X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
צרכנית שרכשה את תוסף התזונה מרווה מרושתת אומגה 3 ממקור צמחי אומגה 3 של חברת אמברוזיה סופהרב יבואנית סולגאר טוענת כי המוצר התגלה כמזויף רעיל ומסוכן לבריאות
▪  ▪  ▪
טבליות אומגה 3 [צילום: אריאל שרוסטר-יח"צ]

תביעה ובקשה לאישורה כייצוגית הוגשה לבית המשפט המחוזי בלוד כנגד חברות אמברוזיה סופהרב מנתניה לייצור ושיווק תוספי תזונה יבואנית חברת "סולגאר" העולמית ו-אינהרב ישראל מתל אביב חברה בינלאומית שהוקמה על ידה .
זאת בטענה כי מכרו מוצר מזויף, רעיל ומסוכן לבריאות, תוך הצגת מצג כוזב לפיו מדובר בתוסף תזונה המופק מצמח "מרווה מרושתת" (אומגה 3 ממקור צמחי) כאשר בפירוט רכיביו נרשם באופן ברור וחד-משמעי:" שמן מרווה מרושתת".
בתביעה נטען כי המוצר אינו מה שנחזה להיות שלו במעט, וכי הוא אינו מכיל כלל שמן מרווה מרושתת, אלא הוא מכיל חומר רעיל בשם פרילה קטון האסור לצריכת בני אדם.
לטענת התובעת, גל היילי מפתח-תקוה המדובר בפרשה חמורה ומובהקת ביותר של הטעיה צרכנית, וכי מוצר מזויף ומסוכן זה ייצרו ושיווקו הנתבעות לציבור צרכנים תמימים אשר כל בקשתם הייתה ליטול תוסף תזונה "אומגה 3" המופק מצמח מרווה מרושתת ובכך לחזק את בריאותם.
התובעת מאשימה את הנתבעות בחוסר תום לב חמור ובעזות מצח בלתי נתפסת, בכך שבאופן מודע ומכוון העדיפו את האינטרס הכלכלי שלהם ועשו לכיסן, תוך התעלמות מוחלטת מחובותיהן כלפי ציבור הצרכנים ותוך סיכון בריאותם.
בתביעה שהוגשה באמצעות עוה"ד אורי קידר וגלינה רונקין נאמר כי הנתבעות מייצרות ומשווקות תחת המותג INNHERB מוצר הנקרא: " מרווה מרושתת -אומגה 3 ממקור צמחי, מוצר הנחזה להיות כמוסות שמן המופק מזרעי צמח בשם מרווה מרושתת.
התובעת מציינת כי רכשה את התוסף האמור תמורת 207 שקלים ולאחר שנטלה את הכמוסה הראשונה הזדעזעה לגלות כי הכמוסה מדיפה ריח רע וטעמה חריף באופן שהעלה אצלה חשש שמא מדובר במוצר מקולקל.
לדברי התובעת, הסתבר לה לתדהמת כי נפלה קורבן לתרמית וכי המוצר כלל אינו כמוסות המכילות שמן מרווה מרושתת אלא שמן אחר- שמן פרילה שהינו שמן מזויף המכיל חומר רעיל ואסור לצריכת בני אדם. כל זאת במוצר אותו רכשה כתוסף תזונה במטרה ליטול אותו באופן קבוע ולחזק את בריאותה.
התובעת מציינת כי חברת אינהרב ישראל הפועלת בשיטת השיווק הרשתי (רב-שכבתי) "התירה" למפיצים שלה להחזיר למשרדיה את כל מלאי המוצר תמורת זיכוי כספי וזאת עד להודעה חדשה. לדברי התובעת בעצם ההוראה לעשות recall למוצר הודו הנתבעות למעשה בכך שכל מי שרכש את המוצר- רכש מוצר מזויף ומסוכן לבריאות.
בית המשפט מתבקש לחייב את הנתבעות לפצות את לקוחותיהן בסכום מצרפי של 71 מיליון שקלים ולהוציא צו האוסר על מכירת תוסף התזונה שלהן.

ת.צ. 24721-04-14
תאריך:  24/04/2014   |   עודכן:  24/04/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
"הממשלה רוצה עוד דירות, העיריות חוששות מהפסד הטל ההשבחה ומהוצאות מוגדלות למבני ציבור וחינוך"    עיריית תל אביב אישרה 360 פרויקטים של תמ"א 38    החניה - בעיה עיקרית
יצחק דנון
לקוח של לאומי קארד טוען כי נגבית שלא כדין תוספת תשלום של 7 שקלים לכרטיס מרוכשי כרטיסים לסינמה סיטי דרך אתר האינטרנט של לאומי קארד
איתמר לוין
פוגלמן: התערבותה של ועדת הערר תוגבל למקרים שבהם נפלה בה טעות מהותית או דופי חמור - אם כי אמת המידה להתערבות תהיה פחות חמורה מאשר בעת מינוי שמאי מוסכם בהליכים אחרים
עופר וולפסון
בכיר אמריקני רשמי מאשר כי כל ממשלה חדשה שתיווצר כתוצאה מפיוס בין פתח לחמאס תצטרך לדבוק בתנאים האמריקנים, וגם להכיר בישראל, או להסתכן באובדן התמיכה הכספית
יפעת גדות
פרופ' אשר טישלר נבחר לתפקיד    יחל את תפקידו באוקטובר 2014, ויחליף את פרופ' זאב נוימן, המשמש בתפקיד מזה 8 שנים בקרוב    טישלר, פרופ' לכלכלה, שימש ב-7 השנים האחרונות כדקאן הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב ועמד בין היתר בראש ועדת טישלר לבחינת גיל הפרישה מצה"ל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il