X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חברת הפקות מובילה מבקשת מבית המשפט לאסור עשיית שימוש בשם "סופר סאונד" על חברה מתחרה בטענה להטעיה ובלבול
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

חברת סופר סאונד הפקות ומופעים (1990) המפעילה משרד הפקות, ייצוג אמנים ושיווק מופעים וארגון אירועים מהגדולים ומהוותיקים בישראל מזה למעלה מ-23 שנים, טוענת כי המתחרה שלה חברת סופר סאונד הגברה ותאורה מנצלת באופן בוטה ובניגוד לדין את שמה מתוך מטרה לגזול את לקוחותיה ולנצל את המוניטין הרב שצברה במשך שנים רבות בעבודה קשה ומאומצת.
זאת לטענתה באמצעות שימוש נלוז בשם מסחרי הדומה מאוד לשמה, דבר המטעה את הצרכן לחשוב כי הוא מקבל את "הדבר האמתי" אשר נבנה משך שנים רבות בעמל רב מאוד.
לטענת סופר סאונד הפקות ומופעים באמצעות משרד עורכי הדין נשיץ, ברנדיס ושות' השם "סופר סאונד" הפך למטבע לשון המזוהה עמה כחברה מובילה בתחום בישראל, ואולם את אותה פעילות עסקית זהה עושה סופר סאונד הגברה ותאורה תחת השם "סופר סאונד" הזהה לחלוטין ואף שנתבקשה על ידה לחדול מכך היא ממשיכה במריה.
בתביעה שהגישה סופר סאונד הפקות ומופעים לבית המשפט המחוזי בלוד נאמר כי רוב רובה של הפעילות בתחום בו פועלות היא והנתבעת חברת סופר סאונד הגברה ותאורה, מתבצע תחילה על-ידי קשר טלפוני ולפיכך קל מאוד לבלבל, להטעות, וליצור רושם שמדובר בחברה אחת בעוד שמדובר בפועל בחברה מתחרה אחרת.
לדברי התובעת השימוש בשם "סופר סאונד על-ידי הנתבעת נועד ככל הנראה לנסות ולגזול את המוניטין והלקוחות שלה דרך שימוש בשם מטעה.
לטענת התובעת שמה של הנתבעת לא רק שמנצל שלא כדין את המוניטין שלה, אלא אף פוגע בה מאחר שהנתבעת עלולה להעניק שירות כושל ללקוחות בה בשעה שהלקוחות סבורים כי פנו לתובעת, ונסיבות שכאלה עלולים לגרום לה לנזקים בלתי הפיכים מאחר ששמה מזוהה עם שירות באיכות מעולה וללא פשרות.
כדי להוכיח את הבלבול וההטעיה בקרב הצרכנים, מציינת התובעת כי מספר ימים טרם הגשת תביעתה התקבלה במשרדיה באמצעות הפקסימיליה חשבונית מחברה מסוימת שנתנה שירותים לנתבעת בצירוף יתר המסמכים הרלוונטיים לאותה ההזמנה כגון הצעת המחיר וההסכם.
לדברי התובעת טעות זו בהעברת המסמכים ממחישה את גודל ההטעיה של הצרכנים כפועל יוצא מהשימוש אותו עושה הנתבעת בשם בעל דמיון כמעט מוחלט לשם שלה. אשר על כן מתבקש בית המשט לאסר על הנתבעת לעשות כל שימוש בשמה או בשם הדומה לו או בהצגת כל מצג לפיו היא התובעת או פועלת מטעמה ו\או מצג לפיו היא פועלת מטעם התובעת.
התובעת מדגישה כי מעשיה של הנתבעת מסבים ועלולים להמשיך ולהסב לה נזקים כבדים ובתי הפיכים אשר שיעורם מגיע לסכומים גבוהים וכי לאחר מתן החשבונות בנוגע לשימוש בשם "סופר סאונד" יתבקש בית המשפט לחייב את הנתבעת לפצות אותה בגין נזקיה. בשלב זה מבקשת התובעת לפסוק לה פיצויים ללא הוכחת נזק בסכום של 100,000 שקלים.

ת.א. 9090-04-14
תאריך:  23/04/2014   |   עודכן:  23/04/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סופר סאונד הפקות נגד סופר סאונד הגברה ותאורה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
בני משפחות כהן ותדמור טענו, כי היו בעלים במשותף של החברה השותפה בקידוחים של אבנר - אך ביהמ"ש קבע: מאחר שלא הודיעו על כך בזמן אמת, אין הם יכולים לטעון זאת בדיעבד
איתמר לוין
הצוות שמינה בית המשפט דוחה את טענותיו של דנקנר בדבר מקור הכספים ומידת השליטה של בן-משה    קובע: אין סימנים לכך שהקבוצה לא תוכל לעמוד בהתחייבויותיה במסגרת רכישת אי.די.בי
עופר וולפסון
קיבלה ממדינה באירופה חוזה לאספקת המערכות הצבאיות המיועדות ליישומים אוויריים    תסופקנה במהלך 4 שנים    החוזה מצטרף לארבע זכיות אחרות בחודש וחצי האחרונים, בהיקף כספי כולל של 821 מיליון דולר
עופר וולפסון
הגיוס יתבצע ממשקיע פרטי לפי שווי חברה של 75 מיליון שקל לאחר הכסף, ובפרמיה על מחיר השוק    שווי החברה גדל ב-50% בחצי שנה
יואב יצחק
יגאל זילכה, שירלי זילכה ויריב לרנר מפרים ביודעין את חוק ניירות ערך    בניגוד למתחייב מהחוק, שלושתם נמנעים ממסירת דיווח מיידי לבעלי המניות בקווינקו ולרשות ניירות ערך על ההתפתחויות השליליות והדרמטיות שאירעו בחודשיים האחרונים בקזינו לוטראקי    המשך יבוא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il