1 |
|
|
הזויים ה-דארפא האלה. כל מי שרכב על אופנוע קל בשטח יודע שיש כמה דגמים אזרחיים שניתן לשפרם לדרישות. לא צריך להמציא מחדש את הגלגל, אלא אם אתה רוצה שכר ופנסיה לנצח. בכל מקרה חלק מהכוח לא יגיע ליעד, כי יפצע בשטח, כמקובל במרוצי אופנועים כמו פריז-דקר ואחרים. מי שרוצה שקט שילך בשיטה של הצבא השוויצרי ויקים גדודי אופניים. ומי שרוצה יותר שקט יתקרב בסוף ליעד ברגל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ירון זכאי 1 |
|
|
|
|
מצברים שוקלים המון בגלל המארזים שלהם,
לכן חייבים לתכנן מחדש את השילדה באופן אחוד עם המצברים
ובדגש על היפר-קפסיטור.
היום אופניים באים לרוב עם מנוע עזר חשמלי ומצבר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נצר יואב |
|
2 |
|
אופנוע |
|
אביתר בן-צדף | 22/04/14 22:13 |
|
|
בשנות החמישים המאוחרות ניסה יאיר פלד, מפקד סיירת הצנחנים, להרכיב את פלוגתו על אופניים. אחרי הרבה אימונים מייגעים בתנאי שטח שונים, נרצח פלד, והפרויקט נגנז.
אם איני טועה, אין לו היתכנות. לעומת זאת, לאופנוע יש היתכנות - בעיקר, אם יהיה שקט, ויאפשר הגעה ללא חתימת רעש ועשן.
לגבי הישרדות - הדבר תלוי באימון שיקבלו הרוכבים, במשמעת ביחידה והקפדה על בטיחות (בעצם, הבעיה עם כל אמצעי, הנכנס לשירות).
אם המדובר באמצעי תחבורה, ולא ברכב, שמשמש כנושאת-נשק - י לאופנוע יתרונות רבים, כמו לכלים קלים של רכב שטח. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אביתר בן-צדף |
|
3 |
|
|
ואוו אופנוע שלא מרעיש נשמע כמו חלום, לי דווקא לא מפריע הרעש שיוצא לי מ S3 דווקא להיפך לא יכול לדמיין אותו בלי הרעש של הגז חלק מהחוויה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוני11 |
|