X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
החברה הזמינה ממירים חדשים תומכי HD, אך ממשיכה לטעון כי ללא קביעת מחירים נמוכים לשימוש בתשתיות בזק לטובת הטלוויזיה היא לא תיכנס לתחום
▪  ▪  ▪
כבר באוגוסט [צילום: יח"צ]

האם סלקום מתכננת להשיק את שירותי הטלוויזיה שלה בחודש אוגוסט השנה? יותר ויותר מקורות בשוק התקשורת מספרים כי בכוונת סלקום להשיק רשמית את פעילות הטלוויזיה החדשה שלה, שעליה היא שוקדת בשנים האחרונות, כבר בחודש אוגוסט השנה. חיזוק לכך ניתן לקבל מהעובדה שלאחרונה ביקשה החברה להרחיב את ניסוי הטלוויזיה שלה לעובדים נוספים בחברה ושלחה על כך דוא"ל פנימי.
כמו-כן, על-פי מקורות שונים בשוק, סלקום אף הזמינה ממירים חדשים תומכי HD, שכן הממירים החדשים שאיתם עבדה עד עכשיו בניסויים לא תמכו ב-HD בגלל שיטת השידור של עידן פלוס.
בחודשים האחרונים סלקום מעורבת עמוקות בפרויקט השבחת הקליטה של עידן פלוס ביחד עם הרשות השנייה, וזאת במטרה להגיע לכיסוי מקסימלי במשדרי עידן פלוס ברחבי הארץ, על-מנת שהחברה תוכל להציע שירותים משולבים של עידן פלוס שישתלבו בתוכן שהחברה תעביר על גבי האינטרנט.
המיזם של סלקום הוא אחד המיזמים המסקרנים ביותר בשוק התקשורת, משום שהחברה שמה עליו את יהבה ברמה האסטרטגית, כך שהיא תוכל להציע ללקוחותיה סל שירותים בדומה להוט.
סלקום משקיעה בתחום כבר שנים, ולמעשה היא כבר מוכנה להפעלת השירות, אלא שהעיכוב נובע מכך שלא הושלמה הרגולציה שתאפשר לה להשתמש ברשת בזק בצורה הטובה ביותר מבחינה כלכלית (בגלל מחירי השכירות של תשתיות בזק) ומבחינה הנדסית (בגלל שתיק השירות ההנדסי עדיין לא נסגר).
למרות המידע על כוונתה של החברה להשיק את השירות החדש באוגוסט, סלקום ממשיכה לטעון כי היא לא תיכנס לטלוויזיה אם מחירי התשתיות של בזק לא יירדו. הטענה הזו נמצאת במוקד דיונים מול משרד התקשורת, ולדברי סלקום, ברמת המחירים שקבע המשרד אין סיכוי להרוויח מהטלוויזיה. ההיערכות של החברה עומדת קצת בסתירה לטענות הללו, אבל ההסבר לכך נעוץ בשאלת היום שאחרי קביעת המחירים והאסדרה שתבוא בעקבות זאת.
סלקום למעשה הגיעה לתובנה - שייתכן שהיא נכונה באותה מידה שלא - שהאיום הנשקף עליה ברגע שתבוטל ההפרדה המבנית בבזק שתוכל למכור חבילות משולבות, הוא הרבה יותר חמור מאשר לא להיכנס לטלוויזיה ולהסתכן בכך שהמיזם לא יהיה רווחי.
ראוי להבהיר את הנקודה הזו: הסיכוי להרוויח מהטלוויזיה במודל של סלקום הוא מאוד נמוך. סלקום תיכנס לשוק חדש שבו שני שחקנים חזקים מאוד - הוט ו-yes, ומצד שני השוק נמצא בירידה בגלל שיותר ויותר משפחות וצעירים עוזבים את הטלוויזיה לטובת צפייה בשידורים דרך האינטרנט בלבד או מסתפקים בעידן פלוס.
בעניין הזה נדמה כי מנכ"ל סלקום ניר שטרן קבע אסטרטגיה ברורה: העדיפות לסל מוצרים שתציע החברה - של אינטרנט, טלפוניה וטלוויזיה - הוא מה שיעניק לה את הכלים להתמודד מול האתגרים של שוק התקשורת החדש.
סלקום סירבה להגיב לידיעה.

פורסם במקור: אתר "גלובס"
תאריך:  17/04/2014   |   עודכן:  17/04/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 הרשות השנייה
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האם סלקום תשיק שירותי הטלוויזיה כבר השנה?
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
ארה"ב מאיימת בהחרפת הסנקציות על רוסיה בזמן שדיפלומטים ינסו בכל זאת לפתור את הסכסוך המחריף    קרבות במזרח אוקראינה: 3 פרו-רוסים נהרגו; עיירה נוספת מעוניינת בחבירה לרוסיה
איתמר לוין
סטרשנוב הטיל השעיה של חמש שנים על אח שמכר אישורי מחלה כוזבים לחיילים    ביהמ"ש התערב בצורה נדירה בהליך, קיצר את ההשעיה לשנתיים ומתח ביקורת גם על עמדתה של המדינה
יצחק דנון
שיכון ובנוי נדל"ן מבקשת את התערבות בית המשפט לנוכח סירובם של הדיירים בדירת הפנטהאוז בבניין שהוקם על ידה לאפשר לה לבצע ממרפסת דירתם את התיקונים של הליקויים בדירות השכנות
אריאל י. לוין
מי שהיה המזכיר הצבאי לשלושת הנשיאים האחרונים סבור, כי השינויים במדינות ערב מחייבים לבנות מחדש את יעדיו של צה"ל ולבנות כוח שיענה בעיקר על איומי הטרור והגרעין האירני
עופר וולפסון
תושב חיפה, המועסק עלי ידי ארגון עדאלה לזכויות המיעוט הערבי, נעצר על-ידי שב"כ בחשד כי נסע לבנון ונפגש עם סוכני ארגון הטרור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il