X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המרכז יוקם בפארק ההיי-טק המתאכלס בבאר-שבע, בתמיכה כספית של המדען הראשי החברה תגייס כ-10 מהנדסים, שיפתחו במרכז טכנולוגיות בתחומי ענן ותקשורת אחודה
▪  ▪  ▪
שבתאי אדלרסברג, נשיא ומנכ"ל אודיוקודס

חברת אודיוקודס הודיעה (יום ד', 9.4.14) על הקמת מרכז מחקר ופיתוח לטכנולוגיות מתקדמות בתחומי הענן והתקשורת האחודה (Unified Communication), בפארק גב-ים נגב לתעשיות עתירות ידע בבאר שבע.
משרד המדען הראשי במשרד הכלכלה אישר עקרונית לאודיוקודס תוכנית תלת-שנתית (2016-2014) בהיקף של כ-100 מיליון שקל להקמת מרכז הפיתוח המתקדם. סכום זה יושקע בהקמת תשתיות החברה בבאר שבע ובאיוש של כמאה משרות. החברה נמצאת בימים אלה בתהליך גיוס מתקדם למשרות בתחום הנדסת תוכנה, תוך מיקוד בתחומי ענן, מערכות שרת לקוח ועיבוד אותות.
המסלול לעידוד חברות גדולות להקמת מרכזי פיתוח בפריפריה, נוצר על-ידי המדען הראשי במטרה לתמרץ חברות גדולות להעתיק מרכזי פיתוח לאזורי פריפריה ולייצר באמצעותן תשתית תעסוקתית איכותית שתתמוך בצמיחה הכלכלית באזור. על-פי התוכנית, מרבית העובדים שיגויסו למרכז המו"פ של אודיוקודס בבאר שבע, יהיו תושבי העיר והסביבה או יהפכו לתושבי האזור עם גיוסם לחברה.
אודיוקודס מתעתדת ליישם במרכז המו"פ החדש, המצטרף למשרדיה הקיימים בקריית שדה התעופה, שני תחומי פעילות חדשים המצטרפים לפורטפוליו החברה - טכנולוגיות ענן ותקשורת אחודה לרבות קול, מסרים מידיים, וידאו ועוד.
שבתאי אדלרסברג, נשיא ומנכ"ל אודיוקודס, ציין: "אנו מתעתדים להביא לנגב עובדי ידע איכותיים, אשר יעסקו בחוד החנית הטכנולוגית בתחום עיסוקנו, אנו נכונים לשתף פעולה עם אוניברסיטת בן-גוריון וחברת בי.ג’י. נגב, עיריית באר שבע כמו גם עם החברות המובילות שכבר הקימו פעילות בפארק וגורמים נוספים הפועלים לקידום התעשיה והתעסוקה בנגב".
רוביק דנילוביץ’, ראש עיריית באר שבע, אמר כי "הצטרפות אודיוקודס היא צעד חשוב נוסף במהלך אכלוס פארק ההייטק בבאר-שבע, בחברות חדשניות, יצרניות, אשר מחזיקות ביכולות ובמשאבים הנדרשים להצעיד את באר-שבע והאזור כולו קדימה. משמח אותנו במיוחד לראות חברה ישראלית ותיקה נוספת, מצטרפת לחברות הבינלאומיות שכבר פועלות בפארק. עיריית באר- שבע, יחד עם שאר הגורמים השותפים לפארק ההייטק, יעשו כל שביכולתם כדי לאפשר לאודיוקודס, כמו לשאר חברות הפארק, נחיתה רכה והצלחה במשימה בעלת חשיבות לאומי זו. אנו קוראים לחברות נוספות לחבור לפארק ההייטק ולהצטרף לבירת ההייטק והסייבר של ישראל."

תאריך:  09/04/2014   |   עודכן:  10/04/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אודיוקודס מקימה מרכז מו"פ ב-100 מלש"ח
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
צמצום הוצאות על מסים זה הכל!
הקלות מס שום חדוש  |  10/04/14 06:21
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
משרד האוצר הציע לעובדי תעש פיצויי פרישה מופלגים והצליח להביא להסכם פרישה מיידי של 1,170 ושל 950 עובדים נוספים בתוך 16 שנים    חברה ממשלתית חדשה - תעש מערכות - תרכז את הפעילות העסקית של תעש ללא מחויבויות העבר    חברה חדשה נוספת - תומר - תרכז את הפעילות המסווגת של תעש    קרקעות המפעל ברמת השרון יפונו עד ל-2022
עופר וולפסון
הספורטאי אוסקר פיסטוריוס העיד זה היום השלישי במשפט הרצח שלו, ותיאר בפרוטרוט את היום בו ירה בבת זוגו ריבה סטינקאמפ
עופר וולפסון
הוועדה להגברת התחרות והסרת חסמים בתחום היבוא הציגה לשרי האוצר והכלכלה את המלצותיה להסרת חסמים בתחום היבוא האישי    בהמלצות: אתר מידע שירכז ויפשט את כל המידע הנדרש ליבוא אישי    הנפקת אישורים בתוך שני ימי עבודה ותעריפונים שקופים ותחרותיים של חברות הבלדרות והדואר
איציק וולף
דובר עיריית טבריה, אשר נתבע על-ידי ראש עיריית קריית שמונה, טוען כי מדובר בתביעה קנטרנית שנובעת ממניעי נקם על ביקורת לגיטימית
איציק וולף
גורם בלשכת ראש הממשלה הגיב בניו-יורק טיימס על דברי מזכיר המדינה האמריקני, שהטיח את האשמה בפיצוץ המו"מ על ישראל    "קרי יודע שהאשמים הם הפלשתינים שאמרו 'לא' על הכל"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il