X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כבירי, אחת מבכירות הגרפולוגיות בארץ, טוענת כי בעקבות דריסתה כהולכת רגל על-ידי הנהג נקטעה הקריירה המצליחה והמשגשגת שלה והיא הפכה לשבר כלי וזקוקה לסיעוד סביב השעון
▪  ▪  ▪
נזקי גוף קשים [צילום אילוסטרציה: פלאש 90]

אורה כבירי (73), הנחשבת לאחת מבכירות הגרפולוגיות, הגישה לבית המשפט המחוזי בלוד תביעת נזקי גוף על-פי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, נגד יגאל וגה גרסיה מתל אביב וחברת הביטוח שלו AIG ישראל.
במבוא לתביעה נאמר כי התובעת הייתה אישה נמרצת ופעלתנית, בעלת קריירה מצליחה ומשגשגת, ובעלת ניסיון של כ-30 שנה כגרפולוגית, שנקטעה עקב התאונה הקשה נשוא כתב התביעה.
התאונה אירעה ביום 28.3.13 בצומת הרחובות פרי אליעזר ופרוג בתל אביב, כאשר הנתבע גרסיה פגע עם רכבו בכבירי כהולכת רגל וגרם לה לנזקי גוף קשים ביותר.
בתביעה נאמר כי האירוע האמור מהווה "תאונת דרכים" כהגדרת הביטוי בכל דין, ולפיכך מוטלת על הנתבעים מכוח הוראות הפוליסה והדין החבות המלאה והמוחלטת לפצות אותה ואת בנה היחיד אורי כבירי, בגין מלוא נזקיהם.
לדברי כבירי, עד למועד התאונה היא התגוררה בגפה ואילו בנה התגורר בארה"ב, ובעטיה של התאונה ופגיעותיה הקשות נאלץ לקטוע את מהלך חייו ולהגיע בדחיפות ארצה. זאת על-מנת לסעוד את אמו ולהתמודד עם חובות כבדים שנוצרו עקב מצבה הקשה והיעדר יכולתה לשאת בתשלום חיוביה והוצאותיה.
בתביעה שהוגשה באמצעות עו"ד עופר בן חיים, נאמר כי כתוצאה מהתאונה נגרמה לתובעת פגיעה רב-מערכתית קשה ביותר, חייה נהרסו כליל והיא הפכה באחת מאישה פעלתנית ונמרצת בעלת קריירה משגשגת לשבר כלי, נכה קשה ביותר, סיעודית, נתמכת בנה וזקוקה לעזרה ולסיעוד סביב השעון.
אורה כבירי מבקשת מבית המשפט לחייב את הנתבעים לפצות אותה בין היתר בגין הפסדי הכנסה ו/או השתכרות מלאים ומוחלטים והפסדי פנסיה עד תוחלת חייה, הוצאות ו/או שווי עזרה מיטיבים וסיעוד, הוצאות רפואיות, כאב וסבל.
עוד מתבקש בית המשפט לפסוק לבנה של אורה כבירי פיצויים בגין נזקיו הבאים לידי ביטוי בעיקר בצורך לשאת בנטל חובותיה הכבדים של אמו עקב תוצאות התאונה, הפסד שכר, והוצאות הטיפול באמו. בתביעה נאמר כי לבנה של התובעת קמה הזכות לתבוע את נזקיו בין בשל היותו ניזוק ישיר ובין בשל היותו מיטיב והטבתו את נזקי אמו.
בתביעה מצוין כי בשלב זה אין בנה של אורה כבירי תובע את נזקיו האישיים הישירים ו/או העקיפים כתוצאה מהתאונה ותביעתו מוגשת עתה מכוח היותו מיטיב בלבד.

ת.א. 59490-03-14
תאריך:  13/04/2014   |   עודכן:  13/04/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אורה כבירי תובעת את הנהג שפגע בה ואת AIG
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
יו"ר הבית היהודי פונה לאזרחים הערבים ומסביר כי שחרור רוצחים בעלי אזרחות ישראלית פועל לניתוק זיקתם למדינה ופועל לחברם לרשות הפלשתינית ולהופכם לגיס חמישי
יצחק דנון
בית המשפט מתבקש לאשר את תביעות המבוטחים כייצוגיות בהיקף של מיליוני שקלים ולחייב את הראל לפצות את מבוטחיה שנפגעו מהתנהלותה
איתמר לוין
ביהמ"ש התיר לעשות שימוש בהאזנת סתר שהוגשה בהליך פלילי - אישום בקרטל בתחום מדי המים - גם בידי מי שאינו צד להליך, לצרכים שהוגדרו מראש
איתמר לוין
בית הדין הארצי לעבודה קובע: סמנכ"ל החברה איים בצורה בוטה על מי שהנהיג את התארגנות העובדים וההנהלה לא התנערה מהדברים    הפחית את הפיצוי שתשלם ל-100,000 שקל
איציק וולף
שר הפנים האוקראיני ציין בדף הפייסבוק שלו כי יחידות של משרדו ושל משרד הביטחון האוקראיני פועלות ליישום תגובה מבצעית לפרובוקציות הרוסיות במזרח המדינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il