברסיטה העברית. הוא השתלם במחקר בתר-דוקטורט באוניברסיטת הרווארד והמכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס (MIT) ומכהן כפרופ' מן המניין בפקולטה לרפואה של האוניברסיטה העברית. פרופ' דומב הינו מומחה עולמי בכימיה תרופתית וחומרים ביורפואיים.
יו"ר הוועד המנהל של המכללה, עוזי וכסלר, בירך על המינוי: "הובלתה ומרכזיותה של 'עזריאלי - מכללה אקדמית להנדסה ירושלים' בכל תחום הכשרת המהנדסים העתידיים, הביאה אותנו, בשנים האחרונות, לצמיחה והתפתחות כמו גם לאתגרים ומשימות חדשות. לכן היה זה אך טבעי, שנתבקש להתברך בנשיא בעל רקורד מרשים של עשייה אקדמית ויזמית איכותית ופורה. אני סמוך ובטוח כי פרופ' דומב יסייע לנו להוביל את המכללה להישגים משמעותיים וגבהים חדשים, תוך אחריות עמוקה לרמה האקדמית של המכללה, כגוף טכנולוגי מוביל ומשפיע בירושלים, בפרט ובישראל, בכלל".
"עזריאלי - מכללה אקדמית להנדסה ירושלים" הוקמה בשנת 1998 כחלק מאסטרטגיה ושיפור הכלכלה בירושלים. המכללה מכשירה מהנדסי עילית ברמה הגבוהה ביותר, אקדמית ומעשית ובהתאם לצרכי התעשיה המתקדמת בהווה ובעתיד. במכללה יש שמונה מחלקות ללימודי הנדסה לתואר ראשון B.Sc בהנדסה (לאחרונה אישר המל"ג את המחלקה השמינית להנדסת טכנולוגיות סביבתיות) וארבעה מסלולים של מכינות קדם-אקדמיות ייעודיות.

תאריך:  08/04/2014   |   עודכן:  08/04/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נשיא חדש למכללה אקדמית להנדסה ירושלים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ראש הממשלה לשעבר נחקר ביום השני ברציפות למשרדי יחידה להב 433 של המשטרה, שם נחקר אתמול באזהרה במשך שמונה שעות בחשד לשיבוש מהלכי משפט הולילנד ולהדחת עד
יצחק דנון
על-פי כתב האישום, עובדי מחלקות האונליין האחראים על ההזמנות דרך אתר האינטרנט בסניפי גלילות ורננים הועסקו מעבר לשעות המותרות בחוק שעות עבודה ומנוחה
אלעזר לוין
שר האוצר הזכיר בנאומו על נושא הדיור את ראש הממשלה, שורת שרים ופקידים - אך שר השיכון ויו"ר רשות מקרקעי ישראל לא הוזכר    גם הרשות עצמה לא הוזכרה    קורא לקבלנים: תמכרו דירות עכשיו, כי הן יוזלו
איתמר לוין
משרד התקשורת העניק את האישור הרגולטורי האחרון שנדרש להשלמת מכירת השליטה באי.די.בי    דנקנר במגעים להסדר עם הבנקים: ישלם 500 מיליון שקל מתוך חובות אישיים של 900 מיליון שקל
יצחק דנון
תביעה ובקשה לייצוגית נגד אסם וקוקה קולה בטענה להטעיית צרכנים באי-סימון העובדה כי המשקאות אינם מכילים פרי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il