X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מנהל לשעבר של בית ספר לרפואה סינית קלאסית תובע דיבה ממנהל בית ספר מתחרה בטענה להכפשתו בפני הסטודנטים
▪  ▪  ▪

רוני ספיר מתל אביב שייסד וניהל את בית הספר "מזרח מערב" - בית הספר לרפואה סינית קלאסית, המייסד ונשיא "האגודה הישראלית למטפלים ברפואה סינית קלאסית", הגיש תביעת דיבה בסך 420,000 שקלים נגד ניר אמיר מרעננה, בעל מניות ומנהלה של חברת תמורות - הצוות לקידום רפואה משולבת המפעילה בית ספר לרפואה משלימה ובכללה רפואה סינית, המהווה מתחרה של בית הספר "מזרח-מערב".
בתביעה מצוין כי פעילות בית הספר "מזרח-מערב" נמכרה לחברת עמל מעל ומעבר. במסגרת ההסכם סוכם כי התובע יוסיף לעבוד בחברת עמל בתפקיד המנהל האקדמי של בית הספר לתקופה שלא תפחת מ-5 שנים. ואולם, בסוף שנת 2013 החליטה עמל לחסל את פעילות בית הספר, ולאור מחלוקת בינו לבין החברה הופסקה פעילותו. לשם קיום התחייבויותיה כלפי הסטודנטים של בית הספר התקשרה החברה עם הנתבע בהסכם במסגרתו הוא נכנס בנעלי התובע כמנהל האקדמאי של בית הספר.
בתביעה שהוגשה לבית משפט השלום בפתח תקוה נאמר כי התובע נבחר על-ידי המילייה המקצועית בישראל כמשפיע מספר 1 על תחום הרפואה הסינית, וכי הוא ההוגה והמייסד של ארגון "רפואה שלמה".
לטענת התובע, כבר למן יומו הראשון כמנהל האקדמאי של בית הספר "מזרח ומערב" החל הנתבע, שהינו כאמור מנהלו ובעליו של בית ספר מתחרה לפועלו של התובע, להפיץ בקרב תלמידי בית הספר "מזרח-ומערב" כי פועלו של התובע היה חובבני, לא מספק והתכנים אותם תכנן להעביר אין בהם כדי להכשירם באופן ראוי. כל זאת על-מנת להטיל דופי במקצועיותו, לפגוע בשמו הטוב וביושרתו המקצועית.
עוד טען הנתבע כי התכנים אשר התובע היה אמון עליהם היו חסרים ולא עמדו בסטנדרטים המקובלים בארץ ובחו"ל. פניותיו אל הנתבע בדרישה לפרסום התנצלות והימנעות מהמשך הפגיעה בשמו הטוב לא הותירה אצלו כל רושם, והוא המשיך להכפיש את שמו, להוציא דיבתו רעה ולגרום לציבור הסטודנטים לפקפק במקצועיותו.
בתביעה שהוגשה באמצעות עו"ד יניב מטלס נטען עוד, כי הנתבע אף רמז במסגרת הכתובים כי בצע כסף עמד לנגד עיני התובע במובחן מאינטרסים טהורים כביכול של הנתבע.
לדברי התובע, הנתבע גייס את כל משאביו ומרצו על-מנת לגרום לכך שהסטודנטים יבחרו להמשיך את מסלול לימודיהם במסגרת בית הספר שלו, ולשם כך סבר כי עליו להאדיר את שמו ואת פועלו על חשבון ובאמצעות השחרת פניו של התובע ופגיעה במוניטין שלו.
לטענת התובע, המעיד על עצמו כבעל-שם בינלאומי בתחום הרפואה הסינית, נזקיו כתוצאה מאמירותיו הבוטות והכוזבות של הנתבע המטילות דופי בפועלו המקצועי בהיות אדם שכל פרנסתו תלויה בכישוריו בתחום הרפואה הסינית והמוניטין אותו צבר בעמל רב במשך השנים, הינם ניכרים ואינם ברי-תיקון.

ת.א. 22561-04-14
תאריך:  21/04/2014   |   עודכן:  21/04/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מנהל בית ספר סיני תובע דיבה ממתחרה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
מבוטחת של שירביט טוענת כי חברות הביטוח נוהגות שלא לחשב את ירידת הערך של הרכב המעורב בתאונה בהתאם לשוויו ביום התאונה ובכך הן מפחיתות שלא כדין את תגמולי הביטוח בגין ירידת ערך
יצחק דנון
מפעילי המזנונים בחוף ימה של תל אביב עתרו לבית המשפט נגד החלטת העירייה לחייבם במתן זכות שימוש חינם במתקני החוף לבעלי תעודות תושב
יואב יצחק
הנשיא פוטין אישר תיקונים בחוקה הרוסית שיאפשרו לרוסיה להתערב בשלומם ובגורלם של אזרחים ממדינות ברית המועצות לשעבר שיקבלו אזרחות רוסיה
יואב יצחק
בכירים מגאורגיה שנבהלו מהמתקפה מצד רוסיה ב-2008 העבירו כספים לחו"ל, כולל לישראל    נכסים רבים נרכשו מכספים שהוצאו מגאורגיה    שר ההגנה לשעבר של גאורגיה, יהודי במוצאו שנעצר בגין פרשות שחיתות בגאורגיה, רכש וילה בהרצליה ב-48.5 מיליון ש"ח
מחלקה ראשונה
לא דווח על נפגעים ולא על נזק    ההערכה: הרקטות לשדרות ולאזור שער הנגב נורו מאזור בית חנון    שום ארגון לא נטל אחריות לירי הרקטות    צה"ל תקף מטרות במחנה נוסיראת, במחנה דיר אל-בלאח ובמחנה חאן יונס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il