X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
[צילום: יח"צ]
רפאלי ו-Hoodies כובשים את פסגת הפרסומות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של שופרסל דיל עם ציון ברוך שמחופש לקרפיון מדורגת בראש מדד האהדה

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של רשת שופרסל דיל, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO. בפרסומת נראה הבדרן ציון ברוך מחופש לדג קרפיון כשהוא מדבר על מבצעים. שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-30% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.1%.
הקמפיין של Hoodies הוא הפרסומת הזכורה ביותר וקמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית השבוע. בפרסומת, באמצעות משרד הפרסום AWESOME, נראית הפרזנטורית החדשה של החברה, בר רפאלי, בשלל סיטואציות עם הבובה רד אורבך, חבר ההרכב RED BAND. שיעורי הזכירה לפרסומת דומים לממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.6%.
קמפיין זה הוא גם קמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך השקעה העומד על כ-1.4 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). קמפיין הפרסומות המושקע ביותר בשבוע שעבר היה של חברת קוקה-קולה, עם סך השקעה זהה.
איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין השבוע את הקרב האמוציונלי בין חברות האופנה FOX ו-Hoodies, וזאת לאחר "עריקת" הפרזנטורית בר רפאלי מהחברה הראשונה לשנייה. בעוד שהפרסומת של FOX הגיעה בשבוע שעבר למקום הראשון ברמת הזכירות, השבוע היא מגיעה למקום השלישי בלבד במדד זה, ולמקום השני ברמת האהדה. לעומת זאת, הפרסומת של Hoodies העפילה השבוע למקום הראשון ברמת הזכירות (וזאת למרות הגבלתה לשידור לאחר השעה 22:00 בלילה), אך רק למקום השביעי ברמת האהדה.
הפרסומת לחברת התקשורת בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, נכנסה למדד הפרסומות למרות שלא שודרה כלל במהלך השבוע.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 585 (לעומת 535 בשבוע שעבר). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים דומה לזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-44.8 מיליון דולר (לעומת סך של כ-44.9 מיליון דולר בשבוע שעבר).

פורסם במקור: אתר "גלובס"
תאריך:  10/04/2014   |   עודכן:  10/04/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 בר רפאלי
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רפאלי ו-Hoodies כובשים את פסגת הפרסומות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
כך עולה מנתוני דוח האבטחה לשנת 2013 של חברת סימנטק    כחצי מיליארד זהויות חסויות נחשפו עקב פריצות    עלייה של 91% בתקיפות הממוקדות    המזנקת בדירוג התקפות הסייבר מקרבה: אירן
איתמר לוין
מטיל על התחנה המרכזית, בעליה ואגד את האחריות לזיהום האוויר המתמשך בתחנה ומורה על צעדים ספציפיים לצמצומו ולהבטחת בריאות הציבור    ישלמו 1.3 מיליון שקל לתובעים ולעורכי דינם
איתמר לוין
מנהיג הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית ניסה למנוע בכוח חיפוש על אשתו במעבר אלנבי    ביהמ"ש: מדובר בפעולה חוקית של המשטרה שאסור לנסות לסכל אותה
איתמר לוין
ראש ישיבת "שובו בנים" של חסידות ברסלב נמלט אשתקד מישראל לאחר שנחשד בהטרדה מינית    שהה בזימבאבווה מאז דצמבר שעבר וגורש לאחר שפג תוקף האשרה שקיבל
איתמר לוין
קובע שיציאתו של קצב לחופשה בפורים שוללת את זכותו לחופשה בפסח, ושהיענות לבקשתו בשל "נסיבות מיוחדות" תפגע בעקרון השוויון בינו לבין אסירים אחרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il