X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הצו ניתן לבקשת יצואנית בעלי חיים אוסטרלית ובהסכמת היבואנית מישראל לעגלי הבקר, וזאת בעקבות מעשי התעללות בבקר שנמכר על ידה לסוחרים עזתים
▪  ▪  ▪
עברו התעללות קשה [צילום אילוסטרציה: פלאש 90]

בבית המשפט המחוזי בחיפה ניתן בהסכמה צו מניעה האוסר על חברת פר אור מעכו העוסקת בייבוא בעלי חיים, מלמכור עגלים שייבאה מאוסטרליה לשטחי עזה. הצו ניתן לבקשת החברה האוסטרלית LSS LIVESTOCK SHIPPING SERVICES PTY הנחשבת ליצואן הגדול ביותר של בקר וכבשים למזרח התיכון.
בתביעתה לבית המשפט, טענה החברה האוסטרלית כי בעקבות תחקירים שפורסמו על אודות התעללות בבעלי חיים שנקטו חקלאים שונים ברחבי העולם בבעלי חיים, בעיקר בקר, שמקורם מאוסטרליה, הוציא באוגוסט 2011 משרד החקלאות האוסטרלי הנחיות לשמירת רווחת בעלי חיים המבוססות על הנחיות הארגון העולמי לבריאות בעלי החיים.
בהתאם להנחיות אלה חויב כל יצואן בקר כדוגמת חברת פר אור לשמור ולהקפיד כי בעלי החיים המיובאים מאוסטרליה מטופלים על-פי הנחיות הארגון העולמי לבריאות בעלי החיים, וזאת לאורך כל הדרך עד לשחיטה בבית המטבחיים, והכל במטרה למנוע מצבי התעללות בבעלי החיים על-ידי העוסקים בכך.
לטענת התובעת, פר אור התחייבה לשמור על רווחת בעלי החיים בהתאם להנחיות הארגון העולמי, וכי תשתמש רק ברפתות ובבתי מטבחיים אשר התחייבו אף הם לשמור על הנחיות הארגון.
לטענת החברה האוסטרלית, חברת פר אור באישור השירותים הווטרינריים שבמשרד החקלאות ובברכת משרד החקלאות האוסטרלי מכרה עגלים שמקורם באוסטרליה לסוחרים עזתיים תושבי עזה, רק לאחר שאלה הסכימו לקבל על עצמם שמירה בקפדנות של הנחיות הארגון העולמי.
אולם לדאבונה של התובעת, התברר לה כי לא כך הם פני הדברים וכי מגדלים ורפתנים עזתיים אשר רכשו עגלים באמצעות חברת פר אור אינם שומרים בלשון המעטה על הנחיות הארגון העולמי לבריאות בעלי החיים.
בתביעה נאמר כי למשרד החקלאות האוסטרלי הגיעו תמונות של התעללות בבקר שמקורו באוסטרליה והמיובא לישראל באמצעות חברת פר אור, וכי מפאת כבוד בית המשפט ותוך התחשבות ברגשותיו לא מוצגות התמונות הקשות ביותר של התעללות בבעלי חיים שננקטה בעזה לאחרונה, תמונות שפורסמו ביו-טיוב ובאתרי אינטרנט שונים.
אשר על כן אסר משרד החקלאות האוסטרלי בתכלית האיסור על מכירת עגלים אוסטרליים לעזה. בעקבות האיסור האמור פנתה התובעת לבית המשפט באמצעות עו"ד איימן עיאשה בתביעה למתן צו מניעה האוסר על חברת פר אור מלמכור עגלים אוסטרליים לסוחרים עזתיים וכן לסוחרים ישראלים, אלא רק לאחר שאלה יתחייבו שלא למכור אותם לסוחרים העזתיים. וזאת כל עוד קיים האיסור של משרד החקלאות האוסטרלי.
השופט סארי ג'יוס הוציא בהסכמת הצדדים צו מניעה האוסר על פר אור מלמכור עגלים אוסטרלים לשטחי עזה וזאת עד למתן החלטה אחרת.

ת.א. 58661-03-14
תאריך:  10/04/2014   |   עודכן:  10/04/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צו מניעה למכירת עגלים אוסטרלים לשטחי עזה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
לטענתו הנהלת בית המשפט האחראית על שלומו לא דאגה להוצאת התוקפים שזוהו כבעייתיים על-ידי המאבטחים, מקרבת בתי המשפט, ולא פיקחה על כללי הזהירות הבסיסיים המתחייבים בין כתלי בית המשפט
עופר וולפסון
הממונה על הביטוח באוצר קובעת כי גוף שאינו סוכן או משווק יוכל להציע ולשווק מוצרים, אך המכירה הסופית תתבצע רק על-ידי חברות, סוכנים ויועצים פנסיוניים    המשווקים יקבלו תגמול עבור פעולותיהם להובלת המכירה
יצחק דנון
טיולי הגליל שימשה קרוב לשני עשורים כנציגה הרשמית של חברת התעופה הלאומית של ירדן בישראל    לטענתה, המנכ"ל הפורשת רקמה קנוניה עם החברה המתחרה להעברת הנציגות אליה
מחלקה ראשונה
אוניברסיטת בן-גוריון בנגב ומטה הסייבר הלאומי חתמו על הסכם להקמת מרכז לאומי להגנת המרחב המקוון בהשקעה של 30 מיליון שקל
עופר וולפסון
אמש נחתם סבב גיוס החוב השלישי של נתג"ז בביקושי שיא של כ-1.5 מיליארד שקל    חצי מיליארד שקל הונפקו בריבית של 2.95% ונועדו להמשך מימון תוכנית הפיתוח של מערכת ההולכה הארצית ומקטעים קיימים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il